Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00572282/01 - Wynik z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Korepetycje dla wychowanków pieczy zastępczej z Powiatu Opoczyńskiego w ramach projektu „Szansa na lepsze jutro”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opocznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590715160
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatowa1a
1.5.2.) Miejscowość: Opoczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 736-14-64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpropoczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpropoczno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Korepetycje dla wychowanków pieczy zastępczej z Powiatu Opoczyńskiego w ramach projektu „Szansa na lepsze jutro”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-829fd51a-ebe6-41cd-b119-d3c8f427c648
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00303102/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Korepetycje dla wychowanków pieczy zastępczej z Powiatu Opoczyńskiego w ramach projektu „Szansa na lepsze jutro”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Szansa na lepsze jutro” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027; Numer i nazwa Priorytetu: FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem" Numer i nazwa Działania: FELD.07.12 „Usługi na rzecz rodziny"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-829fd51a-ebe6-41cd-b119-d3c8f427c6483.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w :
- Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452)
- Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415).
2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5.1. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia, w szczególności SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5.2. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
5.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5.4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza także komunikację za pomocą poczty elektronicznej (sekretariat@pcpropoczno.pl) z wykorzystaniem nr sprawy: PCPR.2611.6.2024.PZP, w szczególności przekazywania wezwań i zawiadomień, zadawania pytań, wyjaśnień treści oferty i wyjaśnień dotyczących badania rażąco niskiej ceny.
7. Informacje o sposobie komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawy Pzp
7.1. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w ust. 1-7 n/n rozdziału.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pozostałe informacje, które nie znalazły się w ogłoszeniu o zamówieniu znajdują się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opocznie z siedzibą ul. Kwiatowa 1A, 26-300 Opoczno
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w PCPR w Opocznie: Wioletta Gruszecka, email: iod@pcpropoczno.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania: Korepetycje dla wychowanków pieczy zastępczej z Powiatu Opoczyńskiego w ramach projektu „Szansa na lepsze jutro” /znak sprawy PCPR.2611.6.2024.PZP/ prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, , o którym mowa w art. 275 pkt. 1 Pzp.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) dalej „ustawa Pzp”
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
___________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCPR.2611.6.2024.PZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 416000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I
Świadczenie usług udzielania korepetycji z chemii dla 7 dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej z terenu powiatu opoczyńskiego
Zakres usługi
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielanie korepetycji z chemii dla 7 dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej z terenu powiatu opoczyńskiego: po 4h dydaktyczne dla każdego wychowanka miesięcznie, przez dwa lata szkolne 2024/2025 i 2025/2026 tj. 20 m-cy kalendarzowych
2) Korepetytor udzielać będzie korepetycji na poziomie od podstawowego do ponadpodstawowego.
3) Korepetytor będzie udzielać korepetycji indywidualnie w miejscu zamieszkania uczestnika projektu na terenie powiatu opoczyńskiego oraz w uzasadnionych przypadkach – za zgodą rodziny i Zamawiającego - również w formie zdalnej (nie dopuszcza się przeprowadzenia wszystkich godzin korepetycji w formie zdalnej).
4) Korepetytorowi będzie przysługiwać wynagrodzenie jedynie za faktyczne godziny udzielania korepetycji. Zamawiający nie pokrywa korepetytorowi żadnych poniesionych przez niego kosztów związanych z realizacją korepetycji, w tym kosztów dojazdu.
5) Korepetytor będzie miał obowiązek poświadczyć fakt udzielania korepetycji wraz z ich zakresem tematycznym na kartach korepetycji wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego.
6) Korepetytor będzie miał obowiązek ściśle współpracować z zespołem projektowym, w szczególności z Koordynatorem Projektu/Dyrektorem PCPR.
7) Dokładne terminy i godziny udzielania korepetycji ustalane będą na bieżąco z uczestnikiem projektu, stosownie do jego tempa pracy oraz czynionych postępów.
8) Udzielanie korepetycji przez korepetytora będzie poddane stałemu monitoringowi przez Koordynatora Projektu.
