eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚwiadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych stałych na potrzeby Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych stałych na potrzeby Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Gwarków 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-166

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwallenburg@gig.eu phachula@gig.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8e53848-6cc2-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytut Badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych stałych na potrzeby Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8e53848-6cc2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447588

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ/5884/PH/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 212104 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych stałych na potrzeby Głównego Instytutu Górnictwa w Katowicach.
Kody odpadów:
20 03 01 - Niesegregowane zmieszane odpady komunalne
20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe
20 01 01 – Papier i tektura
15 01 02 – Opakowania z tworzyw sztucznych
20 02 01 - Odpady ulegające biodegradacji
17.01.01 - Odpady betonu i gruzu po rozbiórkach i remontach
17.01.02 - Gruz ceglany.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) odbiór od Zamawiającego odpadów komunalnych niesegregowanych,
b) odbiór od Zamawiającego segregowanych odpadów z papieru i tektury,
c) odbiór od Zamawiającego segregowanych odpadów opakowań z tworzyw sztucznych i metalu
d) dostarczenie Zamawiającemu pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych stałych,
e) dostarczenie Zamawiającemu pojemników do gromadzenia odpadów biodegradowalnych wg potrzeb Zamawiającego.
f) dostarczenie Zamawiającemu pojemników wielkogabarytowych wg potrzeb Zamawiającego.
g) wymianę uszkodzonych pojemników.
3. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) dostarczenia Zamawiającemu 22 pojemników do składowania odpadów komunalnych niesegregowanych o pojemności nie mniejszej niż 1 000 l oraz nie większej niż 1 200 l w uzgodnionym terminie oraz ustawienie ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b) dostarczenia Zamawiającemu 4 pojemników przeznaczonego do segregacji papieru o pojemności nie mniejszej niż 1 000 l oraz nie większej niż 1 200 l w uzgodnionym terminie oraz ustawienie ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
c) dostarczenia Zamawiającemu 4 pojemników przeznaczonego do segregacji opakowań z tworzyw sztucznych i metalu o pojemności nie mniejszej niż 1 000 l oraz nie większej niż 1 200 l w uzgodnionym terminie oraz ustawienie ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
d) dostarczania kontenerów wielkogabarytowych o pojemności minimum 3,5 m3, 5,0 m3, 7,0 m3 do godziny 8:00 następnego dnia po telefonicznym zgłoszeniu potwierdzonym drogą elektroniczną przez Zamawiającego; Wykonawca potwierdza fakt otrzymania zgłoszenia również drogą elektroniczną. Usługa ta będzie realizowana zgodnie z cenami wskazanymi w formularzu ofertowym.
Zamawiający przewiduje korzystanie z kontenerów na odpady wielkogabarytowe oraz gruz: w okresie 12 miesięcy do kwoty 10 000, zł netto - odbiór sukcesywny w miarę potrzeb Zamawiającego.
e) dostarczania pojemników wielkogabarytowych do odpadów biodegradowalnych o pojemności minimum 3,5 m3, 5,0 m3, 7,0 m3 do godziny 8:00 następnego dnia po telefonicznym zgłoszeniu potwierdzonym drogą elektroniczną przez Zamawiającego; Wykonawca potwierdza fakt otrzymania zgłoszenia drogą elektroniczną. Usługa ta będzie realizowana zgodnie z cenami wskazanymi w formularzu ofertowym.
Zamawiający przewiduje korzystanie z kontenerów na odpady biodegradowalne: w okresie 12 miesięcy do kwoty 5 000, zł netto – odbiór sukcesywny w miarę potrzeb Zamawiającego.
f) wywożenia odpadów komunalnych stałych niesegregowanych w godzinach od 6:00 do 14:00, z następującą częstotliwością:
8 pojemników 2 razy na tydzień
14 pojemników 1 raz na tydzień
jeżeli ustalony termin wywozu przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, to Wykonawca wywiezie odpady w najbliższym dniu roboczym,
g) wywożenia pojemników z segregowanym papierem oraz opakowań z tworzyw sztucznych i metalu w godzinach od 6:00 do 14:00, z częstotliwością 1 x na tydzień.
h) wywożenia odpadów komunalnych pozostawionych poza pojemnikami, w przypadku ich przepełnienia z powodu niedotrzymania przez Wykonawcę terminów albo częstotliwości wywozu odpadów.
4. Wykonawca ma obowiązek utrzymania pojemników w należytym stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215034,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215034,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215034,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340128630

7.3.3) Ulica: Obroki 140

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-833

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215034,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.