eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków"Przygotowanie i wydawanie posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Myszkowie w okresie od 21 września 2024r. do 20 września 2025r."



Ogłoszenie z dnia 2024-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowanie i wydawanie posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Myszkowie w okresie od 21 września 2024r. do 20 września 2025r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150028261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops.myszkow@mops.miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mops.miastomyszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/972444

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przygotowanie i wydawanie posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Myszkowie w okresie od 21 września 2024r. do 20 września 2025r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32bc03d0-c426-4a34-a7ec-539783e8c66f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00330263/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przygotowanie i wydawanie posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Myszkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483242

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.ZP.26.03.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 285904,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przygotowanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (MOPS) w Myszkowie w okresie od 21 września 2024 r. do 20 września 2025 r., zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach Programu wieloletniego „Posiłek w szkole i w domu na lata 2019-2023” na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Myszkowie
1) Usługi przygotowania i wydawania posiłków dla podopiecznych MOPS w Myszkowie, uprawnionych do otrzymywania jednego bezpłatnego posiłku dziennie w postaci gorącego posiłku jednodaniowego lub porcji suchego prowiantu, będą realizowane w okresie od 21 września 2024 r. do 20 września 2025 r., w sposób ciągły, to jest codziennie przez 7 dni w tygodniu, również w dni wolne od pracy, niedziele i święta z uwzględnieniem zapisów zawartych w Projektowanych postanowieniach przyszłej umowy (Załącznik nr 5 do SWZ)
2) Maksymalny zakres usług w okresie objętym zamówieniem będzie obejmował przygotowanie i wydanie 25 550 posiłków. Zamawiający przewiduje, że objętych pomocą zostanie średnio 70 podopiecznych.
3) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, zgodnie z liczbą wydanych decyzji administracyjnych, uprawniających podopiecznych MOPS do pomocy w zakresie dożywiania, przy czym minimalny zakres usług w okresie objętym zamówieniem będzie obejmował przygotowanie i wydanie nie mniej niż 12 775 posiłków.
4) Realizacja przedmiotu zamówienia musi odbywać się w obrębie centrum miasta Myszkowa (w promieniu nie większym niż 2 km od Dworca PKP w Myszkowie), w którym będą przygotowywane i wydawane posiłki. Lokal gastronomiczny, w którym będą przygotowywane i wydawane posiłki musi posiadać decyzję właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu i o jego wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowego Inspektora Sanitarnego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywieniu.
Szczegółowy opis wymagań dot. sposobu realizacji zamówienia został opisany w Projektowanych postanowieniach przyszłej umowy, (Załącznik nr 5 do SWZ).

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części tym samym nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, o których mowa w art. 91 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem jeden niepodzielny rodzaj usług. Podział zamówienia spowodowałby nadmierne trudności techniczne i wygenerowałby zwiększenie kosztów wykonania zamówienia. Stworzyłoby to również zagrożenie prawidłowego zrealizowania zadania przez konieczność skoordynowania działań poszczególnych wykonawców, którzy realizowaliby różne części zamówienia. Brak podziału zamówienia na części nie skutkuje brakiem możliwości złożenia oferty przez małych i średnich przedsiębiorców. Całość niniejszego zamówienia jest dostosowana do możliwości małych i średnich przedsiębiorstw. Tym samym brak podziału niniejszego zamówienia na części jest z ww. przyczyn uzasadniony.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z posiadaną wiedzą profesjonalną i doświadczeniem oraz zgodnie z najwyższymi standardami odnoszącymi się do wymaganego przez Zamawiającego sposobu realizacji zamówienia.
7. Opis przedmiotu zamówienia został sporządzony zgodnie z postanowieniami art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344925,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344925,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344925,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogusław Gawarecki FPHU „SMAK”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5771384320

7.3.3) Ulica: Ul. Hutników 4

7.3.4) Miejscowość: Myszków

7.3.5) Kod pocztowy: 42-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344925,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.