eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Wieliczce w 2024 roku



Og³oszenie z dnia 2023-12-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Wieliczce w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Wielicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554531

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek Górny 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 399 98 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatwielicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatwielicki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Wieliczce w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4bf61b95-9290-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00529651

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00042030/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¶wiadczenie us³ug pocztowych w 2024 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4bf61b95-9290-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-zamówienia. Instrukcja sk³adania
ofert dostêpna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Centrum pomocy” – kafelek „Oferty, wnioski, prace konkursowe”. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia,
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@powiatwielicki.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. 2. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia
oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wielicki bêd±cy
kierownikiem Starostwa Powiatowego w Wieliczce z siedzib± w³adz przy ul. Rynek Górny 2, tel. 12 3999800, faks 12 3999701 , email:
sekretariat@powiatwielicki.pl
1.2 INSPEKTOR OCHRONY DANYCH.
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron±
danych osobowych, w nastêpuj±cy sposób:
pod adresem poczty elektronicznej: iod@powiatwielicki.pl , pisemnie na adres siedziby Administratora - Wieliczka ul. Rynek Górny 2.
1.3 PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa siê w zwi±zku z realizacj± zadañ w³asnych b±d¼ zleconych Starostwu Powiatowemu w
Wieliczce okre¶lonych przepisami prawa,
w szczególno¶ci w art. 4, 4ai 5 ustawy o samorz±dzie powiatowym, w celu realizacji przys³uguj±cych starostwu uprawnieñ, b±d¼
spe³nienia przez starostwo obowi±zków okre¶lonych tymi przepisami prawa albo gdy jest to niezbêdne do wykonania zadania
realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej.
Przetwarzanie mo¿e byæ równie¿ niezbêdne w celu wykonania umowy, której Pani/Pan
jest stron± lub do podjêcia dzia³añ, na Pani/Pana ¿±danie przed zawarciem umowy.
Mog± równie¿ wyst±piæ przypadki w których zostanie Pani/Pan poproszona/y o wyra¿enie zgody na przetwarzanie danych
osobowych w okre¶lonym celu i zakresie.
1.4 ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH.
Dane nie bêd± przekazywane innym podmiotom, z wyj±tkiem podmiotów uprawnionych
do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa tj. podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 pzp.
1.5 OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane jedynie w okresie niezbêdnym
do spe³nienia celu, dla którego zosta³y zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa.
Po spe³nieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zosta³y zebrane, mog± one byæ przechowywane jedynie w celach archiwalnych,
przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów
zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej.
1.6 PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZ¡, W TYM DOSTÊPU DO DANYCH OSOBOWYCH.
Na zasadach okre¶lonych przepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do ¿±dania
od administratora:
1. dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych,
2. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
3. usuniêcia swoich danych osobowych w zakresie danych przetwarzanych na podstawie wyra¿onej przez Pani±/Pana zgody,
4. ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych w momencie gdy prawid³owo¶æ przetwarzania danych osobowych jest
kwestionowana,
5. przenoszenia swoich danych osobowych w zakresie danych przetwarzanych na podstawie wyra¿onej przez Pani±/Pana zgody,
a ponadto, posiada Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych.
1.7 PRAWO DO COFNIÊCIA ZGODY.
Tam, gdzie do przetwarzania danych osobowych konieczne jest wyra¿enie zgody, zawsze ma Pani/Pan prawo nie wyraziæ zgody, a
w przypadku jej wcze¶niejszego wyra¿enia,
do cofniêcia zgody. Wycofanie zgody nie ma wp³ywu na przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania.
1.8 PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy
o ochronie danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes
Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZIU 272.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów a tak¿e us³ugi odbioru przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego w roku 2024 na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce.
2. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany zgodnie z:
a) ustaw± z dnia 23 listopada 2012r Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2023 r poz. 1640 z pó¼n. zm.),
b) postanowieniami Rozporz±dzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r w sprawie warunków wykonywania us³ug powszechnych przez operatora wyznaczonego ( Dz.U. z 2020 r, poz. 1026 z pó¼n. zm.)
3. postanowieniami Rozporz±dzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013r. w sprawie reklamacji us³ugi pocztowej (tj. Dz.U.2019 r, poz.474 ze zm.).
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
5. Zamawiaj±cy okre¶li³ rodzaje przesy³ek oraz szacunkowe ilo¶ci tych przesy³ek w Formularzu cenowym stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
6. Przesy³ki zagraniczne ujête w formularzu cenowym kierowane s± g³ównie do krajów Europy.
7. Nie jest przewidziane specyfikowanie rodzajów przesy³ek zagranicznych na poszczególne kraje, ze wzglêdu na fakt, ¿e wystêpuje ich bardzo niedu¿a ilo¶æ. Kwoty za te przesy³ki bêd± szacowane w oparciu o cennik Wykonawcy.
8. Przesy³ki, nie wyszczególnione w za³±czniku nr 2 do og³oszenia, bêd± wyceniane dodatkowo zgodnie z cennikiem Wykonawcy.
9. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ilo¶æ poszczególnych przesy³ek w stosunku do okre¶lonych w Formularzu cenowym, mo¿e ulec zmianie z zastrze¿eniem, i¿ warto¶æ tych przesy³ek nie przekroczy warto¶ci ca³kowitej przedmiotu zamówienia. Z tego tytu³u Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy gwarantuje, i¿ minimalna kwota, która zostanie zap³acona z tytu³u realizacji przedmiotu niniejszej umowy wyniesie 70% ceny podanej w Formularzu Oferty.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ilo¶æ poszczególnych przesy³ek w stosunku do okre¶lonych w Formularzu cenowym, mo¿e ulec zmianie z zastrze¿eniem, i¿ warto¶æ tych przesy³ek nie przekroczy warto¶ci ca³kowitej przedmiotu zamówienia. Z tego tytu³u Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy
gwarantuje, i¿ minimalna kwota, która zostanie zap³acona z tytu³u realizacji przedmiotu niniejszej umowy wyniesie 70% ceny podanej w Formularzu Oferty

