Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ CENTRALNEJ SZKOLE PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150123657
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sabinowska 62/64
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343477100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cspspcz@cspsp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/cspsp-czestochowa
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ CENTRALNEJ SZKOLE PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b681140-8447-4553-b272-27936d301799
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054789/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sprzedaż energii elektrycznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9908613.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającą a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej. Dopuszcza się komunikację za pomocą poczty elektronicznej przetargi@cspsp.pl (komunikacja przy użyciu poczty elektronicznej nie dotyczy złożenia oferty wraz z wymaganymi dokumentami, którą Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej). Oferta wraz z załącznikami oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) muszą zostać złożone w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającej. Zamawiająca dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@cspsp.pl. Zamawiająca będzie przekazywała wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiająca będzie zamieszczała na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pomocą środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w swz w pkt. 24
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WT.2370.18.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej dla punktu poboru energii nr PPE 590322428100001164 (dla obiektu przy ul. Sabinowskiej 62/64, w grupie taryfowej C22a; moc umowna 250 kW)
2. Maksymalna ilość energii elektrycznej, która może być dostarczona w okresie obowiązywania umowy, wynosi : - 660 000 kWh dla punktu poboru rozliczanego w grupie taryfowej C22a;
3. Minimalna ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umów wynosi: 500 000 kWh dla punktu poboru rozliczanego w grupie taryfowej C22a;
4. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1. do niniejszej SWZ
5. Zamawiająca posiada odrębną umowę dla PPE na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: TAURON Dystrybucja S.A., zawartą na czas nieoznaczony
6. W chwili obecnej Centralna Szkoła PSP w Częstochowie posiada odrębną umowę dla PPE obejmującego sprzedaż energii elektrycznej:- nr PPE 590322428100001164 (dla obiektu przy ul. Sabinowskiej 62/64, w grupie taryfowej C22a; moc umowna 250 kW): Renpro Sp. z o.o., ul. Małopolska 43, 70-515 Szczecin umowa zawarta do dnia 31.12.2024r
7. Sprzedawca musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: TAURON Dystrybucja S.A. Oświadczenie o posiadaniu zawartej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: TAURON Dystrybucja S.A. Sprzedawca musi przedłożyć w formie oryginału Zamawiającej najpóźniej w dniu podpisania umowy. Z treści oświadczenia winno wynikać, iż składający ofertę posiada zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: TAURON Dystrybucja S.A. oraz należy podać jej numer, datę zawarcia oraz okres na jaki została zawarta. Zaleca się wykorzystanie wzoru oświadczenia przygotowanego przez Zamawiającą stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ
8. Sprzedawca w imieniu Kupującej dopełni wszelkich wymagań technicznych i formalności związanych z procedurą zmiany sprzedawcy oraz z zapewnieniem dystrybucji sprzedawanej energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Kupująca udzieli Sprzedawcy stosownego pełnomocnictwa do wykonania wymienionych wyżej czynności
9. Zamawiająca informuje iż posiada tytuł prawny (Decyzja o trwałym zarządzie ustanowionym na rzecz Centralnej Szkoły PSP) uprawniający do dysponowania nieruchomościami objętymi niniejszym postępowaniem.
10. Zamawiająca informuje, iż nie posiada zawartych umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych lojalnościowych, które uniemożliwiają zawarcie nowej umowy sprzedażowej w terminach przewidzianych w SWZ.
11. Zamawiająca udostępni wszystkie posiadane dane o punktach poboru energii oraz dokumenty niezbędne w procedurze zmiany Sprzedawcy, Zamawiająca w chwili obecnej posiada instalację fotowoltaiczną o mocy 49,6 kW. Wyprodukowana energia w instalacji fotowoltaicznej jest zużywana na bieżąco. Data uruchomienia instalacji fotowoltaicznej to 24.06.2021r.Zamawiająca nie przewiduje zawarcia umowy na odkup energii elektrycznej wytworzonej z instalacji fotowoltaicznej.
Zamawiający posiada status prosumenta energii odnawialnej w rozumieniu art. 2 pkt 27a ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii i nie przewiduje odsprzedaży energii wytworzonej, ponieważ całość energii zużyje na bieżąco.
12. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami zawartej umowy, złożonej oferty oraz niniejszej swz.
13.Sprzedaż energii elektrycznej realizowana będzie na zasadach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r.(Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm..) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych, ogólnie obowiązujących przepisów prawnych oraz jednostkowych cen energii czynnej określonych po rozstrzygnięciu przedmiotowego postępowania
14.Wykonawca zapewnia bilansowanie handlowe Zamawiającej, które zostanie skalkulowane i ujęte w zaoferowanej cenie.
