eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystra¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony osób i mienia w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej



Og³oszenie z dnia 2024-10-03

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony osób i mienia w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: J. Fa³ata 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bystra

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 499 18 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalbystra.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony osób i mienia w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d8a20e3b-1a07-47ef-810a-cde651ebbf29

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00527873

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00037867/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.8 ¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony osób i mienia (zamówienie na us³ugi spo³eczne 2024)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://szpitalbystra.logintrade.net/zapytania_email,174896,2dd9de3ef52e6506c606e415d2976059.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w rozdziale III SWZ, komunikacja
miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± , tj.: poprzez Platformê
Przetargow± CPiT w Bystrej pod adresem:
https://szpitalbystra.logintrade.net/zapytania_email,174896,2dd9de3ef52e6506c606e415d2976059.html (zwanej dalej zamiennie Platform± Przetargow±) lub poczt± elektroniczn± na adres e mail Zamawiaj±cego: zp@szpitalbystra.pl lub jprzybylowicz@szpitalbystra.pl
oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzu ofertowym lub w innych dokumentach przekazanych Zamawiaj±cemu. UWAGA: Forma komunikacji za pomoc± poczty elektronicznej nie dotyczy z³o¿enia oferty! Oferty nale¿y sk³adaæ wy³±cznie poprzez Platformê Przetargow±.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owo sposób porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami zosta³ okre¶lony w rozdz. III SWZ:
1. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z wyborem Wykonawcy w formie elektronicznej opatrzon± kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym z warstw± elektroniczn± - wy³±cznie poprzez Platformê Przetargow±. Ilekroæ w SWZ jest mowa o ofercie, nale¿y przez to rozumieæ równie¿ ofertê dodatkow± (o ile dotyczy)
2. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (wy³±cznie poprzez Platformê Przetargow±) – zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy Przetargowej - dostêpnymi pod adresem
https://szpitalbystra.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy Przetargowej
(https://szpitalbystra.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html).
3. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu korzystania z Platformy Przetargowej
4. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane s± na stronie internetowej Platformy Przetargowej - pod adresem: https://szpitalbystra.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
5. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy Przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA, ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wroc³aw, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 8.00 – 16.00.
6. Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy Przetargowej oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty (w zale¿no¶ci od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników Platformy Przetargowej.
7. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem sprawy, nr og³oszenia BZP, lub numerem postêpowania nadanym przez Platformê.
8. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
9. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 8, przekazywane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiaj±cego w SWZ .
10. Wszelki informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny byæ zgrupowane i stanowiæ oddzieln± czê¶æ oferty - odrêbny plik lub pliki elektroniczne. Plik (pliki) nale¿y opatrzyæ dopiskiem „tajemnica przedsiêbiorstwa” lub innym (nazwa pliku powinna jednoznacznie wskazywaæ, i¿ dane w nim zawarte stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa).
11. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z pó¼. zm.), dalej „RODO”, informujemy ¿e:
1. Administratorem danych osobowych przekazanych Zamawiaj±cemu jest CPiT w Bystrej z siedzib± w Bystrej (43-360) przy ul. J. Fa³ata 2.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w CPiT w Bystrej mo¿liwy jest za po¶rednictwem adresu e-mail: iod@szpitalbystra.pl, tel. 33 499 18 01
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
5. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±: obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO oraz obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
9. W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochronie prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane zwi±zku z udzia³em w danym postêpowaniu, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o wype³nieniu przez niego obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 i art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w za³. nr 1 do SWZ.
10. Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
11. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
12. Nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21/Dz.ZP/380/Dz.AE/11/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszej umowy jest ¶wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony osób i mienia w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, przez któr± rozumie siê wszelkie dzia³ania maj±ce na celu zapewnienie bezpieczeñstwa ¿ycia, zdrowia i nietykalno¶ci osobistej (ochrona osób) oraz wszelkie dzia³ania zapobiegaj±ce przestêpstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a tak¿e przeciwdzia³aj±ce powstawaniu szkody, wynikaj±cej z tych zdarzeñ oraz niedopuszczaj±ce do wstêpu osób nieuprawnionych na teren chroniony (ochrona mienia), realizacja us³ug z zakresu zabezpieczenia technicznego, polegaj±cych na przegl±dach i naprawach urz±dzeñ alarmowych w miejscach ich zainstalowania oraz monta¿u systemu do kontroli obchodu, ¶wiadczenie innych us³ug, opisanych w rodz. II ust. 1 SWZ oraz w za³±czniku nr 7 – projekt umowy.
Us³uga ochrony osób i mienia (wraz z innymi us³ugami) realizowana bêdzie w formie:
1) sta³ej bezpo¶redniej (stacjonarnej) ochrony fizycznej oraz ochrony polegaj±cej na sta³ym dozorze sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych, na nastêpuj±cych warunkach:
a) jeden pracownik ochrony, codziennie ca³odobowo, na posterunku zlokalizowanym w budynku stacji monitoringu wizyjnego, pe³ni±cej jednocze¶nie funkcjê g³ównego punktu informacyjnego (recepcyjnego), przy g³ównym wje¼dzie do CPiT w Bystrej
b) jeden pracownik ochrony, codziennie w godzinach od 7:00 do 17:00, na posterunku zlokalizowanym w pomieszczeniu monitoringu wizyjnego (punktu informacyjnego/recepcyjnego) w Pawilonie medycznym nr 4
c) ca³odobowa obs³uga systemu parkingowego
d) ca³odobowego monitorowania systemu po¿arowego oraz systemu sygnalizacji po¿arowej.
e) ca³odobowy monitoring sygna³ów pochodz±cych z systemów alarmowych w obiektach Zamawiaj±cego tj. sygna³ów:
• alarmu w³amaniowego, znajduj±cego siê w budynkach: administracji, apteki szpitalnej, Poradni POZ, Archiwum, Pawilonu medycznego nr 4 (w tym: Pracownia RTG, Badañ Endoskopowych, Blok Operacyjny),
• alarmu napadowego, znajduj±cego siê w obiekcie „Apartamenty Bystra” ¶wiadcz±cym us³ugi hotelarskie oraz w Izbie Przyjêæ,
przesy³anych do lokalnej stacji monitorowania Wykonawcy wraz z interwencj± patrolu interwencyjnego oraz powiadomieniem telefonicznym zamawiaj±cego.
Szczegó³owo opis us³ugi zosta³ wskazany w rozdz. II ust. 1 SWZ oraz zapisach projektu umowy - Za³. nr 7 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79700000-1 - Us³ugi detektywistyczne i ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79714000-2 - Us³ugi w zakresie nadzoru

