eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczekocinyBudowa oczyszczalni ścieków przy ul. Lelowskiej w Szczekocinach wraz z uporządkowaniem gospodarki ściekowej na terenie miasta



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oczyszczalni ścieków przy ul. Lelowskiej w Szczekocinach wraz z uporządkowaniem gospodarki ściekowej na terenie miasta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZEKOCINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398735

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Senatorska 2

1.5.2.) Miejscowość: Szczekociny

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-445

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szczekociny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szczekociny.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be77c5b3-31fa-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oczyszczalni ścieków przy ul. Lelowskiej w Szczekocinach wraz z uporządkowaniem gospodarki ściekowej na terenie miasta

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be77c5b3-31fa-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050068/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa oczyszczalni ścieków przy ul. Lelowskiej w Szczekocinach wraz z uporządkowaniem gospodarki ściekowej na terenie miasta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381895

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.1.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oczyszczalni ścieków w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania pn.: Budowa oczyszczalni ścieków przy ul. Lelowskiej w Szczekocinach wraz z uporządkowaniem gospodarki ściekowej na terenie miasta.
2. Obiekt zlokalizowany jest w obrębie Szczekociny, na działkach o nr ewid.: 48 (oczyszczalnia ścieków), 46 (droga dojazdowa) i 41 (przepompownia ścieków).
3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem wszystkich uzgodnień, decyzji administracyjnych i opinii niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego,
2) Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę,
3) uruchomienie i poddanie próbom wszystkich zamontowanych urządzeń, w tym przeprowadzenie udanego rozruchu technologicznego zmodernizowanego obiektu, potwierdzonego prawidłową ciągłą pracą oczyszczani ścieków, jak i pierwsze wyposażenie zmodernizowanego obiektu oraz przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego.
4) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:
1) Pompownie sieciowa,
2) Pompowanie ścieków surowych,
3) Stacje odbioru ścieków dowożonych:
a) Szybkozłącze do odbioru,
b) Pomiar przepływu ścieków,
c) Moduł rejestracyjny z wydrukiem danych,
4) Tace najazdowa,
5) Zbiornik uśredniający ścieków dowożonych,
6) Pomieszczenia technologiczne:
a) Pomieszczenie mechanicznego podczyszczania ścieków:
- Sito gęste z praso-płuczką skratek,
- Piaskownik poziomy,
- Płuczka piasku,
b) Pomieszczenie kontenerów na odpady,
c) Pomieszczenie dmuchaw,
7) Reaktor biologiczny:
a) Selektor beztlenowy,
b) Komora regeneracji osadu,
c) Komora napowietrzania,
d) Komora separacji,
e) Komora zagęszczania osadu,
f) Komora tlenowej stabilizacji osadu,
8) Studnie pomiarowa ścieków oczyszczonych,
9) Wylot ścieków do odbiornika,
10) Budynek socjalno – techniczny:
a) Pomieszczenie odwadniania:
- Stacja mechanicznego odwadniania osadu,
- Stacja przygotowania i dozowania flokulantu,
- Przenośnik śrubowy osadu odwodnionego,
- Mini-zestaw do wapnowania osadu w przenośnikiem śrubowym wapna,
b) Pomieszczenie przyczepy,
c) Pomieszczenie obsługi,
11) Wiatę na osad odwodniony,
12) Drogę dojazdowa do oczyszczalni ścieków na odcinku ogrodzenie oczyszczalni – zjazd z projektowanej obwodnicy Szczekocin.
13) Studnię wierconą wraz ze zbiornikiem wody czystej i układem hydroforowym.
5. Dodatkowo przewiduje się realizację:
1) ujęcia wody,
2) studni kanalizacyjnych,
3) sieci między-obiektowych,
4) infrastruktury towarzyszącej,
5) infrastruktury technicznej,
6) infrastruktury uzupełniającej,
7) uzbrojenia podziemnego,
8) obsianie trawników.
6. Do obowiązków Wykonawcy należy wystąpienie do dystrybutora energii elektryczne o wydanie warunków przyłączenia z mocą przyłączeniową 40 kW.
7. Działanie oczyszczalni będzie całkowicie zautomatyzowane poprzez zastosowanie systemu SCADA. Dodatkowo obiekt wyposażony będzie w system monitoringu i wizualizacji pracy podstawowych urządzeń technologicznych z możliwością przesyłania wiadomości tekstowych SMS stanów alarmowych z oczyszczalni ścieków.
8. Wykonawca zaprojektuje i wykona inwestycję metodami uwzględniającymi aspekty ekonomiczne, środowiskowe i społeczne. Dobór technologii robót stanowi element prac projektowych i tym samym jest obowiązkiem Wykonawcy. Przyjęte przez Wykonawcę metody budowy muszą zapewnić zachowanie wszystkich wymaganych parametrów funkcjonalno-użytkowych Robót określonych w niniejszym PFU.
9. Na obszarze objętym inwestycją istnieją obiekty oczyszczalni ścieków. Oczyszczalnia jest zarządzana przez Komunalny Zakład Budżetowy w Szczekocinach. Oczyszczalnia działa na podstawie pozwolenia wodnoprawnego udzielonego decyzją Starosty Zawierciańskiego z dnia 22.07.2016 r. (znak: ROII.6341.034.2016.EG).
