eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielcePrzedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: "Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie elewacji Zamku Królewskiego w Sandomierzu. Etap I"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: „Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie elewacji Zamku Królewskiego w Sandomierzu. Etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 395 16 60

1.5.8.) Numer faksu: 41 3951679

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 864-11-06-630

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Zamkowa 12

1.11.4.) Miejscowość: Sandomierz

1.11.5.) Kod pocztowy: 27-600

1.11.6.) Województwo: świętokrzyskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.11.9.) Numer telefonu: 15 832 22 65

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zamek-sandomierz.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://www.zamek-sandomierz.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: „Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie elewacji Zamku Królewskiego w Sandomierzu. Etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99284fd7-b86a-4ee5-a7fb-06c084917149

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531431

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamek-sandomierz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamek-sandomierz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postepowanie Zamawiajacego odbywa sie za posrednictwem Platformy internetowej, której adres to https://zameksandomierz.ezamawiajacy.pl/. W przypadku awarii lub przerwy technicznej Systemu, komunikacja moze byc realizowana za pomoca poczty elektronicznej na adres: m.piorkowski@zameksandomierz.pl, jednakze nie dotyczy to skladania ofert.
Komunikacja miedzy stronami postepowania odbywa sie w jezyku polskim na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest bezplatne.Zamawiajacy przyjmuje, ze dokumenty sa zlozone w terminie, jesli ich czytelna tresc dotrze do niego przed uplywem tego terminu. Za date wplywu dokumentów na adres e-mail Zamawiajacego uznaje sie date dostarczenia wiadomosci na adres Zamawiajacego. Natomiast w przypadku korzystania z Platformy, za date wplywu dokumentów przyjmuje sie date ich wplywu na Platforme. Wszelka korespondencja zwiazana z postepowaniem, zarówno ze strony Zamawiajacego, jak i Wykonawców, powinna zawierac numer postepowania okreslony przez Zamawiajacego na pierwszej stronie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SWZ),czyli MZS 4/2024. W celu uczestnictwa w postepowaniu, Wykonawca musi zarejestrowac sie na Platformie poprzez subdomene Muzeum Zamkowe w Sandomierzu lub poprzez https://oneplace.marketplanet.pl. Po wybraniu opcji "Przystap do postepowania", Wykonawca zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie bedzie mógl zarejestrowac sie poprzez proces rejestracyjny.
Rejestracja konta moze odbywac sie automatycznie poprzez podpisanie sie pod wnioskiem elektronicznym lub kontakt telefoniczny z numerem podanym w potwierdzeniu. Po zalozeniu konta, Wykonawca moze skladac oferty poprzez Platforme. Zamawiajacy okresla równiez wymagania sprzetowe i aplikacyjne umozliwiajace korzystanie z Platformy, wlacznie z formatem
podpisu elektronicznego oraz formatami akceptowanych plików. Jesli Wykonawca ma jakiekolwiek watpliwosci dotyczace korzystania z Platformy, powinien skontaktowac sie z dostawca
rozwiazania teleinformatycznego Platformy zakupowej Muzeum Zamkowe w Sandomierzu pod podanym numerem telefonu lub adresem e-mail.
Informacje dotyczace kodowania i czasu odbioru danych przez Platforme równiez sa precyzyjnie okreslone.
Wszystkie dokumenty elektroniczne musza byc sporzadzone i przekazane zgodnie z wymaganiami okreslonymi w odpowiednich
przepisach prawa oraz regulaminie Zamawiajacego.
Szczególowe informacje znajduja sie w SWZ – znak postepowania: MZS 4/2024

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO znajduje sie w SWZ - znak postepowania MZS 4/2024

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZS 4/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: „Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie elewacji Zamku Królewskiego w Sandomierzu. Etap I”
Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie elewacji, wymiany rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich wraz z robotami towarzyszącymi Zamku Królewskiego w Sandomierzu. Obiekt Zamku wybudowany na wzgórzu zamkowym w pobliżu doliny rzeki Wisły w południowej części kompleksu staromiejskiego stanowi pozostałą część założenia zamkowego z XIV wieku z fundacji Kazimierza Wielkiego. Inwestycja zlokalizowana w Sandomierzu przy ul. Zamkowej 12, na działce o nr ewid. 1026.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45410000-4 - Tynkowanie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) załączy do oferty podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt.13.1.1 SWZ (według Załącznika Nr 2 do SWZ oraz, jeżeli dotyczy, Załącznika Nr 2a do SWZ),
b) wykaże się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch zadań w zakresie remontu/przebudowy budynku objętego prawną ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków o wartości co najmniej 1 000 000 PLN brutto, każde wykonane zadanie. Poprzez pojęcie jednego zamówienia należy rozumieć jedną umowę z Wykonawcą. Wartość zamówienia to wartość umowy.
c) dysponuje, co najmniej :
- 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń., która posiada kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2024 r., poz. 1292)

Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1292) oraz ustawy z dnia 19 listopada 2020 r. o zmianie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 334 ze zm).
- 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika prac konserwatorskich i prac restauratorskich, posiadającą kwalifikację, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2024 r., poz. 840 z późn. zm.)

Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez 1 osobę.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wymagania znajdują się w dokumencie SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagania znajdują się w dokumencie SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30 000 złotych. Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w załączniku SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania znajdują się w dokumencie SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres obejmujący Przedmiot zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-05 12:05

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamek-sandomierz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-05 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.