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie certyfikatu jako¶ci

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe koordynatora zespo³u pracowników ochrony

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy PZP w zakresie:
2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli posiada on aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2021, poz. 1995 z pó¼n. zm.), w zakresie niezbêdnym dla realizacji przedmiotu zamówienia.

3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli posiada on aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 1 500 000,00 z³ na dzieñ sk³adania ofert.

4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli:
a) Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie i prawid³owo co najmniej 2 us³ugi (2 odrêbne Umowy/Kontrakty) polegaj±ce na ¶wiadczeniu ca³odobowych us³ug ochrony osób i mienia w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej, a ka¿da z wykonywanych us³ug trwa³a lub trwa nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesiêcy ka¿da z nich o warto¶ci minimum 500 000,00 z³, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie

b) dysponuje on na potrzeby tego zamówienia co najmniej jedn± osob± pe³ni±c± funkcjê Koordynatora Zespo³u Pracowników Ochrony, który posiada co najmniej 12 miesiêczne do¶wiadczenie w pracy polegaj±cej na organizowaniu pracy i sprawowaniu nadzoru nad ¶wiadczeniem us³ug ochrony oraz zarz±dzaniu personelem, które zdoby³a w okresie 5 lat przed terminem sk³adania ofert; w sytuacji, gdy wskazana przez Wykonawcê osoba w tym samym okresie czasu wykonywa³a zadania polegaj±ce na zarz±dzaniu pracownikami ochrony w ró¿nych obiektach, nale¿y uwzglêdniæ ten okres czasu tylko jeden raz. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci, aby Koordynator ¶wiadczy³ jednocze¶nie us³ugi fizycznej ochrony osób i mienia w obiekcie,

