eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie"Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1806 O Sucha - Kalinów w m. Szymiszów ul. Ligonia - Etap 2."



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1806 O Sucha – Kalinów w m. Szymiszów ul. Ligonia – Etap 2.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STRZELECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jordanowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77/4401755

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/957266

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1806 O Sucha – Kalinów w m. Szymiszów ul. Ligonia – Etap 2.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de631a22-ac84-453c-ad97-e13f88fdb7cf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034950/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1806 O Sucha- Kalinów w m. Szymiszów ul. Ligonia - Etap 2.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423559

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.18.2024.KSZCH/IG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 270162,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie Etapu 2 zadania pn.: „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1806 O Sucha – Kalinów w m. Szymiszów ul. Ligonia – Etap 2”.
Zadanie zlokalizowane jest w ciągu drogi powiatowej 1806 O Sucha – Kalinów w m. Szymiszów ul. Ligonia na odcinku od km 0+165,00 do km 0+440,00.
Początek przeznaczonego do budowy chodnika odcinka drogi powiatowej nr 1806 O Sucha – Kalinów w . Szymiszów ul. Ligonia – km 0+165,00 umiejscowiony jest w obrębie posesji nr 94 – skrzyżowanie z drogą gminną ul. Piękną. Przewidziany koniec budowy odcinka zlokalizowany jest w km 0+301,50, skrzyżowanie w obrębie posesji nr 98.
W ramach budowy chodnika wprowadza się chodnik prawostronny o szerokości 2,50 m o długości konstrukcyjnej 136,50 m.

Zakres robót obejmuje m. in.:
1) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót,
2) oznakowanie miejsca prowadzonych robót,
3) wykonanie prac zgodnie z dokumentacją kontraktową,
Etap 2 obejmuje odcinek długości 136,50 m – od km 0+165,00 do km 0+440,00. Przyjęto do realizacji roboty m. in.:
a) budowa chodnika,
b) budowę ścieku przykrawężnikowego;
c) budowę peronu przystanku komunikacji publicznej wraz z dojściem
i miejscem na wiatę przystankową;
d) poszerzenie jezdni DP 1806 O do wymaganej przepisami technicznymi szerokości 6 m;
e) budowę zwężania jezdni przed i za przejściem dla pieszych w rejonie ul. Szkolnej w celu ograniczenia prędkości pojazdów zbliżających się do przejścia dla pieszych;
f) budowę wpustów deszczowych przykrawężnikowych i kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych do istniejącego rowu przydrożnego prawostronnego bezodpływowego, chłonno-odparowującego;
g) zabezpieczenie projektowanej kanalizacji deszczowej rurą osłonową
w miejscu skrzyżowania z istniejącymi sieciami wodociągowymi
i kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej;
h) wymianę zasuwy wodociągowej na skrzyżowaniu ulicy Ligonia z ulicą boczną Ligonia;
i) zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej doziemnej w miejscu projektowanych konstrukcji elementów układu drogowego (zjazdy, skrzyżowania z obrzeżami lub krawężnikami, w miejscu braku wymaganej odległości podstawowej);
j) rozbiórkę istniejącego przepustu betonowego wraz ze ściankami betonowymi;
k) wykonanie poboczy z kruszywa niesortowanego łamanego naturalnego 0/31,5 m;
l) obsianie mieszanką traw skarp rowów, powierzchni przylegających do projektowanego chodnika;
m) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
5) demontaż oznakowania tymczasowego.

Inwestycja pn.: „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1806 O Sucha – Kalinów w m. Szymiszów ul. Ligonia – Etap 2” realizowana będzie na podstawie dokumentacji kontraktowej, którą stanowią:
1) Projekt budowlano – wykonawczy,
2) Projekt założeń etapowej realizacji zamierzenia inwestycyjnego,
3) Zatwierdzony projekt zmiany stałej organizacji ruchu,
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
5) Operat wodno – prawny
6) Decyzja nr GL.ZUZ.3.4210.178.2023.RG – operat wodnoprawny
7) Dokumentacja z oceny geotechnicznej z wykonanych badań i oceny gruntów podłoża chodnika i warunków hydrologicznych,
8) Przedmiar robót dla Etapu 2.


Cały opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ Część I Rozdział 5 zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341474,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414139,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341474,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Pandel GLOBETTER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561975375

7.3.3) Ulica: Wiejska 42

7.3.4) Miejscowość: Czarnocin

7.3.5) Kod pocztowy: 47-150

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341474,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.