Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00403746/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Istebna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Istebna 1000
1.5.2.) Miejscowość: Istebna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@istebna.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.istebna.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-442cad96-56d7-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-442cad96-56d7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064251/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa i remont dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403746
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej do Patyka we wsi Jaworzynka zaprojektowano na długości 155,00m. Zaprojektowano remont nawierzchni jezdni polegający na ułożeniu na podbudowie nawierzchni z płyt drogowych, w układzie pasowym. Między płytami zostanie ułożona masa asfaltowa AC-8S gr. 6cm. Szerokość jezdni stała wynosząca 2,60m. Pobocze obustronne o szerokości 20cm, wykonane z kruszywa. Modernizacja drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej – wewnętrznej.drogowych. Pobocze obustronne o szerokości 40cm, wykonane z kruszywa, podwójnie powierzchniowo utrwalone grysami kamiennymi i emulsją asfaltową. W ramach odwodnienia zaprojektowano wymianę przepustu fi 400 wraz ze ściankami czołowymi z betonu, regulację studzienek kanalizacyjnych oraz ułożenie korytek betonowych drogowych 50x50x15 na ławie betonowej grubości 15cm, a także oczyszczenie istniejących korytek drogowych. Modernizacja drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 104000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej Dziedzina Burowie we wsi Istebna zaprojektowano na długości 179,00m. Zaprojektowano remont nawierzchni jezdni polegający na rozebraniu istniejącej nawierzchni asfaltowej i wykonaniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach w km 0+000 – 0+121, warstwa wiążąca z betonu AC16W grubości 4cm i warstwa ścieralna z betonu AC11S grubości 4cm, szerokość jezdni tak jak w stanie istniejącym stała 3,10m. Następnie w km 0+121 – 0+178 wykonanie na podbudowie nowej nawierzchni z płyt drogowych, w układzie pasowym. Między płytami zostanie ułożona masa asfaltowa AC-8S gr. 6cm. Szerokość jezdni stała wynosząca 3,00m. Pobocze obustronne o szerokości 20cm, wykonane z kruszywa, podwójnie powierzchniowo utrwalone grysami kamiennymi i emulsją asfaltową. W ramach odwodnienia zaprojektowano wykonanie czterech wodospustów, regulacje studni kanalizacyjnych, ułożenie korytek ściekowych na ławie betonowej , ułożenie korytek odwadniających betonowych 300x400mm z rusztem żeliwnym D-400, na ławie betonowej, wykonanie wodospustu z żerdzi drewnianych zbitych klamrami stalowymi. Modernizacja drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej – wewnętrznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 164000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej Dziedzina Kawule zaprojektowano na długości 269,00m. Zaprojektowano remont nawierzchni jezdni polegający na ułożeniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach, warstwa wyrównawcza z betonu AC16W grubości 4cm i warstwa ścieralna z betonu AC11S grubości 4cm na odc. I i warstwa wiążąca z betonu AC16W grubości 4cm oraz warstwa ścieralna z betonu AC11S grubości 4cm na odc. II. Szerokość jezdni tak jak w stanie istniejącym. Nawierzchnia jezdni o spadku poprzecznym daszkowym w kierunku naturalnego spadku. Pobocze obustronne o szerokości 20cm, wykonane z kruszywa, podwójnie powierzchniowo utrwalone grysami kamiennymi i emulsją asfaltową. W ramach odwodnienia zaprojektowano wykonanie trzech studni, odcinka kanalizacji deszczowej, wykonanie trzech wodospustów i regulację studni. Modernizacja drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 105000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej Kościanowice / Brzestowe zaprojektowano na długości 711,00m. Zaprojektowano remont nawierzchni jezdni polegający na ułożeniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach, warstwa wiążąca z betonu AC16W grubości 4cm i warstwa ścieralna z betonu AC11S grubości 4cm. Szerokość jezdni tak jak w stanie istniejącym stała 3,00m, z poszerzeniem na łuku do szerokości 3,60m w km 0+288 - 0+312. Nawierzchnia jezdni o spadku poprzecznym daszkowym oraz jednostronnym w kierunku naturalnego spadku. Pobocze obustronne o szerokości 20cm, wykonane z kruszywa, podwójnie powierzchniowo utrwalone grysami kamiennymi i emulsją asfaltową. W ramach odwodnienia zaprojektowano wykonanie czterech wodospustów. Modernizacja drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 332000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej Pod Groń zaprojektowano na długości łącznej 456,00m, w tym odc. I o dł. 273,00m i odc. II o dł. 183,00m. Zaprojektowano remont nawierzchni jezdni polegający na ułożeniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach, warstwa wiążąca z betonu AC16W grubości 4cm i warstwa ścieralna z betonu AC11S grubości 4cm. Szerokość jezdni tak jak w stanie istniejącym zmienna od 2,70m - 3,20m. Nawierzchnia jezdni o spadku poprzecznym daszkowym. Pobocze obustronne o szerokości 20cm na odc. I i szerokości 30cm na odc. II, wykonane z kruszywa, podwójnie powierzchniowo utrwalone grysami kamiennymi i emulsją asfaltową. W ramach odwodnienia zaprojektowano wykonanie trzech wodospustów. Modernizacja drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 211000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej Skrót Matyska we wsi Koniaków zaprojektowano na długości 110,00m. Zaprojektowano remont nawierzchni jezdni polegający na rozebraniu istniejącej nawierzchni asfaltowej i wykonaniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach w km 0+000 – 0+033, warstwa wiążąca z betonu AC16W grubości 4cm i warstwa ścieralna z betonu AC11S grubości 4cm, szerokość jezdni tak jak w stanie istniejącym stała 3,00m. Następnie w km 0+033 – 0+110 wykonanie na podbudowie nowej nawierzchni z płyt drogowych, w układzie pasowym. Między płytami zostanie ułożona masa asfaltowa AC-8S gr. 6cm. Szerokość jezdni stała wynosząca 2,60m. Pobocze obustronne o szerokości 20cm, wykonane