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postêpowania Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, poni¿ej wymienionych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1) Aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2021, poz. 1995 z pó¼n. zm.), w zakresie niezbêdnym dla realizacji przedmiotu zamówienia;
2) Aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 1 500 000,00 z³ na dzieñ sk³adania ofert.
3) Wykazu us³ug wykonanych (wg Za³. nr 5 do SWZ), a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (okres liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie - co najmniej 2 us³ug (2 odrêbne Umowy/Kontrakty) polegaj±cych na ¶wiadczeniu ca³odobowych us³ug ochrony osób i mienia w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej, a ka¿da z wykonywanych us³ug trwa³a lub trwa nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesiêcy ka¿da z nich o warto¶ci minimum 500 000,00 z³ brutto (wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi wymienione w wykazie zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
UWAGA:
− Okres wyra¿ony w latach, o którym mowa powy¿ej w pkt 3), liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert w postêpowaniu;
− Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 3), dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³; a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych, w których wykonaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
4) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego (wg Za³. nr 6 do SWZ), w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ugi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonywania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dla Zamawiaj±cego wystarczaj±ce bêdzie, ¿e Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje on na potrzeby tego zamówienia co najmniej jedn± osob± pe³ni±c± funkcjê Koordynatora Zespo³u Pracowników Ochrony, która posiada co najmniej 12 miesiêczne do¶wiadczenie w pracy polegaj±cej na organizowaniu pracy i sprawowaniu nadzoru nad ¶wiadczeniem us³ug ochrony oraz zarz±dzania personelem, które zdoby³a w okresie 5 lat przed terminem sk³adania ofert; w sytuacji, gdy wskazana przez Wykonawcê osoba w tym samym okresie czasu wykonywa³a zadania polegaj±ce na zarz±dzaniu pracownikami ochrony w ró¿nych obiektach, nale¿y uwzglêdniæ ten okres czasu tylko jeden raz. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci, aby Koordynator ¶wiadczy³ jednocze¶nie us³ugi fizycznej ochrony osób i mienia w obiekcie,

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu stawia wymóg z³o¿enia wraz z ofert± poni¿ej wymienionych przedmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanej us³ugi z kryterium oceny ofert w zakresie posiadania certyfikatu jako¶ci, a mianowicie w przypadku jego posiadania Wykonawca winien jest za³±czyæ do oferty nastêpuj±cy przedmiotowy ¶rodek dowodowy (je¿eli dotyczy): Certyfikat jako¶ci ISO 9001:2015 lub równowa¿ny w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochrony osób i mienia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Oferta sk³adana na formularzu ofertowym - Za³. nr 1 do SWZ.
2) Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP oraz dot. przes³anki wykluczenia zawartej w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Za³. nr 2 do SWZ). O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpow.
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie: Wykonawca/ ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia / podmioty trzecie (w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na ich zasoby). W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie (Za³. nr 2 do SWZ), sk³ada ka¿dy z Wykonawców (ka¿dy z cz³onków konsorcjum, wspólników spó³ki cywilnej). O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu. Za³. nr 2 do SWZ.
3) W przypadku oferty Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP)– Za³. nr 3 do SWZ.
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³ów w postêpowaniu, bêdzie polega³ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy PZP - zgodnie z Za³. nr 4 do SWZ.
Wszystkie wskazane powy¿ej dokumenty sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5) Wykonawca powinien za³±czyæ do oferty Pe³nomocnictwo, gdy ofertê sk³ada za po¶rednictwem pe³nomocnika, którego umocowanie jako osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych. Dane pe³nomocnictwo powinno obejmowaæ swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektron. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza bezpiecznym podpisem elektronicznym.
6) W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektron. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektron. opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza bezpiecznym podpisem elektronicznym.
7) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia nale¿y z³o¿yæ je w oryginale w formie elektronicznej. Dokument winien zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w wyodrêbnionym pliku.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1) Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 25 000,00 z³
2) Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod rygorem odrzucenia oferty. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
3) Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: pieni±dzu; gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4) Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w Wêgierskiej Górce nr 42 8131 0005 0013 6943 2000 0050. Zamawiaj±cy prosi o wpisywanie w tytule przelewu formu³y „Wadium oznaczenie sprawy nr 21/Dz.ZP/380/Dz.AE/11/2024”
5) Momentem wniesienia wadium jest chwila uznania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
6) Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
7) Wadium wniesione w formie gwarancji lub porêczenia nale¿y z³o¿yæ w oryginale w formie elektronicznej. Dokument winien zostaæ z³o¿ony wraz z ofert±.
8) W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, winna byæ ona sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy: Kwota gwarancji lub porêczenia oraz terminy obowi±zywania (termin zwi±zania ofert±) winny odpowiadaæ zapisom SWZ,
Z gwarancji ma wynikaæ, ¿e kwota wadium bêdzie wyp³acona Zamawiaj±cemu w sytuacji, gdy Wykonawca nie wywi±za³ siê ze zobowi±zañ wynikaj±cych z niniejszej SWZ, zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy PZP, Gwarancja lub porêczenie powinno byæ udzielone nieodwo³alnie i bezwarunkowo, z jednoczesnym zobowi±zaniem do zap³aty kwoty gwarancyjnej na pierwsze pisemne wezwanie przedstawione Gwarantowi lub Porêczycielowi do wyp³acenia kwoty gwarancyjnej z okre¶leniem przyczyny utraty wadium przez Wykonawcê. Wezwanie, o którym mowa bêdzie dorêczone w czasie obowi±zywania gwarancji na adres podany w jej tre¶ci.
9) Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, je¿eli wadium nie zosta³o wniesione lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy.
10) Wszystkie okoliczno¶ci zwrotu lub zatrzymania wadium zosta³y wskazane w art. 98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie:
a) s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentow. ich w postêpow. albo do reprezentow. ich w postêpow. i zawarcia umowy w sprawie przedmiot. zam. publ. – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/ pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki.
b) zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki.
c) wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
d) w formularzu Oferta, stanowi±cym Za³. nr 1 do SWZ, nale¿y wpisaæ jako Wykonawcê wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ze wskazaniem Lidera, czyli Wykonawcy, który bêdzie posiada³ pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
e) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zyw. wszystkich Wykonawców wystêpuj. wspólnie (przez upowa¿n. pe³nomocn.).
f) o¶wiadczenie - Za³. nr 2 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpow.
g) ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpow. o udziel. zam. publ.
h) ka¿dy z nich winien potwierdziæ brak podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpow. i z³o¿yæ oddzielnie podmiotowe ¶rodki dowodowe, na wezwanie Zamawiaj±cego, (o ile zapisy SWZ tego wymagaj± / o ile dotyczy).
i) warunek dotycz. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
j) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
k) przynajmniej jeden z Wykonawców winien spe³niæ warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej oraz z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, na wezwanie Zamawiaj±cego, o których mowa w Rozdz. II ust. 6 pkt II SWZ (o ile zapisy SWZ tego wymagaj± / o ile dotyczy).
l) je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego ¿±daæ kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
m) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana, zobowi±zani bêd±, po uprawomocnieniu siê wyboru ich oferty, a przed podpisaniem umowy, do okre¶lenia w formie pisemnej sposobu ich reprezentacji wobec Zamawiaj±cego, w tym w szczególno¶ci w zakresie sk³adania przyjmowania o¶wiadczeñ wobec Zamawiaj±cego, a tak¿e do wskazania Wykonawców uprawnionych do wystawiania faktur i otrzymywania nale¿no¶ci p³atno¶ci.
n) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (je¿eli takie jest wymagane przez Zamawiaj±cego)

