eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaDIETET. ŚROD. SPOŻ. SPECJAL. PRZEZN. ŻYWIENIOWEGO: MLEKO DLA NIEMOWLĄT W P. I, DIETA KOMPLETNA W P. II ORAZ DIETA NIEKOM. WSPOMAGAJĄCA LECZ. RAN-SUPLEMENT DIETY W P. III DLA AP. SZPIT. W ZOZ W D-CY



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DIETET. ŚROD. SPOŻ. SPECJAL. PRZEZN. ŻYWIENIOWEGO: MLEKO DLA NIEMOWLĄT W P. I, DIETA KOMPLETNA W P. II ORAZ DIETA NIEKOM. WSPOMAGAJĄCA LECZ. RAN–SUPLEMENT DIETY W P. III DLA AP. SZPIT. W ZOZ W D-CY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851643503

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 91

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bogumila.wilczynska@zoz-debica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zoz-debica.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zoz-debica.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DIETET. ŚROD. SPOŻ. SPECJAL. PRZEZN. ŻYWIENIOWEGO: MLEKO DLA NIEMOWLĄT W P. I, DIETA KOMPLETNA W P. II ORAZ DIETA NIEKOM. WSPOMAGAJĄCA LECZ. RAN–SUPLEMENT DIETY W P. III DLA AP. SZPIT. W ZOZ W D-CY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb68c81b-9a19-4a5e-9992-bfdbe1d5c8f4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466255

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-TP-30/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 75237,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET I – ŚRODKI SPOŻYWCZE SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA ŻYWIENIOWEGO: MLEKO DLA NIEMOWLĄT - poz. 1 - 11 (według Części XII A SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 15880000-0 - Specjalne produkty odżywcze

4.5.5.) Wartość części: 68500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET II - DIETA KOMPLETNA W PAKIECIE II - poz. 1 - 5 (według Części XII A SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 15880000-0 - Specjalne produkty odżywcze

4.5.5.) Wartość części: 7200,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET III – DIETA NIEKOMPLETNA WSPOMAGAJĄCA LECZENIE RAN – SUPLEMENT DIETY - poz. 1 (według Części XII A SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 15880000-0 - Specjalne produkty odżywcze

4.5.5.) Wartość części: 3400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o., ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 9, 40 - 273 Katowice w Pakiecie I i II, na podstawie: art. 226 ust 1 pkt 2 lit. c, gdyż Wykonawca nie złożył przedmiotowego środka dowodowego potwierdzającego spełnianie wymagań przedmiotowych określonych w Części II A SWZ.
Załączone do oferty Oświadczenie Część II C jest błędne (ma wady merytoryczne), gdyż nie potwierdza spełniania wymagań przedmiotowych.
Należy dodatkowo nadmienić, że Wykonawca nie skorzystał z przysługującego mu prawa i nie zwrócił się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ w tym zakresie. Tak więc treść SWZ przed upływem terminu składania ofert nie uległa zmianie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

SALUS INTERNATIONAL Sp. z o.o., ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 9, 40 - 273 Katowice w Pakiecie I i II, na podstawie: art. 226 ust 1 pkt 2 lit. c, gdyż Wykonawca nie złożył przedmiotowego środka dowodowego potwierdzającego spełnianie wymagań przedmiotowych określonych w Części II A SWZ.
Załączone do oferty Oświadczenie Część II C jest błędne (ma wady merytoryczne), gdyż nie potwierdza spełniania wymagań przedmiotowych.
Należy dodatkowo nadmienić, że Wykonawca nie skorzystał z przysługującego mu prawa i nie zwrócił się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ w tym zakresie. Tak więc treść SWZ przed upływem terminu składania ofert nie uległa zmianie.
URTICA SP.z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54 – 613 Wrocław w Pakiecie II i III, na podstawie: art. 226 ust 1 pkt 2 lit. c, gdyż Wykonawca nie złożył przedmiotowego środka dowodowego potwierdzającego spełnianie wymagań przedmiotowych określonych w Części II A SWZ.
Załączone do oferty Oświadczenie Część II C jest błędne (ma wady merytoryczne), gdyż nie potwierdza spełniania wymagań przedmiotowych.
Należy dodatkowo nadmienić, że Wykonawca nie skorzystał z przysługującego mu prawa i nie zwrócił się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ w tym zakresie. Tak więc treść SWZ przed upływem terminu składania ofert nie uległa zmianie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

URTICA SP.z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54 – 613 Wrocław w Pakiecie II i III, na podstawie: art. 226 ust 1 pkt 2 lit. c, gdyż Wykonawca nie złożył przedmiotowego środka dowodowego potwierdzającego spełnianie wymagań przedmiotowych określonych w Części II A SWZ.
Załączone do oferty Oświadczenie Część II C jest błędne (ma wady merytoryczne), gdyż nie potwierdza spełniania wymagań przedmiotowych.
Należy dodatkowo nadmienić, że Wykonawca nie skorzystał z przysługującego mu prawa i nie zwrócił się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ w tym zakresie. Tak więc treść SWZ przed upływem terminu składania ofert nie uległa zmianie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.