Og³oszenie z dnia 2024-10-03
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Artystyczna gmina - modernizacja sali widowiskowej
wraz z zapleczem w Ludwikowicach K³odzkich”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Kultury Gminy Nowa Ruda
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890032143
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ludwikowice K³odzkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-450
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowosc@ckgnr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ckgnr.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Artystyczna gmina - modernizacja sali widowiskowej
wraz z zapleczem w Ludwikowicach K³odzkich”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f8cbb8c4-9fed-4005-9e45-dd803e4a1c76
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00529799
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00448551/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Modernizacja sali widowiskowej wraz z zapleczem w Ludwikowicach K³odzkich
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9921393.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/992139
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Drog± komunikacji elektronicznej przyjêt± przez Zamawiaj±cego jest platforma zakupowa OPEN NEXUS. Korzystanie z platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale VI.1 niniejszej SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (dokument z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Szczegó³owe zpaisy dot. komunikacji elektronicznej zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Centrum Kultury Gminy Nowa Ruda z siedzib± w Ludwikowicach K³odzkich, ul. Fabryczna 2.
2. Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿ecie siê Pañstwo kontaktowaæ mailowo: biuro@abi-kancelaria.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym.
4. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu art. 74 ustawy z dnia 11.09 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.
5. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osoby podaj±cej jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Pani/Pana dane osobowe bêd± udostêpniane podmiotom lub osobom upowa¿nionym na podstawie przepisów prawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DFKiA.261.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja pomieszczeñ Centrum Kultury Gminy Nowa Ruda w Ludwikowicach K³odzkich. Sala widowisko-sportowa zostanie dostosowana do nowych funkcji poprzez modernizacjê posadzki w/w sali, kompleksowy remont ³azienek z dostosowaniem ich do osób ze szczególnymi potrzebami i niepe³nosprawno¶ciami, modernizacjê sceny i dwóch pomieszczeñ przyleg³ych do niej, remont korytarza ³±cz±cego wej¶cie do budynku z sal± widowiskow±, modernizacjê szatni, zakup wyposa¿enia pomieszczeñ przyleg³ych do sceny oraz zakup mobilnych podestów scenicznych.
Przeprowadzone zostan± prace wykoñczeniowe przy ok³adzinach ¶ciennych oraz wymiana ok³adzin pod³ogowych i czê¶ciowa wymiana instalacji elektrycznej i o¶wietleniowej. Zamontowane zostanie podstawowe wyposa¿enie, w tym armatura sanitarna, wyposa¿eniem oraz meble do pomieszczeñ przyleg³ych do sceny. Centrum Kultury zostanie równie¿ zmodernizowane pod wzglêdem dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych.
Przedmiot zamówienia opisuj± projekt umowy (za³±cznik nr 4 do SWZ) oraz dokumentacja i przedmiar robót (za³±czniki nr 5 i nr 6 do SWZ).
Zadanie jest dofinansowane ze ¶rodków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodz±cych z Funduszu Promocji Kultury z rozdzia³u 92195, paragraf: 6260 w ramach programu Infrastruktura domów kultury.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-09
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê uznana zostanie oferta, która uzyska³a najwiêksz± liczbê punktów w
kryterium oceny ofert. Oceny ofert bêdzie dokonywa³a komisja przetargowa. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert
bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.Zamawiaj±cy udzieli zamówienia
Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona
jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa – o udzielenie niniejszego zamówienia ubiegaæ siê mo¿e Wykonawca, który:A. w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ (zakoñczy³) co najmniej dwie roboty (na podstawie dwóch odrêbnych umów) obejmuj±ce remont i/lub przebudowê pomieszczenia /pomieszczeñ w budynku u¿yteczno¶ci publicznej o ³±cznej powierzchni minimum 150 m2, w tym jedna robota budowlana obejmuj±ca remont/przebudowê ³azienki.
Przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej nale¿y rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny (zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie, Dz.U.2022.1225).
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie lub przez Wykonawcê i podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub przez jednego z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie i podmiot udostêpniaj±cy zasoby.
B. dysponuje lub bêdzie dysponowaæ nastêpuj±c± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia:
- kierownikiem budowy – kierownikiem robót:
a) liczba osób: 1,
b) uprawnienia budowlane:
posiadaj±cym uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi lub im odpowiadaj±ce uprawnienia budowlane, które zosta³y
wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Wymagane uprawnienia powinny byæ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725) i rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadaj±ce wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie warunek spe³nia jeden z Wykonawców. Warunek mo¿e byæ spe³niony przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby.
Z uwzglêdnieniem powy¿szych zasad dot. spe³nienia osobno ka¿dego z warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czne spe³nienie warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie lub przez Wykonawcê i podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie i podmiot udostêpniaj±cy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
oferta, pe³nomocnictwo (o ile dotyczy), dowód wniesienia wadium (o ile dotyczy) , zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (o ile dotyczy)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 5.000,00 z³.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek Zamawiaj±cego:
Bank: Gospodarczy Bank Spó³dzielczy Radków z/s w Nowej Rudzie
nr 39 9536 0001 3001 0006 7322 0001
z adnotacj± „Wp³ata wadium – numer sprawy DFKiA.261.1.2024” oraz z nazw± Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
5.1 musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp;
5.2 z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta /porêczyciela do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
5.3 powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego;
5.4 termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±
(z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert;
5.5 w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
5.6 beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Centrum Kultury Gminy Nowa Ruda w Ludwikowicach K³odzkich;
5.7 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
5.8. musi zostaæ z³o¿one w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej - zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
2) porêczeñ lub gwarancji - wymaga siê, by orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la ustawa Pzp.
XII. TERMIN ZWI¡ZANIA OFERT¡
1. Wykonawca bêdzie zwi±zany ofert± przez okres 30 dni, tj. do dnia 16.11.2024 r. Bieg terminu .zwi±zania ofert± rozpoczyna siê wraz z up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nast±pi przed up³ywem terminu zwi±zania ofert± wskazanego w ust. 1, Zamawiaj±cy przed up³ywem terminu zwi±zania ofert± zwraca siê jednokrotnie do Wykonawców o wyra¿enie zgody na przed³u¿enie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie d³u¿szy ni¿ 30 dni. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê pisemnego o¶wiadczenia o wyra¿eniu zgody na przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert±.
3. Odmowa wyra¿enia zgody na przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± nie powoduje utraty wadium.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VI.1 niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi (w zale¿no¶ci od przedmiotu postêpowania) wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, je¶li s± wymagane, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z projektem umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/992139
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-18 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-16
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê tak¿e Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek zokoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie
przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu wykonawca przedk³ada wraz z ofert± za³±cznik nr 2 do SWZ (wzór).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont remizy Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Trzebowie
- Remont planu manewrowego wraz z podjazdem
- Modernizacja sali gimnastycznej przy SP Pêzino.
- Remont i modernizacja pomieszczenia po by³ej ksiêgarni w Domu Gazety Olsztyñskiej
- Wymiana pokrycia dachowego oraz odnowienie elewacji na zabytkowym budynku pastorówki w Piaskach
- Wymiana centralnego ogrzewania w budynku g³ównym Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w My¶liborzu - II postêpowanie
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.