Og³oszenie z dnia 2023-12-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00558849/01 - Wynik z dnia 2023-12-18
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Gminy Krzemieniewo w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KRZEMIENIEWO
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050681
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 34
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krzemieniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-120
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwgm@krzemieniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.krzemieniewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Gminy Krzemieniewo w roku 2024
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c761f429-9046-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00527750
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00020881/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Gminy Krzemieniewo w roku 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za poś rednictwem platformy zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo2. W celu skró cenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oś wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y w formie elektronicznej za poś rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyś lij wiadomoś ć do Zamawiającego”. 3. Za datę przekazania (wp³ywu) oś wiadczeń , wnioskó w,zawiadomień orazinformacjiprzyjmujesiędatęichprzes³aniazapoś rednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyś lij wiadomoś ć do Zamawiającego” po któ rych pojawi się komunikat, że wiadomoś ć zosta³a wys³ana do Zamawiającego. 4. Zamawiający będzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za poś rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, któ rej zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za poś rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikató w i wiadomoś ci bezpoś rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministró w z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentó w elektronicznych oraz ś rodkó w komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamó wienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452),“Rozporządzenie w sprawie ś rodkó w komunikacji”), okreś la niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) sta³y dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowoś ci nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemó w operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) w³ączona obs³uga JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³ugujący format plikó w .pdf, 6) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ó wnego Urzędu Miar. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialnoś ci za z³ożenie oferty w sposó b niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczegó lnoś ci za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treś cią oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³ożenie oferty w zak³adce „Wyś lij wiadomoś ć do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie zosta³ spe³niony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczegó lnoś ci logowania, sk³adania wnioskó w o wyjaś nienie treś ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynnoś ci podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawcó w" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiający oś wiadcza, że spe³nia wymogi okreś lone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osó b fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogó lne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamó wienia publicznego pn.: Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Gminy Krzemieniewo w roku 2024. 3. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, któ rym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 wrześ nia 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.4. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoń czenia postępowania o udzielenie zamó wienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.5. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel okreś lony w lit. b powyżej. 6. Zamawiający informuje, że:- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o któ rych mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyrokó w skazujących i czynó w zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ze ś rodkó w ochrony prawnej, o któ rych mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.- Udostępnianie protoko³u i za³ącznikó w do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o któ rych mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub ś wiatopoglądowe, przynależnoś ć do związkó w zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualnoś ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamó wienia. - W przypadku korzystania przez osobę, któ rej dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o któ rym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o któ rych mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do pań stwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoń czonego postępowania o udzielenie zamó wienia.- Skorzystanie przez osobę, któ rej dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o któ rym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie może naruszać integralnoś ci protoko³u postępowania oraz jego za³ącznikó w.7. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wó jt Gminy Krzemieniewo, ul. Dworcowa 34, 64-120 Krzemieniewo, tel. 65 5369200, faks 65 5297515, e-mail: zwgm@krzemieniewo.pl. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani: Katarzyna Jakubowska-Rozwalka, e-mail: kas5@poczta.onet.pl
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postępowaniu o udzielenie zamó wienia zg³oszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o któ rym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoń czenia tego postępowania.W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o któ rym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub za³ącznikach do tego protoko³u, od dnia zakoń czenia postępowania o udzielenie zamó wienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przes³anki, o któ rych mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRGP.271.15.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw p³ynnych dla pojazdów s³u¿bowych i sprzêtów spalinowych bêd±cych w u¿ytkowaniu Gminy Krzemieniewo w okresie od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. w ³±cznej ilo¶ci:
- oleju napêdowego – 30.000 litrów
- benzyny bezo³owiowej 95 – 2.300 litrów.
2. Wy¿ej opisane zu¿ycie paliw p³ynnych ma charakter szacunkowy, orientacyjny, stanowi jedynie przybli¿on± ilo¶æ zu¿ycia, która w trakcie wykonywania umowy mo¿e ulec zwiêkszeniu w stosunku do prognoz. Faktyczne zu¿ycie paliw p³ynnych uzale¿nione bêdzie wy³±cznie od rzeczywistych potrzeb.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W toku realizacji zamówienia zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiêkszenia ³±cznej ilo¶ci zakupionego paliwa (prawo opcji) w zakresie: dla zwiêkszenia do 20%, dla zmniejszenia do 20% wzglêdem prognozowanej ilo¶ci (warto¶ci) zamówienia. Zaistnienie okoliczno¶ci, o której mowa powy¿ej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiêkszenie wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy z tytu³u niniejszej umowy. Zmiana ilo¶ci paliwa nastêpuje automatycznie i nie wymaga o¶wiadczenia strony. W przypadku nieskorzystania przez zamawiaj±cego z prawa do zmniejszenia lub zwiêkszenia ³±cznej ilo¶ci zakupionego paliwa w zakresie: dla zwiêkszenia do 20%, dla zmniejszenia do 20% wzglêdem ilo¶ci zamówienia planowanego wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium:
1) cena – 60 pkt
2) wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra benzyny Pb 95 – 10 pkt
3) wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra oleju napêdowego – 30 pkt.