9) Zagwarantowanie zastępstwa innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
UWAGA:
- Osoba skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia zobligowana jest do uwzględnienia
w stawce godzinowej dojazdu do miejsc zamieszkania wychowanków (teren powiatu opoczyńskiego).
- Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów własnych Wykonawcy.
- Przez godzinę dydaktyczną Zamawiający rozumie 45 minut.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Opis stosowanych kryteriów oraz sposób ich obliczenia.
1.1. kryteria przyjęte do oceny ofert:
a) „cena” C - 60% - maksymalna liczba pkt. do otrzymania 60 wg poniższego wzoru.
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
„C” : -----------------------------------------------------------x 60 % x 100 = liczba punktów
cenę brutto badanej oferty
- obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku
b) „doświadczenie osoby udzielającej korepetycji” D - 40% - maksymalna liczba pkt. do otrzymania 40, które zostaną przyznane, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Przyznana zostanie następująca ilość punktów za w/w kryterium:
- doświadczenie - 2 lat - 0 pkt
- doświadczenie - powyżej 2 lat – do 4 lat - 20 pkt
- doświadczenie – powyżej 4 lat – 40 pkt
Uwaga!
Brak zaznaczenia lub zaznaczenie więcej niż jednej pozycji w formularzu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
1.2. Łączna ocena oferty:
P = C + D
P – łączna liczba punktów
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
D – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Doświadczenie osoby udzielającej korepetycji”
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Oceny dokonywać będzie Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opocznie, stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona zawierająca łącznie najwyższą ilość punktów w w/w kryteriach jest ofertą najkorzystniejszą. Zamawiający przyjmie do porównania ceny z uwzględnieniem podatku VAT, jaki będzie musiał zapłacić za wykonanie zamówienia.
4. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opocznie.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5.1. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
5.2. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 5.1, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych
przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby udzielającej korepetycji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II
Świadczenie usług udzielania korepetycji z fizyki dla 8 dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej z terenu powiatu opoczyńskiego
Zakres usługi
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielanie korepetycji z fizyki dla 8 dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej z terenu powiatu opoczyńskiego: po 4h dydaktyczne dla każdego wychowanka miesięcznie, przez dwa lata szkolne 2024/2025 i 2025/2026 tj. 20 m-cy kalendarzowych
2) Korepetytor udzielać będzie korepetycji na poziomie od podstawowego do ponadpodstawowego.
3) Korepetytor będzie udzielać korepetycji indywidualnie w miejscu zamieszkania uczestnika projektu na terenie powiatu opoczyńskiego oraz w uzasadnionych przypadkach – za zgodą rodziny i Zamawiającego - również w formie zdalnej (nie dopuszcza się przeprowadzenia wszystkich godzin korepetycji w formie zdalnej).
4) Korepetytorowi będzie przysługiwać wynagrodzenie jedynie za faktyczne godziny udzielania korepetycji. Zamawiający nie pokrywa korepetytorowi żadnych poniesionych przez niego kosztów związanych z realizacją korepetycji, w tym kosztów dojazdu.
5) Korepetytor będzie miał obowiązek poświadczyć fakt udzielania korepetycji wraz z ich zakresem tematycznym na kartach korepetycji wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego.
6) Korepetytor będzie miał obowiązek ściśle współpracować z zespołem projektowym, w szczególności z Koordynatorem Projektu/Dyrektorem PCPR.
7) Dokładne terminy i godziny udzielania korepetycji ustalane będą na bieżąco z uczestnikiem projektu, stosownie do jego tempa pracy oraz czynionych postępów.
8) Udzielanie korepetycji przez korepetytora będzie poddane stałemu monitoringowi przez Koordynatora Projektu.
9) Zagwarantowanie zastępstwa innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
UWAGA:
- Osoba skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia zobligowana jest do uwzględnienia
w stawce godzinowej dojazdu do miejsc zamieszkania wychowanków (teren powiatu opoczyńskiego).
- Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów własnych Wykonawcy.
- Przez godzinę dydaktyczną Zamawiający rozumie 45 minut.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Opis stosowanych kryteriów oraz sposób ich obliczenia.