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zosta³y przewidziane w projekcie umowy stanowi±cym Za³. nr 7 do SWZ, w tym w §14, §15. Zmiany dot. m.in. poni¿szych zapisów:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron, wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy bez przeprowadzonego nowego postêpowania o udzielenie zamówienia w nastêpuj±cych przypadkach:
1) konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy np. gdy podczas realizacji umowy wyst±pi± nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczno¶ci, które uniemo¿liwiaj± zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie,
2) nowy Wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego Wykonawcê: w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zku wykonawcy, w nastêpstwie przyjêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy
3) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ progi unijne i jest mniejsza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy,
4) konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy,
5) konieczno¶æ jej dokonania bêdzie spowodowana wyst±pieniem zdarzenia lub zjawiska uznawanego powszechnie za „si³ê wy¿sz±” (przez któr± rozumie siê wydarzenia, które w chwili podpisania umowy nie mog³y byæ przez Strony przewidziane i zosta³y spowodowane przez okoliczno¶ci od nich niezale¿ne takie jak wojna, po¿ar, wiatro³omy, susza, powód¼, inne naturalne klêski, epidemie, restrykcje lub prawne rozporz±dzenia, rz±du, strajki, itp.).
3. Zgodnie z art. 439 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych Strony dopuszczaj± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie pe³nych 6 miesiêcy od rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ug, na warunkach opisanych w ust. 4-10. Waloryzacja dotyczy wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §9 ust. 1 Umowy.
4. Zmiany w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne -na zasadach i w sposób okre¶lony w ust. 2 -12, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszt wykonania zamówienia/umowy przez Wykonawcê.
4) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 427).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma przetargowa: https://szpitalbystra.logintrade.net/zapytania_email,174896,2dd9de3ef52e6506c606e415d2976059.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-11 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcy/ Podwykonawcom. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.

Wszelki informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233), które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoznacznym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”, a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ oferty skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).

Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Do Wykonawcy podlegaj±cego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje siê art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy. W przypadku wykonawcy wykluczonego na danej podstawie, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy. Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie wskazanej podstawy wykluczenia, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegaj± karze pieniê¿nej, któr± nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³.

Osoby uprawnione do porozumiewania siê z wykonawcami: tel. kontaktowy: 334991 810, e-mail: zp@szpitalbystra.pl, Joanna Przyby³owicz, Anna Dudek, Tomasz Szatanik

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.