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez internet rejestrowanych przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony spe³niony je¿eli Wykonawca posiada aktualne za¶wiadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych na wykonywanie dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo Pocztowe (tj. Dz,U. z 2023 r., poz. 1640 z pó¼n. zm.)
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê,
ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: aktualne za¶wiadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych na
wykonywanie dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek w obrocie krajowym i
zagranicznym, zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1640 z pó¼n. zm.)

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1/.Formularz ofertowy– Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2/. Formularz cenowy– Za³±cznik nr 2 do SWZ
3/.O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi/dostawy, do realizacji
których te zdolno¶ci s± wymagane.
W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi/dostawy
wykonaj± poszczególni wykonawcy – zgodnie z za³±cznikiem 6 do SWZ.
Wymagana forma:
Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawców
zgodnie z form± reprezentacji
okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie.
4/.Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy):
1) Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za
po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem
umocowanie do z³o¿enia oferty lub do
z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
2) W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy s± zobowi±zani do
ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych
wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty.
Wymagana forma:
a. orygina³ w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym
przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia zgodnie z form± reprezentacji, okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej, lub
b. elektroniczna kopia dokumentu (cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego) po¶wiadczona za zgodno¶æ z
orygina³em przez notariusza ( art. 97 § 2 ustawy z dnia 14.02.1991 r. prawo o notariacie ,DZ.U z 2020 r., poz. 1192) które to
po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu
pe³nomocnictwa,
sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ uchwa³y. 2. Wykonawcy tworz±cy jeden podmiot przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo.
3. Pe³nomocnictwo sporz±dza siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub pe³nomocnika). 5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw do wykluczenia. 6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, w tym o¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne. 7. W odniesieniu do warunku dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej, warunek bêdzie spe³niony je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej
dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub us³ugi, do których te uprawnienia s± wymagane (¶wiadczenie us³ug pocztowych).
8. W przypadku Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê dokumenty w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej sk³adane przez konsorcjum lub spó³kê cywiln± zostan± ocenione pod k±tem ³±cznego spe³nienia wymagañ zamawiaj±cego przez wystêpuj±cych wspólnie wykonawców na podstawie z³o¿onych dokumentów. 9. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy pzp.
wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, w okoliczno¶ciach gdy Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w
postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp. lub warunki dotycz±ce wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia,zobowi±zani s± do do³±czenia do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenia, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ. 10. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców sk³adaj±cych
wspóln± ofertê 11. W przypadku, gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i okre¶la nastêpuj±ce przypadki takich zmian:
1) wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy brutto za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT
dla us³ug objêtych przedmiotem umowy,
2) w trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia – dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za us³ugi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, w razie zmian bezwzglêdnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, których tre¶æ oddzia³uje po¶rednio lub bezpo¶rednio na postanowienia umowy, poprzez dostosowanie tre¶ci umowy do tych zmian,
3) w przypadku zmiany cen towarów lub kosztów zwi±zanych z realizacj±
zamówienia:
a) minimalny poziom zmiany ceny kosztów uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia ustala siê w ten sposób, ¿e towary lub koszty wykonania przedmiotu umowy musz± wzrosn±æ lub obni¿yæ siê o co najmniej 3 %,
b) podstaw± zmian wysoko¶ci wynagrodzenia s± ¶rednioroczne wska¼niki cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszane
przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w Monitorze Polskim w stosunku do poprzedniego miesi±ca,
c) waloryzacja powoduj±ca zmniejszenie lub zwiêkszenie wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e byæ dokonana na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, zg³oszony pisemnie nie wcze¶niej jednak ni¿ po 6 miesi±cach obowi±zywania umowy,
d) zwiêkszenie wynagrodzenia nie obejmuje czê¶ci zamówienia, które zosta³o zap³acone przed dokonaniem zmian,
e) wykazanie wzrostu kosztów oraz wykazanie wp³ywu wzrostu kosztów na realizacjê zamówienia le¿y po stronie
wnioskodawcy,
zmiana wynagrodzenia zostanie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
 przez wskazanie podstawy, w szczególno¶ci wykazu rodzaju towarów lub kosztów, w przypadku których zmiana ceny
uprawnia strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia,
 przez okre¶lenie procentowego wp³ywu zmiany ceny towarów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia,
f) ka¿da ze stron ma prawo do dwukrotnej zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia na swoj± korzy¶æ,
g) nowa wysoko¶æ wynagrodzenia bêdzie obowi±zywa³a od daty wskazanej w aneksie do umowy,
h) ³±czna maksymalna warto¶æ zmian wynagrodzenia Wykonawcy, nie mo¿e przekroczyæ 5 % wynagrodzenia Wykonawcy
zawartego w ofercie, obowi±zuj±cego w dniu zawarcia umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-13 08:45

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-13 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.