eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiModernizacja instalacji gazów medycznych w zakresie sprężonego powietrza i próżni w SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim



Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja instalacji gazów medycznych
w zakresie sprężonego powietrza i próżni w SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYRZECU PODLASKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000584484

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 2-4

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzozmc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d71e68a0-6682-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji gazów medycznych
w zakresie sprężonego powietrza i próżni w SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d71e68a0-6682-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043246/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Modernizacja instalacji gazów medycznych w zakresie sprężonego powietrza i próżni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434213

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 15/2023/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 402068,19

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja instalacji gazów medycznych w zakresie sprężonego powietrza i próżni w SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim.
2. Zamówienie obejmuje:
1) Etap 1 – Dostawa stacji sprężonego powietrza (- agregat sprężarkowy (szt. 3), separator odśrodkowy (szt. 3), zbiornik wyrównawczy (szt. 2), medyczna stacja uzdatniania powietrza (2 szt.), mikroprocesorowy sterownik pracy sprężarek (szt. 1) , czujnik punktu rosy (szt. 1) , filtr wstępny (szt. 2), wentylator kanałowy (szt. 1), pozostałe elementy stacji)
2) Etap 2 – Dostawa stacji pomp próżniowych ( agregat próżniowy: (szt. 1)
oraz pozostałe elementy stacji) oraz roboty ogólnobudowlane i elektryczne niezbędne do montażu, instalacji i uruchomienia dostarczonych urządzeń (stacji sprężonego powietrza i stacji pomp próżniowych)
Zamówienie obejmuje dostawę, montaż, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi.
Realizacja całości zamówienia dla SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim – ul. Warszawska 2-4 w terminie do 150 dni od daty zawarcia umowy, w tym:
1) W zakresie Etapu I - do 30 dni od daty zawarcia umowy.
2) W zakresie Etapu II – w okresie między 10 stycznia 2024 r. (rozpoczęcie realizacji etapu II najwcześniej 10.01.24 r.) do 150 dni od daty zawarcia umowy
Szczegółowy zakres zamówienia określony w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 494.543,88 PLN, następnie przed dokonaniem wyboru oferty najkorzystniejszej zwiększył kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia do wartości najniższej cenowo oferty tj. 562.425,00 PLN. W wyniku odrzucenia oferty Wykonawcy AGMED Gazy Medyczne Sp. z o.o. ofertą o najniższej cenie spośród ofert nie odrzuconych w postępowaniu jest oferta Wykonawcy PPHiU "STYL-PROJEKT" Marek Michalik o wartości przekraczającej 732 tys. PLN.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do wartości kolejnej oferty z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych (drugą w kolejności ze złożonych w postępowaniu pod względem wartości). Zamawiający nie dysponuje możliwością zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia gdyż korzysta ze środków zewnętrznych, a własnymi środkami finansowymi na ten cel nie dysponuje.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 732609,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 754839,91 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.