Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00481358/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
- 2023/BZP 00490866/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tłuszczy roślinnych do Zakładu Karnego w Tarnowie - I półrocze 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W TARNOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_tarnow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zktarnow.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9899d7ef-7e01-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tłuszczy roślinnych do Zakładu Karnego w Tarnowie - I półrocze 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9899d7ef-7e01-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056075/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa tłuszczy roślinnych do Zakładu Karnego w Tarnowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481358
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.24.2023.DR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108240,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część I – tłuszcze roślinne płynneolej –1100 l
4.5.3.) Główny kod CPV: 15412200-1 - Tłuszcze roślinne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15411100-3 - Olej roślinny
15411200-4 - Olej spożywczy
4.5.5.) Wartość części: 10401,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II – tłuszcze roślinne stałemasło roślinne 250 g (kostka) – 9936 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15412200-1 - Tłuszcze roślinne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15431000-8 - Margaryna i podobne produkty
15431100-9 - Margaryna
4.5.5.) Wartość części: 97838,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Platforma ezamowienia.gov.pl w dniu 20.11.2023 r. uległa awarii. Spowodowało to brak możliwości złożenia ofert przez potencjalnych Wykonawców do godz. 9.00. Kolejno, Zamawiający nie mógł dokonać otwarcia ofert w dniu planowanego otwarcia, czyli 20.11.2023 godz. 10.30. W celu zachowania konkurencyjności składanych ofert, Zamawiający unieważnia postępowanie bez dokonania czynności otwarcia, i powtórzy postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Platforma ezamowienia.gov.pl w dniu 20.11.2023 r. uległa awarii. Spowodowało to brak możliwości złożenia ofert przez potencjalnych Wykonawców do godz. 9.00. Kolejno, Zamawiający nie mógł dokonać otwarcia ofert w dniu planowanego otwarcia, czyli 20.11.2023 godz. 10.30. W celu zachowania konkurencyjności składanych ofert, Zamawiający unieważnia postępowanie bez dokonania czynności otwarcia, i powtórzy postępowanie.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórzone postępowanie.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej - dostawa całodziennego wyżywienia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2025 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2025 r.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie"
- Dostawa artykułów spożywczych, jaj, nabiału i tłuszczy roślinnych na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim ( 4 pakietów )
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego Bristol MSWiA w Kudowie-Zdroju.
- Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych i spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 na rok 2025
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie w 2025 roku
więcej: Olej roślinny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.