Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00474296/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont mieszkań z ruchu ludności – część 1”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020652023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 51
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767469000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ppk.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ppk.polkowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ppk_polkowice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie powierzonym zasobem nieruchomości gminy Polkowice
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont mieszkań z ruchu ludności – część 1”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ed4a0c4-17b8-41b1-8a08-4543fdee019b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054717/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont mieszkań z ruchu ludności - część 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474296
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPA.231.3.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203662,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest przygotowanie niezamieszkałych nw. lokali do powtórnego zasiedlenia, tj. przywrócenie ich pełnej sprawności techniczno-użytkowej poprzez remont elementów wyposażenia i wykończenia lokalu, w tym: tynków ścian, malatury, izolacji, okładzin i wykładzin ścian i podłóg, wymianę lub naprawę stolarki okiennej i drzwiowej, wentylacji, części instalacji elektrycznej z osprzętem, instalacji c.o. oraz instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z wyposażeniem. Przewidywany zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja techniczna w postaci: Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót [STWiOR] z załączonym przedmiarem robót Zamawiającego [dla każdego lokalu], oraz projekt umowy.
Remont mieszkań z ruchu ludności – część 1 w tym:
1 Polkowice Hubala 22/41
2 Polkowice Hubala 22/48
3 Polkowice Hubala 22/49
4 Polkowice Hubala 24/7
5 Polkowice Hubala 24/10
6 Polkowice Hubala 24/11
7 Polkowice Hubala 26/6
8 Polkowice Hubala 26/61
9 Polkowice Hubala 26/64
10 Polkowice Paderewskiego 10/8
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Paweł Hawryszko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010017915
7.3.3) Ulica: Mieszka I 5
7.3.4) Miejscowość: Wąsosz
7.3.5) Kod pocztowy: 56-210
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE PAWEŁ HAWRYSZKO
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE PAWEŁ HAWRYSZKO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Dzierżawa aparatu do immunochemii i dostawa odczynników do immunochemii na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach"
- Kompleksowe ubezpieczenie Powiatu Polkowickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi powiatu
- Wykonanie podjazdu dla osób z niepełnosprawnością
- " Budowa odcinków sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Jędrzychowie gm. Polkowice w podziale na etapy ."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.