eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinRemont poziomych ciągów komunikacyjnych oraz posadzek w bud. nr 3 w WSSG



Ogłoszenie z dnia 2024-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont poziomych ciągów komunikacyjnych oraz posadzek w bud. nr 3 w WSSG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wyższa Szkoła Straży Granicznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526382626

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-531

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wssg@strazgraniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wssg.strazgraniczna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/wssg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont poziomych ciągów komunikacyjnych oraz posadzek w bud. nr 3 w WSSG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2014d580-6848-4fcb-bd30-4b9196584197

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530840

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00308042/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont poziomych ciągów komunikacyjnych oraz posadzek w bud. nr 3 w WSSG - sprawa 07/24

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479042

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Sprawa nr 07/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 1 - „Remont poziomych ciągów komunikacyjnych w bud. nr 3 – remont ciągów komunikacyjnych na parterze, I piętrze i II piętrze budynku nr 3 (roboty malarskie, roboty elektryczne wymian opraw oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego, wymiana grzejników i odcinków instalacji centralnego ogrzewania).
W zakresie prac budowlanych:
1) Roboty rozbiórkowe wraz z wywozem i utylizacją odpadów,
2) oczyszczenie i impregnacja stopni i podstopni granitowych biegu schodów z niskiego parteru na wysoki parter klatki schodowe nr 1,2 i 4,
3) Gruntowanie preparatami gruntującymi ścian i sufitów,
4) Uzupełnienie tynków wewnętrznych,
5) Roboty malarskie ścian, sufitów, ościeży.
W zakresie prac elektrycznych:
1) Roboty demontażowe wyłączników, przełączników 2-biegunowych lub grupowych, opraw oświetleniowych,
2) Montaż pod tynkiem w puszce instalacyjnej łączników schodowych,
3) Montaż opraw oświetleniowych LED 60 W 120 x 30 cm natynkowych,
4) Montaż lamp awaryjnych z modułem , 1-3 W, IP 44, kwadratowej do oprawy LED,
5) Montaż oprawy oświetleniowej ewakuacyjnej z piktogramem,
6) Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia wnętrz na każdej kondygnacji.
W zakresie prac instalacji sanitarnych:
1) Demontaż grzejników żeberkowych żeliwnych,
2) Demontaż odcinków instalacji centralnego ogrzewania – gałązki przyłącze do grzejników,
3) Montaż grzejników panelowych C 22 600/800 mm,
4) Próba szczelności instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 498325,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 2 - „Remont posadzek oraz roboty malarskie w części centralnej budynku nr 3 na I piętrze”.
W ramach tej części zamówienia przewiduje się realizację:
1) Rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych,
2) Rozebranie elementów stropów drewnianych z płyt wiórowych,
3) Rozebranie podłóg ślepych,
4) Wywóz i utylizacja odpadów,
5) Dwustronne wzmocnienie drewnianych belek stropowych,
6) Podłogi z płyty OSB 3 gr 25 mm pomiędzy bekami stropowymi,
7) Izolacja pozioma podposadzkowa przeciwwilgociowa i przeciwwodna z folii polietylenowej,
8) zbrojenie posadzki siatką stalową zbrojeniową mata pod posadzki oczko 10 x 10 fi 4,0mm
9) Podkłady betonowe wykonywane przy użyciu "Miksokreta",
10) Gruntowanie posadzki betonowej preparatami gruntującymi,
11) Wykonanie posadzki z płytek granitowych polerowanych 61x30,5x1 cm układanych na klej metodą kombinowaną,
12) Roboty malarskie ścian i sufitów farba lateksowa biały mat.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 172045,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 610210,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 651777,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 610210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Leś. Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych "LEŚ"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 957-000—61—39

7.3.4) Miejscowość: Żydowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 610210,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229997,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6692566033

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.