1.1. kryteria przyjęte do oceny ofert:
a) „cena” C - 60% - maksymalna liczba pkt. do otrzymania 60 wg poniższego wzoru.
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
„C” : -----------------------------------------------------------x 60 % x 100 = liczba punktów
cenę brutto badanej oferty
- obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku
b) „doświadczenie osoby udzielającej korepetycji” D - 40% - maksymalna liczba pkt. do otrzymania 40, które zostaną przyznane, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Przyznana zostanie następująca ilość punktów za w/w kryterium:
- doświadczenie - 2 lat - 0 pkt
- doświadczenie - powyżej 2 lat – do 4 lat - 20 pkt
- doświadczenie – powyżej 4 lat – 40 pkt
Uwaga!
Brak zaznaczenia lub zaznaczenie więcej niż jednej pozycji w formularzu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
1.2. Łączna ocena oferty:
P = C + D
P – łączna liczba punktów
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
D – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Doświadczenie osoby udzielającej korepetycji”
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Oceny dokonywać będzie Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opocznie, stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona zawierająca łącznie najwyższą ilość punktów w w/w kryteriach jest ofertą najkorzystniejszą. Zamawiający przyjmie do porównania ceny z uwzględnieniem podatku VAT, jaki będzie musiał zapłacić za wykonanie zamówienia.
4. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opocznie.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5.1. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
5.2. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 5.1, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych
przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby udzielającej korepetycji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III
Świadczenie usług udzielania korepetycji z fizyki dla 8 dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej z terenu powiatu opoczyńskiego
Zakres usługi
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielanie korepetycji z fizyki dla 8 dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej z terenu powiatu opoczyńskiego: po 4h dydaktyczne dla każdego wychowanka miesięcznie, przez dwa lata szkolne 2024/2025 i 2025/2026 tj. 20 m-cy kalendarzowych
2) Korepetytor udzielać będzie korepetycji na poziomie od podstawowego do ponadpodstawowego.
3) Korepetytor będzie udzielać korepetycji indywidualnie w miejscu zamieszkania uczestnika projektu na terenie powiatu opoczyńskiego oraz w uzasadnionych przypadkach – za zgodą rodziny i Zamawiającego - również w formie zdalnej (nie dopuszcza się przeprowadzenia wszystkich godzin korepetycji w formie zdalnej).
4) Korepetytorowi będzie przysługiwać wynagrodzenie jedynie za faktyczne godziny udzielania korepetycji. Zamawiający nie pokrywa korepetytorowi żadnych poniesionych przez niego kosztów związanych z realizacją korepetycji, w tym kosztów dojazdu.
5) Korepetytor będzie miał obowiązek poświadczyć fakt udzielania korepetycji wraz z ich zakresem tematycznym na kartach korepetycji wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego.
6) Korepetytor będzie miał obowiązek ściśle współpracować z zespołem projektowym, w szczególności z Koordynatorem Projektu/Dyrektorem PCPR.
7) Dokładne terminy i godziny udzielania korepetycji ustalane będą na bieżąco z uczestnikiem projektu, stosownie do jego tempa pracy oraz czynionych postępów.
8) Udzielanie korepetycji przez korepetytora będzie poddane stałemu monitoringowi przez Koordynatora Projektu.
9) Zagwarantowanie zastępstwa innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
UWAGA:
- Osoba skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia zobligowana jest do uwzględnienia
w stawce godzinowej dojazdu do miejsc zamieszkania wychowanków (teren powiatu opoczyńskiego).
- Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów własnych Wykonawcy.
- Przez godzinę dydaktyczną Zamawiający rozumie 45 minut.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Opis stosowanych kryteriów oraz sposób ich obliczenia.
1.1. kryteria przyjęte do oceny ofert:
a) „cena” C - 60% - maksymalna liczba pkt. do otrzymania 60 wg poniższego wzoru.