2. Ranking ofert przy uwzglêdnieniu ww. kryterium ceny ustalony bêdzie w skali do 60 punktów, w nastêpuj±cy sposób:
C = (Cncb/Cbob) x 60 pkt, gdzie:
C - ilo¶æ punktów za cenê
Cncb - najni¿sza cena brutto
Cbob - cena brutto oferty badanej
3. Ranking ofert przy uwzglêdnieniu ww. kryterium wielko¶ci upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra benzyny Pb 95 ustalony bêdzie w skali do 10 punktów, w nastêpuj±cy sposób:
UPB = (UPBb/UPBn) x 10 pkt, gdzie:
UPB - ilo¶æ punktów za wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra benzyny Pb 95
UPBb – wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra benzyny Pb 95 oferty badanej
UPBn – najwy¿sza wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra benzyny Pb 95 spo¶ród ofert nieodrzuconych
4. Ranking ofert przy uwzglêdnieniu ww. kryterium wielko¶ci upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra oleju napêdowego ustalony bêdzie w skali do 30 punktów, w nastêpuj±cy sposób:
UON = (UONb/UONn) x 30 pkt, gdzie:
UON - ilo¶æ punktów za wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra oleju napêdowego
UONb – wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra oleju napêdowego oferty badanej
UONn – najwy¿sza wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra oleju napêdowego spo¶ród ofert nieodrzuconych
5. Za najkorzystniejsz± ofertê Zamawiaj±cy uzna ofertê z najwiêksz± ilo¶ci± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra benzyny Pb 95
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra oleju napêdowego
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Opis spe³nienia warunku:
W odniesieniu do warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym posiadaj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Opis spe³nienia warunku:
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, na podstawie koncesji wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie wymaga wykazania spe³nienia tego warunku i odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie wymaga wykazania spe³nienia tego warunku i odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, tj.:
1) w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, nale¿y przed³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do Krajowego Rejestru S±dowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEIDG) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
Je¿eli Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do ww. rejestrów, Zamawiaj±cy nie wzywa do ich z³o¿enia, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne.
2) w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, nale¿y przed³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Dokumenty stanowi±ce ofertê, które nale¿y z³o¿yæ:a) Formularz oferty – Za³±cznik nr 1 do SWZ,
b) Dokument potwierdzaj±cy ceny na stacji paliw, tj. kopie paragonów fiskalnych lub faktur dla ka¿dego rodzaju paliwa lub o¶wiadczenie o obowi±zuj±cych cenach w dniu 01.12.2023 r., tj. w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu.
2. Dokumenty sk³adane wraz z ofert±:
a) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - Za³±cznik nr 2.1. do SWZ,
b) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) - Za³±cznik nr 2.2. do SWZ,
c) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik lub pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
3) Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
4) Wszelk± korespondencjê Zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
5) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6) Dokumenty wspólne takie jak: formularz ofertowy sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólną.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem ust. 4.2. Warto¶æ upustu (okre¶lonego w § 3 ust. 1 kolumna 7 tabeli) jest sta³a i nie ulega zmianie przez ca³y czas trwania umowy.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza (zmiany na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych):
a. zmianê umowy na skutek zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
b. zmianê obowi±zuj±cej wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiêkszenie lub zmniejszenie kosztów wykonania przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia lub zmniejszenia wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy o kwotê stanowi±c± ró¿nicê miêdzy nowo obowi±zuj±c± a dotychczasow± wysoko¶ci± podatku od towarów i us³ug, jednak¿e wy³±cznie za okres po wej¶ciu w ¿ycie zmiany jego wysoko¶ci;
c. aktualizacjê danych Wykonawcy i Zamawiaj±cego poprzez: zmianê nazwy, zmianê adresu siedziby, zmianê formy prawnej itp.;
d. zmianê podwykonawcy (je¶li by³ wskazany w umowie),
e. zmianê umowy w sytuacji zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê ceny paliwa sukcesywnie w trakcie trwania umowy, podstaw± do rozliczenia za zakup paliw p³ynnych w okresie obowi±zywania umowy bêd± ceny za 1 litr tankowanego paliwa obowi±zuj±ce na stacjach paliw Wykonawcy uwidocznione na dystrybutorze w momencie tankowania paliw przez Zamawiaj±cego pomniejszone o zadeklarowany upust (rabat), który jest sta³y przez ca³y okres obowi±zywania umowy (zmiany na podstawie art. 439 ustawy Prawo zamówieñ publicznych). Maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy na podstawie niniejszego ustêpu, to 10 z³/1 l. W sytuacji przekroczenia ceny wskazanej powy¿ej obowi±zywaæ bêdzie cena jednostkowa paliwa brutto okre¶lona w § 3 ust. 1 kolumna 5 tabeli.
5. Poza sytuacjami wskazanymi w ust. 3 i 4, zmiana niniejszej umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
6. Je¿eli o zmianê postanowieñ umowy wnioskuje Wykonawca, przedk³ada Zamawiaj±cemu wniosek nale¿ycie uzasadniony.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-13 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-13 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-11
INNE PRZETARGI KRZEMIENIEWO
wiêcej: przetargi KRZEMIENIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw p³ynnych do zbiorników pojazdów i sprzêtu silnikowego poprzez stacje paliw akceptuj±ce bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spó³ki Skawa Jordanów w okresie 12 miesiêcy
- Zakup wraz z dostaw± oleju napêdowego dla potrzeb jednostek sprzêtowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2025
- Dostawa paliwa ciek³ego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Dostawa paliw do ¶rodków transportowych i sprzêtu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- "Dostawa paliw p³ynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiêbiorstwa Wodoci±gów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.