z kruszywa. W ramach odwodnienia zaprojektowano wykonanie dwóch wodospustów. Modernizacja drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej – wewnętrznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 85000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej Śliwkula we wsi Jaworzynka zaprojektowano na długości 237,00m. Zaprojektowano remont nawierzchni jezdni polegający na wyrównaniu podbudowy i wykonaniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach w km 0+000 – 0+040, warstwa wiążąca z betonu AC16W grubości 4cm i warstwa ścieralna z betonu AC11S grubości 4cm, szerokość jezdni tak jak w stanie istniejącym stała 3,00m. Następnie w km 0+040 – 0+237 ułożenie między płytami masy asfaltowej AC-8S gr. 6cm. Szerokość jezdni stała wynosząca 2,60m. Pobocze obustronne o szerokości 20cm, wykonane z kruszywa w km 0+000 – 0+040. W ramach odwodnienia zaprojektowano wykonanie wodospustu. Modernizacja drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej – wewnętrznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 47000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej Zapasieki Dolne zaprojektowano na długości 175,00m. Zaprojektowano remont nawierzchni jezdni polegający na ułożeniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach, warstwa wiążąca z betonu AC16W grubości 4cm i warstwa ścieralna z betonu AC11S grubości 4cm. Szerokość jezdni tak jak w stanie istniejącym. Nawierzchnia jezdni o spadku poprzecznym daszkowym oraz jednostronnym w kierunku naturalnego spadku. Pobocze obustronne o szerokości 20cm, wykonane z kruszywa, podwójnie powierzchniowo utrwalone grysami kamiennymi i emulsją asfaltową. W ramach odwodnienia zaprojektowano wykonanie czterech wodospustów oraz studni fi 500mm gł. 1,00m. Modernizacja drogi odbywać się będzie po istniejącym śladzie, w pasie drogowym drogi gminnej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 93000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98803,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111468,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98803,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urbaczka sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5482668809
7.3.3) Ulica: Jaworzynka 953
7.3.4) Miejscowość: Jaworzynka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-476
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98803,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195184,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195184,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195184,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOWA OBIEKTÓW DROGOWYCH WYWÓZ NIECZYSTOŚCI HANDEL JAN GOLIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070400475
7.3.3) Ulica: 301
7.3.4) Miejscowość: Jaworzynka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-476
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195184,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215985,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228109,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215985,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOWA OBIEKTÓW DROGOWYCH WYWÓZ NIECZYSTOŚCI HANDEL JAN GOLIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070400475
7.3.3) Ulica: 301
7.3.4) Miejscowość: Jaworzynka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-476
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215985,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369736,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466453,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369736,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bitumat S.C. Mariusz Treć, Adam Kroczek, Tomasz Wołonciej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361029030
7.3.3) Ulica: Wadowicka 68
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
BITUMAT SPÓŁKA CYWILNA MARIUSZ TREĆ, ADAM KROCZEK, TOMASZ WOŁONCIEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369736,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250648,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289734,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250648,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bitumat S.C. Mariusz Treć, Adam Kroczek, Tomasz Wołonciej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361029030
7.3.3) Ulica: Wadowicka 68
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
BITUMAT SPÓŁKA CYWILNA MARIUSZ TREĆ, ADAM KROCZEK, TOMASZ WOŁONCIEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250648,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98586,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98586,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98586,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOWA OBIEKTÓW DROGOWYCH WYWÓZ NIECZYSTOŚCI HANDEL JAN GOLIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070400475
7.3.3) Ulica: 301
7.3.4) Miejscowość: Jaworzynka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-476
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98586,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59901,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64010,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59901,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOWA OBIEKTÓW DROGOWYCH WYWÓZ NIECZYSTOŚCI HANDEL JAN GOLIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070400475
7.3.3) Ulica: 301
7.3.4) Miejscowość: Jaworzynka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-476
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59901,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120284,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144058,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120284,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urbaczka sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5482668809
7.3.3) Ulica: Jaworzynka 953
7.3.4) Miejscowość: Jaworzynka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-476
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120284,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ISTEBNA
więcej: przetargi ISTEBNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.