10. UWAGA I: Pozwolenie wodnoprawne obowiązuje do dnia 01.08.2026 r., zgodnie z którym odbiornikiem ścieków oczyszczonych jest rzeka Pilica w km 287+870.
11. UWAGA II: Istniejące obiekty na terenie oczyszczalni poza pompownią ścieków nie są objęte zamówieniem i powinny być eksploatowane do końca prowadzenia robót a następnie powinny zostać wyłączone z eksploatacji i pozostawione bez zmian.
12. Zamawiający informuje, że obiekt sąsiaduje z planowaną obwodnicą miasta Szczekociny i Goleniowy w ramach zadania pn.: „Budowa obwodnicy miejscowości Szczekociny i Goleniowy w ciągu drogi krajowej nr 78”. Na obecnym przebiegu drogi dojazdowej do obiektu zaplanowano węzeł drogowy, w związku z czym należy przebieg drogi dojazdowej uzgodnić z GDDKiA.
13. Wykonawca opracowując dokumentację projektową winien potwierdzić z wykonawcą projektu obwodnicy, tj. Mosty Katowice rzędną zjazdu, jaka ostatecznie zostanie zatwierdzona w projekcie.
14. Kody CPV:
71.00.00.00-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71.24.80.88-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją
71.30.00.00-1 Usługi inżynieryjne
71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71.32.20.00-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45.00.00.00-7 Roboty budowlane
45.10.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45.11.00.00-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne
45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45.11.12.40-2 Roboty w zakresie odwadniania grunt
45.20.00.00-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45.21.00.00-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45.22.00.00-5 Roboty inżynieryjne i budowlane
45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45.23.24.60-4 Roboty sanitarne
45.23.31.20-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45.25.21.00-9 Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
45.25.21.27-4 Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45.25.22.00-0 Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45.25.99.00-6 Modernizacja zakładów
45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45.31.12.00-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45.33.10.00-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45.23.31.23-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45.23.32.26-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Program Funkcjonalno - Użytkowy, który stanowi załącznik do specyfikacji warunków zamówienia.
16. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia oraz programem Funkcjonalno Użytkowym.
17. Rozliczenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy.
18. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
19. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
20. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą dokumentów (przedmiotowych środków dowodowych) potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
21. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
22. Podane w Programie Funkcjonalno - Użytkowym nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie „ofert równoważnych". Przez „ofertę równoważną" należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym lub pochodzeniem. Na etapie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany uszczegółowić rozwiązania, także zaproponować inne niż w PFU jeśli w ten sposób mogą być uzyskane korzyści dla jakości, obniżenia kosztów lub poprawy walorów użytkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia lub odrzucenia takich zmian w okresie prac projektowych.
23. Gwarancja i rękojmia:
1) Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
2) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 60 miesięcy.
24. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zamawiający uzyskał z Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę NR Edycja8/2023/8047/PolskiLad dotyczącą dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych dla zadania pn.: Budowa oczyszczalni ścieków przy ul. Lelowskiej w Szczekocinach wraz z uporządkowaniem gospodarki ściekowej na terenie miasta. Wstępna Promesa NR Edycja8/2023/8047/PolskiLad stanowi załącznik do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45259900-6 - Modernizacja zakładów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13739100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13739100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13739100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GRUPA SZYMBUD Sp. z o. o. Sp. j.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Budoanictwa i Instalacji ABT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9492221756

7.3.3) Ulica: Częstochowa 2G

7.3.4) Miejscowość: Kłomnice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-270

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót ogólno - budowlanych, roboty drogowe, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i AKPiA


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13739100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.