Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00439855/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1
1.3.) Oddział zamawiającego: ZS1 MILANÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017266124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piasta 14
1.5.2.) Miejscowość: Milanówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227558804
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1milanowek@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs1milanowek.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zs1milanowek.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6926b85-bc04-4717-847e-c691444495f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221993/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku ”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439855
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS1.081.107.2023/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 562347,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Milanówku przy ul. Piasta 14.
Budynek główny Szkoły jest podpiwniczony i posiada trzy kondygnacje nadziemne. W swojej przestrzeni zawiera pomieszczenia edukacyjne oraz administracyjne związane z funkcją oświatową.
Sala gimnastyczna jest jednokondygnacyjna (parterowa) z częściowym podpiwniczeniem, została wykonana w konstrukcji mieszanej szkieletowej. Budynek ma dach dwuspadowy o konstrukcji stalowej w postaci wiązarów kratowych stalowych, kryty papą, od spodu wykończony płytą stalową. Ściany wykonane jako murowane o grubości od 45cm do 60cm wykończonych powłokami malarskimi i okładzinami ściennymi w postaci płytek. Prace inwestycyjne należy etapować oraz prowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu w sposób niezakłócający funkcjonowania pozostałej części budynku Szkoły.
Zakres prac obejmuje następujące prace:
− demontaż drabinek gimnastycznych drewnianych w celu wykonania robót remontowych. Dotyczy wszystkich drabinek na sali gimnastycznej. Po zakończonych pracach remontowych ich ponowny montaż. Należy przewidzieć częściowe prace naprawcze drabinek związanych z ich ponownym montażem w przypadku częściowego ich uszkodzenia;
− rozebranie istniejącej posadzki z parkietu drewnianego wraz listwami przypodłogowymi oraz płytą pilśniową na sali gimnastycznej oznaczonej na rysunku jako część 2;
− demontaż istniejącej kalpy włazowej (rewizyjnej) w podłodze na Sali gimnastycznej. Otwór przeznaczony do zabetonowania;
− demontaż istniejących okien wraz z siłownikami elektrycznymi;
− nadmurowanie w obrębie otworów okiennych (podniesienie parapetu) o 10cm. Nadmurowanie wykonać bloczkiem z betonu komórkowego grubości ściany -
około 45cm;
− montaż nowej stolarki okiennej PCV wraz z wyposażeniem w siłowniki elektryczne 230V do uchylania skrzydeł i kompletem wyposażenia;
− wykonanie obróbek blacharskich (parapetów zewnętrznych) wraz z wykonaniem izolacji termicznej ze styropianu gr. 15cm i obróbki z papy termozgrzewalnej w obrębie nowych parapetów zewnętrznych po ich nadmurowaniu o 10cm.
− montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu marmuru gr. 3 cm po wymianie stolarki okiennej;
− wymiana istniejących drzwi wejściowych na salę gimnastyczną o szerokości
skrzydła czynnego min. 100 cm. Montaż drzwi w istniejącym otworze drzwiowym.
Drzwi wewnętrzne w profilach PCV, bezklasowe. Wypełnienie 1/3 panelem (pełne) oraz 2/3 szybą (szyba bezpieczna);
− wymianę istniejących drzwi wejściowych na salę gimnastyczną oznaczonej na rysunku jako część 2. Montaż drzwi w istniejącym otworze drzwiowym. Drzwi wewnętrzne w profilach PCV, bezklasowe. Wypełnienie 1/3 panelem (pełne) oraz 2/3 szybą (szyba bezpieczna);
− wykonanie montażu system wyciągu powietrza w postaci wentylatorów wyciągowych dachowych wraz z urządzeniami mieszającymi powietrze (destratyfikatory) wraz z robotami towarzyszącymi w postaci przejść przez sufit stalowych i pokrycie dachowe oraz obróbki z papy na pokryciu dachowym;
− demontaż istniejącego osprzętu elektrycznego (gniazda wtykowe i łączniki oświetleniowe);
− demontaż opraw oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach objętych zakresem opracowania (sala gimnastyczna);
− demontaż i ponowny montaż elementów naściennych (kosze do koszykówki, kotary, drabinki gimnastyczne, itp.) na czas wykonania robót malarskich;
− wykonanie napraw na ścianach i sufitach poprzez szpachlowanie ubytków i zarysowań;
− dwukrotne malowanie ścian farbą lateksową akrylowo - kompozytową wraz z zabezpieczaniem istniejącej stolarki okiennej folią malarską;
− dwukrotne malowanie sufitów stalowych farbą polimerową akrylową o niskiej zawartości LZO w kolorze uzgodnionym z Inwestorem;
− zakup, dostawa i montaż nowych lamp oświetleniowych LED we wszystkich pomieszczeniach (sala gimnastyczna);
− zakup, dostawa i montaż nowego osprzętu elektrycznego (gniazda wtykowe i łączniki oświetleniowe);
− wykonanie nowego parkietu na nowej płycie OSB ułożonej na istniejącym ruszcie na sali gimnastycznej oznaczonej na rysunku jako część 2 wraz z montażem listew przypodłogowych wentylacyjnych;
− wykonanie nowego parkietu wraz z podbudową z rusztu drewnianego w obrębie zabetonowanych klap włazowych na sali gimnastycznej wraz z miejscowym
przełożeniem istniejącego parkietu.
− cyklinowanie istniejącego parkietu na sali gimnastycznej;
− lakierowanie istniejącego i nowego parkietu na sali gimnastycznej – wykonanie
lakierowania w trzech warstwach;
− malowanie linii boiska na sali gimnastycznej;
− ponowny montaż wcześniej zdemontowanych drabinek gimnastycznych na sali
gimnastycznej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421132-8 - Instalowanie okien
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
98395000-8 - Usługi ślusarskie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539578,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585549,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539578,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa KKMJ Jacek Jaworski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341883894
7.3.3) Ulica: Zygmunta Krasińskiego 21 lok. 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-566
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539578,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MILANÓWKA
więcej: przetargi w Milanówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Internatu Piętro I przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Zakup instalacji fotowoltaicznej dla szpitala MSWiA w Łodzi
- "Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku" - etap I
- Remont korytarza w budynku dydaktycznym
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.