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
„C” : -----------------------------------------------------------x 60 % x 100 = liczba punktów
cenę brutto badanej oferty
- obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku
b) „doświadczenie osoby udzielającej korepetycji” D - 40% - maksymalna liczba pkt. do otrzymania 40, które zostaną przyznane, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Przyznana zostanie następująca ilość punktów za w/w kryterium:
- doświadczenie - 2 lat - 0 pkt
- doświadczenie - powyżej 2 lat – do 4 lat - 20 pkt
- doświadczenie – powyżej 4 lat – 40 pkt
Uwaga!
Brak zaznaczenia lub zaznaczenie więcej niż jednej pozycji w formularzu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
1.2. Łączna ocena oferty:
P = C + D
P – łączna liczba punktów
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
D – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Doświadczenie osoby udzielającej korepetycji”
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Oceny dokonywać będzie Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opocznie, stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona zawierająca łącznie najwyższą ilość punktów w w/w kryteriach jest ofertą najkorzystniejszą. Zamawiający przyjmie do porównania ceny z uwzględnieniem podatku VAT, jaki będzie musiał zapłacić za wykonanie zamówienia.
4. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opocznie.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5.1. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
5.2. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 5.1, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych
przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby udzielającej korepetycji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV
Świadczenie usług udzielania korepetycji z języka niemieckiego dla 7 dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej z terenu powiatu opoczyńskiego
Zakres usługi
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielanie korepetycji z języka niemieckiego dla 7 dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej z terenu powiatu opoczyńskiego: po 4h dydaktyczne dla każdego wychowanka miesięcznie, przez dwa lata szkolne 2024/2025 i 2025/2026 tj. 20 m-cy kalendarzowych
2) Korepetytor udzielać będzie korepetycji na poziomie od podstawowego do ponadpodstawowego.
3) Korepetytor będzie udzielać korepetycji indywidualnie w miejscu zamieszkania uczestnika projektu na terenie powiatu opoczyńskiego oraz w uzasadnionych przypadkach – za zgodą rodziny i Zamawiającego - również w formie zdalnej (nie dopuszcza się przeprowadzenia wszystkich godzin korepetycji w formie zdalnej).
4) Korepetytorowi będzie przysługiwać wynagrodzenie jedynie za faktyczne godziny udzielania korepetycji. Zamawiający nie pokrywa korepetytorowi żadnych poniesionych przez niego kosztów związanych z realizacją korepetycji, w tym kosztów dojazdu.
5) Korepetytor będzie miał obowiązek poświadczyć fakt udzielania korepetycji wraz z ich zakresem tematycznym na kartach korepetycji wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego.
6) Korepetytor będzie miał obowiązek ściśle współpracować z zespołem projektowym, w szczególności z Koordynatorem Projektu/Dyrektorem PCPR.
7) Dokładne terminy i godziny udzielania korepetycji ustalane będą na bieżąco z uczestnikiem projektu, stosownie do jego tempa pracy oraz czynionych postępów.
8) Udzielanie korepetycji przez korepetytora będzie poddane stałemu monitoringowi przez Koordynatora Projektu.
9) Zagwarantowanie zastępstwa innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
UWAGA:
- Osoba skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia zobligowana jest do uwzględnienia
w stawce godzinowej dojazdu do miejsc zamieszkania wychowanków (teren powiatu opoczyńskiego).
- Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów własnych Wykonawcy.
- Przez godzinę dydaktyczną Zamawiający rozumie 45 minut.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Opis stosowanych kryteriów oraz sposób ich obliczenia.
1.1. kryteria przyjęte do oceny ofert:
a) „cena” C - 60% - maksymalna liczba pkt. do otrzymania 60 wg poniższego wzoru.
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
„C” : -----------------------------------------------------------x 60 % x 100 = liczba punktów
cenę brutto badanej oferty
- obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku
b) „doświadczenie osoby udzielającej korepetycji” D - 40% - maksymalna liczba pkt. do otrzymania 40, które zostaną przyznane, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Przyznana zostanie następująca ilość punktów za w/w kryterium:
- doświadczenie - 2 lat - 0 pkt
- doświadczenie - powyżej 2 lat – do 4 lat - 20 pkt
- doświadczenie – powyżej 4 lat – 40 pkt
Uwaga!