15.Wykonawca jest zobowiązany skalkulować cenę oferty tak, aby obejmowała wszystkie koszty, jakie Wykonawca poniesie przy prawidłowym i pełnym zrealizowaniu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki ( w tym podatek akcyzowy), a także ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez Wykonawcę jak i koszty przygotowania oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według ww. kryterium wynosi 100. Uzyska ją oferta o najniższej cenie brutto.
Pozostałe oferty otrzymają punktację na podstawie stosunku zaoferowanej ceny do ceny najniższej (zgodnie z matematyczną zasadą proporcjonalności odwrotnej – im wyższa cena tym mniejsza ilość otrzymanych punktów)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej dla punktu poboru energii nr PPE 590322428100554318 (dla obiektu przy ul. Artyleryjskiej 1c, w grupie taryfowej G11; moc umowna 72 kW)
2. Maksymalna ilość energii elektrycznej, która może być dostarczona w okresie obowiązywania umowy, wynosi: 29 000 kWh dla punktu poboru rozliczanego w grupie taryfowej G11
3. Minimalna ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umów wynosi: 15 000 kWh dla punktu poboru rozliczanego w grupie taryfowej G11
4. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2. do niniejszej SWZ
5. Zamawiająca posiada odrębną umowę dla PPE na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: TAURON Dystrybucja S.A., zawartą na czas nieoznaczony
6. W chwili obecnej Centralna Szkoła PSP w Częstochowie posiada odrębną umowę dla PPE obejmującego sprzedaż energii elektrycznej:- nr PPE 590322428100554318 (dla obiektu przy ul. Artyleryjskiej 1c, w grupie taryfowej G11; moc umowna 72 kW): Renpro Sp. z o.o., ul. Małopolska 43, 70-515 Szczecin umowa zawarta do dnia 31.12.2024r
7. Sprzedawca musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: TAURON Dystrybucja S.A. Oświadczenie o posiadaniu zawartej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: TAURON Dystrybucja S.A. Sprzedawca musi przedłożyć w formie oryginału Zamawiającej najpóźniej w dniu podpisania umowy. Z treści oświadczenia winno wynikać, iż składający ofertę posiada zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: TAURON Dystrybucja S.A. oraz należy podać jej numer, datę zawarcia oraz okres na jaki została zawarta. Zaleca się wykorzystanie wzoru oświadczenia przygotowanego przez Zamawiającą stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ
8. Sprzedawca w imieniu Kupującej dopełni wszelkich wymagań technicznych
i formalności związanych z procedurą zmiany sprzedawcy oraz z zapewnieniem dystrybucji sprzedawanej energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Kupująca udzieli Sprzedawcy stosownego pełnomocnictwa do wykonania wymienionych wyżej czynności
9. Zamawiająca informuje iż posiada tytuł prawny (Decyzja o trwałym zarządzie ustanowionym na rzecz Centralnej Szkoły PSP) uprawniający do dysponowania nieruchomościami objętymi niniejszym postępowaniem.
10. Zamawiająca informuje, iż nie posiada zawartych umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych lojalnościowych, które uniemożliwiają zawarcie nowej umowy sprzedażowej w terminach przewidzianych w SWZ.
11. Zamawiająca udostępni wszystkie posiadane dane o punktach poboru energii oraz dokumenty niezbędne w procedurze zmiany Sprzedawcy
12. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami zawartej umowy, złożonej oferty oraz niniejszej swz.
13.Sprzedaż energii elektrycznej realizowana będzie na zasadach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r.(Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm..) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych, ogólnie obowiązujących przepisów prawnych oraz jednostkowych cen energii czynnej określonych po rozstrzygnięciu przedmiotowego postępowania
14.Wykonawca zapewnia bilansowanie handlowe Zamawiającej, które zostanie skalkulowane i ujęte w zaoferowanej cenie.
15.Wykonawca jest zobowiązany skalkulować cenę oferty tak, aby obejmowała wszystkie koszty, jakie Wykonawca poniesie przy prawidłowym i pełnym zrealizowaniu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki ( w tym podatek akcyzowy), a także ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez Wykonawcę jak i koszty przygotowania oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według ww. kryterium wynosi 100. Uzyska ją oferta o najniższej cenie brutto.
