eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa sprzętu specjalistycznego realizowana na podstawie projektu współfinansowanego w ramach Programu KE FBW pn. Prosperes - system ochrony dużych zgromadzeń ludzkich w miejscach kultu religijnego



Ogłoszenie z dnia 2023-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu specjalistycznego realizowana na podstawie projektu współfinansowanego w ramach Programu KE FBW pn. Prosperes – system ochrony dużych zgromadzeń ludzkich w miejscach kultu religijnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/822025

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu specjalistycznego realizowana na podstawie projektu współfinansowanego w ramach Programu KE FBW pn. Prosperes – system ochrony dużych zgromadzeń ludzkich w miejscach kultu religijnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e72344f9-61e4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527904

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116015/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.26 Wideoendoskop /2 zestawy/

1.2.27 Ręczny skaner RTG

1.2.28 Dron rozpoznawczy z wyposażeniem

1.2.29 Ręczny robot miotany

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Prosperes – system ochrony dużych zgromadzeń ludzkich w miejscach kultu religijnego”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425685

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/38/23/RK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1 - Wideoendoskop /2 zestawy/
1. Przedmiotem zamówienia jest dostaw specjalistycznego sprzętu operacyjnego wraz
z wyposażeniem w postaci: wideoendoskop, ręczny skaner RTG, dron rozpoznawczy, ręczny robot miotany, zwanych dalej „sprzętem”, „urządzeniami” lub „zestawem”, w ramach projektu współfinansowanego w ramach Programu Komisji Europejskiej Fundusz Bezpieczeństwa Wewnętrznego pn. „Prosperes – system ochrony dużych zgromadzeń ludzkich w miejscach kultu religijnego”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 2.1-2.4 do SWZ (odpowiednio do numeru zadania). Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wykonawca zrealizuje zamówienie po cenie zawartej w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również rozładunek oraz wniesienie dostarczonego sprzętu do wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pomieszczeń i uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy- na terenie miasta Łodzi.
5. Wykonawca oświadcza, że zaoferowany sprzęt posiada deklarację zgodności CE potwierdzającą, że spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych.
6. Podane przez Zamawiającego w SWZ nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy. Nazwy własne lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry techniczne i funkcjonalne w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1-2.4 do SWZ (odpowiednio do numeru zadania)

4.5.3.) Główny kod CPV: 38546000-4 - System wykrywania materiałów wybuchowych

4.5.5.) Wartość części: 99090,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2 - Ręczny skaner RTG /1 zestaw/
1. Przedmiotem zamówienia jest dostaw specjalistycznego sprzętu operacyjnego wraz
z wyposażeniem w postaci: wideoendoskop, ręczny skaner RTG, dron rozpoznawczy, ręczny robot miotany, zwanych dalej „sprzętem”, „urządzeniami” lub „zestawem”, w ramach projektu współfinansowanego w ramach Programu Komisji Europejskiej Fundusz Bezpieczeństwa Wewnętrznego pn. „Prosperes – system ochrony dużych zgromadzeń ludzkich w miejscach kultu religijnego”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 2.1-2.4 do SWZ (odpowiednio do numeru zadania). Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wykonawca zrealizuje zamówienie po cenie zawartej w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również rozładunek oraz wniesienie dostarczonego sprzętu do wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pomieszczeń i uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy- na terenie miasta Łodzi.
5. Wykonawca oświadcza, że zaoferowany sprzęt posiada deklarację zgodności CE potwierdzającą, że spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych.
6. Podane przez Zamawiającego w SWZ nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy. Nazwy własne lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry techniczne i funkcjonalne w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1-2.4 do SWZ (odpowiednio do numeru zadania)

4.5.3.) Główny kod CPV: 38581000-1 - Urządzenia do prześwietlania bagażu

4.5.5.) Wartość części: 317955,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3 - Dron rozpoznawczy z wyposażeniem wraz ze szkoleniem pilota /1 zestaw/
1. Przedmiotem zamówienia jest dostaw specjalistycznego sprzętu operacyjnego wraz
z wyposażeniem w postaci: wideoendoskop, ręczny skaner RTG, dron rozpoznawczy, ręczny robot miotany, zwanych dalej „sprzętem”, „urządzeniami” lub „zestawem”, w ramach projektu współfinansowanego w ramach Programu Komisji Europejskiej Fundusz Bezpieczeństwa Wewnętrznego pn. „Prosperes – system ochrony dużych zgromadzeń ludzkich w miejscach kultu religijnego”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 2.1-2.4 do SWZ (odpowiednio do numeru zadania). Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wykonawca zrealizuje zamówienie po cenie zawartej w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również rozładunek oraz wniesienie dostarczonego sprzętu do wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pomieszczeń i uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy- na terenie miasta Łodzi.
5. Wykonawca oświadcza, że zaoferowany sprzęt posiada deklarację zgodności CE potwierdzającą, że spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych.
6. Podane przez Zamawiającego w SWZ nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy. Nazwy własne lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry techniczne i funkcjonalne w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1-2.4 do SWZ (odpowiednio do numeru zadania)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne

4.5.5.) Wartość części: 152938,86 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 4 - Ręczny robot miotany /1 zestaw/
1. Przedmiotem zamówienia jest dostaw specjalistycznego sprzętu operacyjnego wraz
z wyposażeniem w postaci: wideoendoskop, ręczny skaner RTG, dron rozpoznawczy, ręczny robot miotany, zwanych dalej „sprzętem”, „urządzeniami” lub „zestawem”, w ramach projektu współfinansowanego w ramach Programu Komisji Europejskiej Fundusz Bezpieczeństwa Wewnętrznego pn. „Prosperes – system ochrony dużych zgromadzeń ludzkich w miejscach kultu religijnego”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 2.1-2.4 do SWZ (odpowiednio do numeru zadania). Szczegółowe warunki wykonywania zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wykonawca zrealizuje zamówienie po cenie zawartej w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również rozładunek oraz wniesienie dostarczonego sprzętu do wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pomieszczeń i uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy- na terenie miasta Łodzi.
5. Wykonawca oświadcza, że zaoferowany sprzęt posiada deklarację zgodności CE potwierdzającą, że spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych.
6. Podane przez Zamawiającego w SWZ nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy. Nazwy własne lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawiony opis stanowi minimum techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę oceny ofert równoważnych.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, wskazując w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne równoważnie do wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać parametry techniczne i funkcjonalne w stosunku do wymagań minimalnych wskazanych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1-2.4 do SWZ (odpowiednio do numeru zadania)

4.5.3.) Główny kod CPV: 35412400-9 - Pojazdy rozpoznawcze i patrolowe

4.5.5.) Wartość części: 173955,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123098,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DPIdea Dariusz Kuchnowski Tomasz Ferek spółka cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-22-95-881

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228780,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228780,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IBKOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221069889

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228780,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109953,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114195,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109953,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dilectro sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223032198

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109953,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128570,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128570,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128570,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dilectro sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223032198

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128570,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.