Brak zaznaczenia lub zaznaczenie więcej niż jednej pozycji w formularzu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
1.2. Łączna ocena oferty:
P = C + D
P – łączna liczba punktów
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
D – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Doświadczenie osoby udzielającej korepetycji”
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Oceny dokonywać będzie Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opocznie, stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona zawierająca łącznie najwyższą ilość punktów w w/w kryteriach jest ofertą najkorzystniejszą. Zamawiający przyjmie do porównania ceny z uwzględnieniem podatku VAT, jaki będzie musiał zapłacić za wykonanie zamówienia.
4. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opocznie.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5.1. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
5.2. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 5.1, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych
przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby udzielającej korepetycji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V
Świadczenie usług udzielania korepetycji z języka angielskiego dla 11 dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej w miejscowości Opoczno.
Zakres usługi
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielanie korepetycji z języka angielskiego dla 11 dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej: po 4h dydaktyczne dla każdego wychowanka miesięcznie, przez dwa lata szkolne 2024/2025 i 2025/2026 tj. 20 m-cy kalendarzowych
2) Korepetytor udzielać będzie korepetycji na poziomie od podstawowego do ponadpodstawowego.
3) Korepetytor będzie udzielać korepetycji indywidualnie w miejscu zamieszkania uczestnika projektu na terenie powiatu opoczyńskiego, tj. w miejscowości Opoczno oraz w uzasadnionych przypadkach – za zgodą rodziny i Zamawiającego - również w formie zdalnej (nie dopuszcza się przeprowadzenia wszystkich godzin korepetycji w formie zdalnej).
4) Korepetytorowi będzie przysługiwać wynagrodzenie jedynie za faktyczne godziny udzielania korepetycji. Zamawiający nie pokrywa korepetytorowi żadnych poniesionych przez niego kosztów związanych z realizacją korepetycji, w tym kosztów dojazdu.
5) Korepetytor będzie miał obowiązek poświadczyć fakt udzielania korepetycji wraz z ich zakresem tematycznym na kartach korepetycji wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego.
6) Korepetytor będzie miał obowiązek ściśle współpracować z zespołem projektowym, w szczególności z Koordynatorem Projektu/Dyrektorem PCPR.
7) Dokładne terminy i godziny udzielania korepetycji ustalane będą na bieżąco z uczestnikiem projektu, stosownie do jego tempa pracy oraz czynionych postępów.
8) Udzielanie korepetycji przez korepetytora będzie poddane stałemu monitoringowi przez Koordynatora Projektu.
9) Zagwarantowanie zastępstwa innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
UWAGA:
- Osoba skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia zobligowana jest do uwzględnienia
w stawce godzinowej dojazdu do miejsc zamieszkania wychowanków (teren powiatu opoczyńskiego).
- Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów własnych Wykonawcy.
- Przez godzinę dydaktyczną Zamawiający rozumie 45 minut.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Opis stosowanych kryteriów oraz sposób ich obliczenia.
1.1. kryteria przyjęte do oceny ofert:
a) „cena” C - 60% - maksymalna liczba pkt. do otrzymania 60 wg poniższego wzoru.
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
„C” : -----------------------------------------------------------x 60 % x 100 = liczba punktów
cenę brutto badanej oferty
- obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku
b) „doświadczenie osoby udzielającej korepetycji” D - 40% - maksymalna liczba pkt. do otrzymania 40, które zostaną przyznane, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Przyznana zostanie następująca ilość punktów za w/w kryterium:
- doświadczenie - 2 lat - 0 pkt
- doświadczenie - powyżej 2 lat – do 4 lat - 20 pkt
- doświadczenie – powyżej 4 lat – 40 pkt
Uwaga!
Brak zaznaczenia lub zaznaczenie więcej niż jednej pozycji w formularzu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
1.2. Łączna ocena oferty:
P = C + D
P – łączna liczba punktów
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
D – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Doświadczenie osoby udzielającej korepetycji”
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Oceny dokonywać będzie Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opocznie, stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona zawierająca łącznie najwyższą ilość punktów w w/w kryteriach jest ofertą najkorzystniejszą. Zamawiający przyjmie do porównania ceny z uwzględnieniem podatku VAT, jaki będzie musiał zapłacić za wykonanie zamówienia.
4. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opocznie.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5.1. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
5.2. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 5.1, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych
przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby udzielającej korepetycji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI
Świadczenie usług udzielania korepetycji z języka angielskiego dla 10 dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej w miejscowościach Sławno, Żarnów, Paradyż, Poświętne, Białaczów, Drzewica.
Zakres usługi
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielanie korepetycji z języka angielskiego dla 10 dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej: po 4h dydaktyczne dla każdego wychowanka miesięcznie, przez dwa lata szkolne 2024/2025
i 2025/2026 tj. 20 m-cy kalendarzowych
2) Korepetytor udzielać będzie korepetycji na poziomie od podstawowego do ponadpodstawowego.
3) Korepetytor będzie udzielać korepetycji indywidualnie w miejscu zamieszkania uczestnika projektu na terenie powiatu opoczyńskiego, tj. w miejscowościach Sławno, Żarnów, Paradyż, Poświętne, Białaczów, Drzewica oraz w uzasadnionych przypadkach – za zgodą rodziny i Zamawiającego - również w formie zdalnej (nie dopuszcza się przeprowadzenia wszystkich godzin korepetycji w formie zdalnej).
4) Korepetytorowi będzie przysługiwać wynagrodzenie jedynie za faktyczne godziny udzielania korepetycji. Zamawiający nie pokrywa korepetytorowi żadnych poniesionych przez niego kosztów związanych z realizacją korepetycji, w tym kosztów dojazdu.
5) Korepetytor będzie miał obowiązek poświadczyć fakt udzielania korepetycji wraz z ich zakresem tematycznym na kartach korepetycji wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego.
6) Korepetytor będzie miał obowiązek ściśle współpracować z zespołem projektowym, w szczególności z Koordynatorem Projektu/Dyrektorem PCPR.
7) Dokładne terminy i godziny udzielania korepetycji ustalane będą na bieżąco z uczestnikiem projektu, stosownie do jego tempa pracy oraz czynionych postępów.
8) Udzielanie korepetycji przez korepetytora będzie poddane stałemu monitoringowi przez Koordynatora Projektu.
9) Zagwarantowanie zastępstwa innych osób o równoważnych kwalifikacjach w wypadku nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację usługi, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
UWAGA:
- Osoba skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia zobligowana jest do uwzględnienia
w stawce godzinowej dojazdu do miejsc zamieszkania wychowanków (teren powiatu opoczyńskiego).
- Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów własnych Wykonawcy.
- Przez godzinę dydaktyczną Zamawiający rozumie 45 minut.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Opis stosowanych kryteriów oraz sposób ich obliczenia.
1.1. kryteria przyjęte do oceny ofert:
a) „cena” C - 60% - maksymalna liczba pkt. do otrzymania 60 wg poniższego wzoru.
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
„C” : -----------------------------------------------------------x 60 % x 100 = liczba punktów
cenę brutto badanej oferty
- obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku
b) „doświadczenie osoby udzielającej korepetycji” D - 40% - maksymalna liczba pkt. do otrzymania 40, które zostaną przyznane, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Przyznana zostanie następująca ilość punktów za w/w kryterium:
- doświadczenie - 2 lat - 0 pkt
- doświadczenie - powyżej 2 lat – do 4 lat - 20 pkt
- doświadczenie – powyżej 4 lat – 40 pkt
Uwaga!
Brak zaznaczenia lub zaznaczenie więcej niż jednej pozycji w formularzu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
1.2. Łączna ocena oferty:
P = C + D
P – łączna liczba punktów
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
D – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Doświadczenie osoby udzielającej korepetycji”
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Oceny dokonywać będzie Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opocznie, stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona zawierająca łącznie najwyższą ilość punktów w w/w kryteriach jest ofertą najkorzystniejszą. Zamawiający przyjmie do porównania ceny z uwzględnieniem podatku VAT, jaki będzie musiał zapłacić za wykonanie zamówienia.
4. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opocznie.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5.1. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
5.2. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 5.1, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych
przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby udzielającej korepetycji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa żadnych wymagań co do potwierdzenia spełniania tego warunku.
1.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa żadnych wymagań co do potwierdzenia spełniania tego warunku.
1.3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa żadnych wymagań co do potwierdzenia spełniania tego warunku.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
Dla części I:
a) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na okres realizacji zamówienia minimum 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:
- posiada wykształcenie wyższe na kierunku chemia lub inne kierunki pokrewne
- nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym - z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. z 2024 r. poz. 560) Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Osoby wskazane do wykonania zamówienia zostaną zweryfikowane przez Zamawiającego w w/w rejestrze.
- Korepetytorem może być osoba czynna zawodowo, bierna zawodowo tj. absolwent studiów do 12 miesięcy od ich ukończenia lub bezrobotny nauczyciel, a także osoba nieaktywna zawodowo np. nauczyciel emeryt/rencista.
Dla części II i III
a) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na okres realizacji zamówienia minimum 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:
- posiada wykształcenie wyższe na kierunku fizyka lub inne kierunki pokrewne
- nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym - z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. z 2024 r. poz. 560) Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Osoby wskazane do wykonania zamówienia zostaną zweryfikowane przez Zamawiającego w w/w rejestrze.
- Korepetytorem może być osoba czynna zawodowo, bierna zawodowo tj. absolwent studiów do 12 miesięcy od ich ukończenia lub bezrobotny nauczyciel, a także osoba nieaktywna zawodowo np. nauczyciel emeryt/rencista.
Dla części IV
a) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na okres realizacji zamówienia minimum 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:
- posiada wykształcenie wyższe na kierunku germanistyka lub inne kierunki pokrewne
- nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym - z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. z 2024 r. poz. 560) Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Osoby wskazane do wykonania zamówienia zostaną zweryfikowane przez Zamawiającego w w/w rejestrze.
- Korepetytorem może być osoba czynna zawodowo, bierna zawodowo tj. absolwent studiów do 12 miesięcy od ich ukończenia lub bezrobotny nauczyciel, a także osoba nieaktywna zawodowo np. nauczyciel emeryt/rencista.
Dla części V-VI
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na okres realizacji zamówienia minimum 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:
- posiada wykształcenie wyższe na kierunku filologia angielska lub inne kierunki pokrewne
- nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym - z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. z 2024 r. poz. 560) Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Osoby wskazane do wykonania zamówienia zostaną zweryfikowane przez Zamawiającego w w/w rejestrze.
- Korepetytorem może być osoba czynna zawodowo, bierna zawodowo tj. absolwent studiów do 12 miesięcy od ich ukończenia lub bezrobotny nauczyciel, a także osoba nieaktywna zawodowo np. nauczyciel emeryt/rencista.
UWAGA:
- Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie treści oświadczenia wg załącznika nr 3/3a do SWZ
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków określonych w pkt 1.4 lit. a dla części I-VI Wykonawcy wykazują łącznie. Dotyczy to także sytuacji, gdy warunki będą spełnione przez podmioty udostępniające zasoby Wykonawcy, tzw. podmioty trzecie.
2.Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 ustawy Pzp).
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy polegający na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 118 ust. 3 ustawy Pzp).
5. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale IX SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - wg załącznika 2 i 2a do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 3 i 3a do SWZ
2. Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 4 do SWZ - jeżeli dotyczy
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza.2. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i wskazywać zakres/czynności pełnomocnictwa. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w formie elektronicznej (do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (do reprezentowania w postępowaniu). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w
formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
5. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
6. Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
7. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek na żądanie przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej.
8. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 Rozdziału IX SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (wg załącznika nr 2 i 3 do SWZ). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projekt umowy - załącznik nr 5 do SWZ §67.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-14 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-14 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.2. Ofertę można składać na wszystkie części zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych.
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
9. Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
14. Zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
14.1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
14.2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego;
14.3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Usługa ubezpieczenia SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie (2 części)
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Opocznie
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.