eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebielinoODBUDOWA I ZAGOSPODAROWANIE BUDYNKU ZABYTKOWEJ SZKOŁY W POBOROWIE



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ODBUDOWA I ZAGOSPODAROWANIE BUDYNKU ZABYTKOWEJ SZKOŁY W POBOROWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZEBIELINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 15

1.5.2.) Miejscowość: Trzebielino

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-235

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trzebielino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.trzebielino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebielino

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ODBUDOWA I ZAGOSPODAROWANIE BUDYNKU ZABYTKOWEJ SZKOŁY W POBOROWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd4b432a-c464-4d2e-9e10-5d040293d3d4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017385/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Odbudowa i zagospodarowanie budynku zabytkowej szkoły w Poborowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PNOŚ.271.27.2024.2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja zakłada zachowanie niszczejącego i nieużytkowanego budynku szkoły powszechnej wieloklasowej wzniesionej wg projektu typowego, rozpowszechnionego w I poł XX w. na terenach pruskich. W ramach zadania planuje się m. in. wykonanie prac konserwatorskich pozwalających zachować bryłę budynku, zachować detal ceglany elewacji i stolarki okiennej i wyremontować pokrycie dachowe z użyciem dachówki ceramicznej. Zadanie obejmuje również zmianę sposobu użytkowania obiektu, poprzez przystosowanie jego wnętrza do całorocznego zamieszkiwania przez rodziny z Gminy Trzebielino. Projekt zakłada także zagospodarowanie terenu przyległego bezpośrednio do inwestycji. Realizacja inwestycji pomoże w rozwiązaniu dwóch problemów, umożliwi uratowanie przed całkowitym zniszczeniem zabytku cennego dla mieszkańców Poborowa, dzięki jej realizacji powstaną nowe mieszkania do rozdysponowania dla mieszkańców Gminy Trzebielino. Otrzymane dofinansowanie pobudzi aktywność inwestycyjną Gminy Trzebielino, umożliwi rozwój lokalnej przedsiębiorczości i stworzy nowe miejsca pracy. Wprowadzone zasady finansowania zaangażują w realizację inwestycji sektor finansowy. Inwestycja poprawi warunki życia obywateli i umożliwi zrównoważony rozwój całego regionu.
Inwestycja ma zostać wykonana zgodnie z dokumentacją projektową załączoną do SWZ.
Zamawiający przewiduje realizację inwestycji w terminie dłuższym niż 12 miesięcy od dnia przekazania placu budowy, w związku z tym wynagrodzenie Wykonawcy w części pochodzącej z środków własnych Zamawiającego zostanie wypłacone w dwóch transzach – pierwsza po wykonaniu min. 20% wartości zamówienia, druga – po wykonaniu min. 70%. Wypłata wynagrodzenia Wykonawcy pochodząca z dofinansowania zostanie dokonana również w dwóch transzach – pierwsza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji inwestycji, druga – po zakończeniu realizacji inwestycji
Dodatkowo wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych jest zobowiązany do umieszczenia dwóch tablic promocyjnych o wym. 180x120cm w miejscach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2060000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2060000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.