eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MilanówekRemont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku



Ogłoszenie z dnia 2024-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1

1.3.) Oddział zamawiającego: ZS1 MILANÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017266124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piasta 14

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227558804

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1milanowek@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs1milanowek.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zs1milanowek.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6926b85-bc04-4717-847e-c691444495f2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221993/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku ”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439855

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS1.081.107.2023/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 562347,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Milanówku przy ul. Piasta 14.
Budynek główny Szkoły jest podpiwniczony i posiada trzy kondygnacje nadziemne. W swojej przestrzeni zawiera pomieszczenia edukacyjne oraz administracyjne związane z funkcją oświatową.
Sala gimnastyczna jest jednokondygnacyjna (parterowa) z częściowym podpiwniczeniem, została wykonana w konstrukcji mieszanej szkieletowej. Budynek ma dach dwuspadowy o konstrukcji stalowej w postaci wiązarów kratowych stalowych, kryty papą, od spodu wykończony płytą stalową. Ściany wykonane jako murowane o grubości od 45cm do 60cm wykończonych powłokami malarskimi i okładzinami ściennymi w postaci płytek. Prace inwestycyjne należy etapować oraz prowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu w sposób niezakłócający funkcjonowania pozostałej części budynku Szkoły.
Zakres prac obejmuje następujące prace:
− demontaż drabinek gimnastycznych drewnianych w celu wykonania robót remontowych. Dotyczy wszystkich drabinek na sali gimnastycznej. Po zakończonych pracach remontowych ich ponowny montaż. Należy przewidzieć częściowe prace naprawcze drabinek związanych z ich ponownym montażem w przypadku częściowego ich uszkodzenia;
− rozebranie istniejącej posadzki z parkietu drewnianego wraz listwami przypodłogowymi oraz płytą pilśniową na sali gimnastycznej oznaczonej na rysunku jako część 2;
− demontaż istniejącej kalpy włazowej (rewizyjnej) w podłodze na Sali gimnastycznej. Otwór przeznaczony do zabetonowania;
− demontaż istniejących okien wraz z siłownikami elektrycznymi;
− nadmurowanie w obrębie otworów okiennych (podniesienie parapetu) o 10cm. Nadmurowanie wykonać bloczkiem z betonu komórkowego grubości ściany -
około 45cm;
− montaż nowej stolarki okiennej PCV wraz z wyposażeniem w siłowniki elektryczne 230V do uchylania skrzydeł i kompletem wyposażenia;
− wykonanie obróbek blacharskich (parapetów zewnętrznych) wraz z wykonaniem izolacji termicznej ze styropianu gr. 15cm i obróbki z papy termozgrzewalnej w obrębie nowych parapetów zewnętrznych po ich nadmurowaniu o 10cm.
− montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu marmuru gr. 3 cm po wymianie stolarki okiennej;
− wymiana istniejących drzwi wejściowych na salę gimnastyczną o szerokości
skrzydła czynnego min. 100 cm. Montaż drzwi w istniejącym otworze drzwiowym.
Drzwi wewnętrzne w profilach PCV, bezklasowe. Wypełnienie 1/3 panelem (pełne) oraz 2/3 szybą (szyba bezpieczna);
− wymianę istniejących drzwi wejściowych na salę gimnastyczną oznaczonej na rysunku jako część 2. Montaż drzwi w istniejącym otworze drzwiowym. Drzwi wewnętrzne w profilach PCV, bezklasowe. Wypełnienie 1/3 panelem (pełne) oraz 2/3 szybą (szyba bezpieczna);
− wykonanie montażu system wyciągu powietrza w postaci wentylatorów wyciągowych dachowych wraz z urządzeniami mieszającymi powietrze (destratyfikatory) wraz z robotami towarzyszącymi w postaci przejść przez sufit stalowych i pokrycie dachowe oraz obróbki z papy na pokryciu dachowym;
− demontaż istniejącego osprzętu elektrycznego (gniazda wtykowe i łączniki oświetleniowe);
− demontaż opraw oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach objętych zakresem opracowania (sala gimnastyczna);
− demontaż i ponowny montaż elementów naściennych (kosze do koszykówki, kotary, drabinki gimnastyczne, itp.) na czas wykonania robót malarskich;
− wykonanie napraw na ścianach i sufitach poprzez szpachlowanie ubytków i zarysowań;
− dwukrotne malowanie ścian farbą lateksową akrylowo - kompozytową wraz z zabezpieczaniem istniejącej stolarki okiennej folią malarską;
− dwukrotne malowanie sufitów stalowych farbą polimerową akrylową o niskiej zawartości LZO w kolorze uzgodnionym z Inwestorem;
− zakup, dostawa i montaż nowych lamp oświetleniowych LED we wszystkich pomieszczeniach (sala gimnastyczna);
− zakup, dostawa i montaż nowego osprzętu elektrycznego (gniazda wtykowe i łączniki oświetleniowe);
− wykonanie nowego parkietu na nowej płycie OSB ułożonej na istniejącym ruszcie na sali gimnastycznej oznaczonej na rysunku jako część 2 wraz z montażem listew przypodłogowych wentylacyjnych;
− wykonanie nowego parkietu wraz z podbudową z rusztu drewnianego w obrębie zabetonowanych klap włazowych na sali gimnastycznej wraz z miejscowym
przełożeniem istniejącego parkietu.
− cyklinowanie istniejącego parkietu na sali gimnastycznej;
− lakierowanie istniejącego i nowego parkietu na sali gimnastycznej – wykonanie
lakierowania w trzech warstwach;
− malowanie linii boiska na sali gimnastycznej;
− ponowny montaż wcześniej zdemontowanych drabinek gimnastycznych na sali
gimnastycznej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

45410000-4 - Tynkowanie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421132-8 - Instalowanie okien

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

98395000-8 - Usługi ślusarskie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539578,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585549,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539578,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa KKMJ Jacek Jaworski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341883894

7.3.3) Ulica: Zygmunta Krasińskiego 21 lok. 33

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-566

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539578,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.