Ogłoszenie z dnia 2023-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00488894/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Błędów oraz do Przedszkola Samorządowego w Błędowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Błędów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadurkowska 13
1.5.2.) Miejscowość: Błędów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-620
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486680656
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodowiska@bledow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bledow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Błędów oraz do Przedszkola Samorządowego w Błędowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbd00de0-80c0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004673/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Błędów oraz do Przedszkola Samorządowego w Błędowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488894
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIGK-II-271/15/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 622502,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Błędowie mieszczącego się przy ul. Stary Rynek 9 B 05-620 Błędów w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela Przedszkola. Zamówienie składane będzie - minimum 1 dzień przed dostawą. Dostawy towarów będą odbywały każdego dnia od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30-7:30. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw wyszczególniony został w załączniku nr 9 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia). Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów spożywczychtakich jak:
1. Mięso i produkty mięsne,
2. Produkty mleczarskie, nabiał, jaja, ryba wędzona, różne produkty spożywcze, oleje, produkty przemiału ziarna
3. Produkty rolnictwa i ogrodnictwa i podobne
4. Produkty mrożone
5. Wyroby garmażeryjne
6. Pieczywo
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15894300-4 - Dania gotowe
03142500-3 - Jaja
15229000-9 - Mrożone produkty rybne
15811000-6 - Pieczywo
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15331170-9 - Warzywa mrożone
15234000-7 - Ryby wędzone
4.5.5.) Wartość części: 255020,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Publicznej Szkoły Podstawowejw Błędowie
1. Mięso i produkty mięsne,
2. Produkty mleczarskie, nabiał, jaja, ryba wędzona, różne produkty spożywcze, oleje, produkty przemiału ziarna
3. Produkty rolnictwa i ogrodnictwa i podobne
4. Produkty mrożone
5. Wyroby garmażeryjne
6. Pieczywo
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15234000-7 - Ryby wędzone
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15894300-4 - Dania gotowe
03142500-3 - Jaja
15229000-9 - Mrożone produkty rybne
15811000-6 - Pieczywo
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 172554,32 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki Publicznej Szkoły Podstawowej w Wilkowie mieszczącej się pod adresem Wilków Drugi nr 82 , 05-620 Błędów w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela Przedszkola. Zamówienie składane będzie - minimum 1 dzień przed dostawą. Dostawy towarów będą odbywały każdego dnia od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30-7:30. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Szczegółowy zakres dostaw wyszczególniony został w załączniku nr 9 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia). Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa art spożywczych:1. Mięso i produkty mięsne,
2. Produkty mleczarskie, nabiał, jaja, ryba wędzona, różne produkty spożywcze, oleje, produkty przemiału ziarna
3. Produkty rolnictwa i ogrodnictwa i podobne
4. Produkty mrożone
5. Wyroby garmażeryjne
6. Pieczywo
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15234000-7 - Ryby wędzone
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15894300-4 - Dania gotowe
03142500-3 - Jaja
15229000-9 - Mrożone produkty rybne
15811000-6 - Pieczywo
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 194927,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25360,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25360,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20563,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20563,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26614,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26614,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do końca roku 2025 (Przedszkole Samorządowe nr 3 w Wieliczce)
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Bursy Szkolnej nr 1 w Jeleniej Górze w 2025 r.
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Glinojecku"
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
- Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.