eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówDostawa tłuszczy roślinnych do Zakładu Karnego w Tarnowie - I półrocze 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tłuszczy roślinnych do Zakładu Karnego w Tarnowie - I półrocze 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W TARNOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320006

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_tarnow@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zktarnow.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9899d7ef-7e01-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tłuszczy roślinnych do Zakładu Karnego w Tarnowie - I półrocze 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9899d7ef-7e01-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056075/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa tłuszczy roślinnych do Zakładu Karnego w Tarnowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481358

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.24.2023.DR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108240,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część I – tłuszcze roślinne płynne
olej –1100 l

4.5.3.) Główny kod CPV: 15412200-1 - Tłuszcze roślinne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15411100-3 - Olej roślinny

15411200-4 - Olej spożywczy

4.5.5.) Wartość części: 10401,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część II – tłuszcze roślinne stałe
masło roślinne 250 g (kostka) – 9936 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15412200-1 - Tłuszcze roślinne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15431000-8 - Margaryna i podobne produkty

15431100-9 - Margaryna

4.5.5.) Wartość części: 97838,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Platforma ezamowienia.gov.pl w dniu 20.11.2023 r. uległa awarii. Spowodowało to brak możliwości złożenia ofert przez potencjalnych Wykonawców do godz. 9.00. Kolejno, Zamawiający nie mógł dokonać otwarcia ofert w dniu planowanego otwarcia, czyli 20.11.2023 godz. 10.30. W celu zachowania konkurencyjności składanych ofert, Zamawiający unieważnia postępowanie bez dokonania czynności otwarcia, i powtórzy postępowanie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Platforma ezamowienia.gov.pl w dniu 20.11.2023 r. uległa awarii. Spowodowało to brak możliwości złożenia ofert przez potencjalnych Wykonawców do godz. 9.00. Kolejno, Zamawiający nie mógł dokonać otwarcia ofert w dniu planowanego otwarcia, czyli 20.11.2023 godz. 10.30. W celu zachowania konkurencyjności składanych ofert, Zamawiający unieważnia postępowanie bez dokonania czynności otwarcia, i powtórzy postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.