Pozostałe oferty otrzymają punktację na podstawie stosunku zaoferowanej ceny do ceny najniższej (zgodnie z matematyczną zasadą proporcjonalności odwrotnej – im wyższa cena tym mniejsza ilość otrzymanych punktów)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który wykaże że posiada aktualną koncesję, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r Prawo energetyczne (Dz. U. 2024r poz. 266 ze zm).2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – (niniejszy warunek dotyczy Wykonawcy wyłącznie przy ubieganiu się o zamówienie w zakresie Części I) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 dostawy (w ramach 2 odrębnych kontraktów), polegające na sprzedaży energii elektrycznej o łącznej ilości nie mniejszej niż 300 000 kWh każdy z dwóch kontraktów, z potwierdzeniem, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dotyczy Wykonawcy wyłącznie przy ubieganiu się o zamówienie w zakresie Części I - Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ilości kWh, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.(Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 dostawy (w ramach 2 odrębnych kontraktów), polegające na sprzedaży energii elektrycznej o łącznej ilości nie mniejszej niż 300 000 kWh każdy z dwóch kontraktów, z potwierdzeniem, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie)-Oryginał-Wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ
2. Dotyczy Wykonawcy wyłącznie przy ubieganiu się o zamówienie w zakresie Części I- Dowody określające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- Oryginał lub elektroniczna kopia
3. Aktualna koncesja, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r Prawo energetyczne (Dz. U. 2024r poz 266 ze zm. )- Oryginał w postaci elektronicznej lub elektroniczna kopia dokumentu
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1 Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY-Oryginał-Wzór stanowi Załącznik nr 0 do SWZ2 Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Oryginał w postaci elektronicznej lub elektroniczna kopia potwierdzona za zgodność przez mocodawcę lub notariusza.
3. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, o których mowa w art. 118 uPzp)- Oryginał- Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ
4. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby zgodne z art. 125 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) Oryginał- Wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do ofert. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:a) zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmiany powyższej stawki będzie stosowana zmieniona stawka bez konieczności aneksowania umowy;
b) wprowadzenia przez odpowiedni organ władzy ceny urzędowej, w tym ceny maksymalnej
c) gdy zajdą przesłanki określone w art. 455 ustawy z dnia 19 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ),
d) zmiany układu pomiarowego punktu poboru energii elektrycznej i związanej z tym zmiany warunków sprzedaży energii elektrycznej jeśli zmiana ta nie powoduje zmiany ceny sprzedawanej energii.
e) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny jednostkowej netto energii elektrycznej za 1 kWh wskazanej w § 5 ust 1 niniejszej umowy, w przypadku zmiany cen energii, na następujących warunkach:
- minimalny poziom zmiany ceny energii, uprawniający Strony Umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 10% w stosunku do ceny energii z miesiąca, w którym złożono ofertę Wykonawcy;
-poziom zmiany ceny jednostkowej netto energii elektrycznej, zostanie ustalony na podstawie indeksu miesięcznego energii TGeBASE_WAvg ogłoszonego przez Towarową Giełdę Energii (https://tge.pl/dane-statystyczne), w stosunku do indeksu dot. miesiąca, w którym została złożona oferta Wykonawcy;
-zmiana ceny jednostkowej netto energii elektrycznej, może nastąpić najwcześniej po upływie 6-go miesiąca obowiązywania umowy oraz maksymalnie jednokrotnie w okresie obowiązywania umowy i dotyczyć będzie dostaw energii elektrycznej od następnego miesiąca kalendarzowego po dacie zawarcia aneksu do umowy.
-poziom zmiany będzie stanowił różnicę ceny jednostkowej netto energii elektrycznej wyszczególnionej w formularzu ofertowym, a ceną jednostkową netto energii elektrycznej, ustaloną na podstawie indeksu miesięcznego energii TGeBASE_WAvg;
-maksymalny poziom zmiany ceny jednostkowej netto energii elektrycznej wynosi 30% ceny jednostkowej netto, wyszczególnionej w § 5 ust 1.
-Strony są uprawnione do zawnioskowania waloryzacji o której mowa powyżej, za pomocą złożonego w formie pisemnej wniosku, wraz z uzasadnieniem i wykazaniem zaistnienia przesłanek do zmiany. Druga Strona obowiązana jest odpowiedzieć lub złożyć zastrzeżenia do wniosku, w terminie 14 dni od dnia jego doręczenia.
-Przez zmianę ceny jednostkowej netto energii elektrycznej, należy rozumieć zarówno jej podwyższenie, jak i obniżenie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-11 09:45
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/990861
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-11 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu (siedziba Zamawiającej) zawarcia umowy odrębnym pismem.2. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającej (w formie oryginału) oświadczenie o posiadaniu zawartej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. Z treści oświadczenia winno wynikać, iż składający ofertę posiada zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: TAURON Dystrybucja S.A. oraz należy podać jej numer, datę zawarcia oraz okres na jaki została zawarta. Zaleca się wykorzystanie wzoru oświadczenia przygotowanego przez Zamawiającą stanowiącego Załącznik nr 7 do swz.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Zakup samochodu dostawczego
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy owoców oraz pieczarek do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
- Dostawę energii elektrycznej obejmującą usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektów gminy
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Związku Gmin Bolesław i Mędrzechów w 2025 r.
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i placów na terenie Gminy Police
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.