Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00442412/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie 1: Modernizacja drogi 108195R w Zarzeczu
Zadanie 2: Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Woli Zgłobieńskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33
1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@boguchwala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9307b801-432c-4f2a-ac78-9fdced889bff1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie 1: Modernizacja drogi 108195R w ZarzeczuZadanie 2: Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Woli Zgłobieńskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9307b801-432c-4f2a-ac78-9fdced889bff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066446/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Zadanie 1: Modernizacja drogi 108195R w Zarzeczu oraz Zadanie 2: Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Woli Zgłobieńskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442412
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - „Modernizacja drogi 108195R w Zarzeczu ”Remontem zostanie objęty 163 m odcinek drogi 108195R w Zarzeczu
w technologii:
-roboty rozbiórkowe
-demontaż i montaż progu zwalniającego
-czyszczenie nawierzchni
-skropienie nawierzchni
-warstwa wiążąca asfaltowa 3,0 cm
-warstwa ścieralna asfaltowa 4,0 cm
-pobocza obustronne z kruszyw łamanych 0,25 m
Docelowa szer. jezdni średnio 3,3 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 92219,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Woli Zgłobieńskiej, dz. o nr ewid. 1198, 1147/2, 1148/2, 1193/1, 1194/4, 1197/5, 195/1, 199/3, 1199/5, 1201/1, 1203/6, 1203/7, 1204/1, 1206/2, 1208/2, 1212/1, 1213/1, 1215/2, 1216/1, 1217/1, 1218/1, 1221/1, 1223/3, 1224/4, 1224/6”Przebudową zostanie objęty 520 m odcinek drogi o szerokości 3,0 m obejmujący zakres:
- korytowanie i roboty ziemne,
- wzmocnienie podłoża geowłókniną na długości 100 m,
-podbudowa warstwa dolna z kruszyw łamanych 31-63 mm
- nawierzchnia z mieszanki kruszywa łamanego 0-31 mm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych do SWZ: Dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 181960 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76149,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102123,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76149,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBUD GOLCOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380755876
7.3.3) Ulica: 89A
7.3.4) Miejscowość: Golcowa
7.3.5) Kod pocztowy: 36-231
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76149,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179124,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232765,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179124,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBUD GOLCOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380755876
7.3.3) Ulica: 89A
7.3.4) Miejscowość: Golcowa
7.3.5) Kod pocztowy: 36-231
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179124,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BOGUCHWAŁA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- "Dostawa sukcesywna oleju napędowego do stacji paliw GOKOM Sp. z o.o. w Boguchwale w 2025 roku"
- ,,Usługa transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych segregowanych pochodzących z terenu gminy Boguchwała w 2025 roku"
więcej: przetargi BOGUCHWAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi powiatowej nr 2131C Plebanka - Radomin w km 1+241 do 5+318"
- Budowa drogi wewnętrznej ul. K. K. Baczyńskiego w Orzeszu-Zazdrości
- Budowa kanalizacji deszczowej i nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego na ulicy Wileńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Budowa Gorzowskiego Centrum Edukacji Artystycznej w Gorzowie Wielkopolskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.