eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoProwadzenie zajęć dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GNIEŹNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004784518

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614262582

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-253b89f6-2916-434d-90db-25cb1f7dc9f8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie zajęć dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-253b89f6-2916-434d-90db-25cb1f7dc9f8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040397/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługa prowadzenia zajęć dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

program Regionalny Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 tytuł projektu "Gniezno stawia na rozwój usług społecznych"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499880

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.3410-12/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie: usługi prowadzenia zajęć ruchowo – muzycznych z kinektami dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie na potrzeby ośrodka wsparcia pn. „Gnieźnieński Klub Seniora”, współfinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, pn.: „Gniezno stawia na rozwój usług społecznych”.
Zamawiający wymaga by w czasie trwania umowy usługę przeprowadzono w następujący sposób:
- w roku 2024 dla jednej grupy,
- w roku 2025 dla dwóch grup,
- w roku 2026 dla dwóch grup.
1. Ilość godzin usługi :
1) w roku 2024 – 24 godzin zegarowych,
2) w roku 2025 – 95 godzin zegarowych, z czego po 47,5 godziny dla każdej z dwóch grup
3) w roku 2026 – 91 godzin zegarowych, z czego po 45,5 godziny dla każdej z dwóch grup.
2. Szacowana liczba osób objętych usługami: liczba uczestników w każdej grupie nie przekroczy 60 osób.
3. Uczestnicy zajęć: osoby w wieku powyżej 60 roku życia.
4. Termin zajęć: Zajęcia przeprowadzane będą od dnia podpisania umowy do dnia 11 grudnia 2026 r. w następujący sposób:
w roku 2024 - 24 godzin/grupę,
w roku 2025 - 47,5 godziny/grupę,
w roku 2026 - 45,5 godziny/grupę.
5. Przedmiot zajęć: W ramach zajęć ruchowo – muzycznych z kinetami uczestnicy będą mieli okazję w nowoczesny sposób rozwijać aktywność muzyczno – ruchową, a wszystko to poprzez kinekty, które w wirtualny sposób zachęcą do ruchu i wesprą integracją seniorów. Będą mieli szanse obyć się z nowoczesnymi technologiami, które zostaną im zaprezentowane w muzyczny sposób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 37800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie: usług prowadzenia zajęć samoobrony ze sztukami walk dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie na potrzeby ośrodka wsparcia pn. „Gnieźnieński Klub Seniora”, współfinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, pn.: „Gniezno stawia na rozwój usług społecznych”.
Zamawiający wymaga by w czasie trwania umowy usługę przeprowadzono w następujący sposób:
- w roku 2024 dla jednej grupy,
- w roku 2025 dla dwóch grup,
- w roku 2026 dla dwóch grup.
1. Ilość godzin usługi :
1) w roku 2024 – 8 godzin zegarowych,
2) w roku 2025 – 70 godzin zegarowych, z czego po 35 godzin dla każdej z dwóch grup
3) w roku 2026 – 70 godzin zegarowych, z czego po 35 godzin dla każdej z dwóch grup.
2. Szacowana liczba osób objętych usługami: liczba uczestników w każdej grupie nie przekroczy 60 osób.
3. Uczestnicy zajęć: osoby w wieku powyżej 60 roku życia.
4. Termin zajęć: Zajęcia przeprowadzane będą od dnia podpisania umowy do dnia 11 grudnia 2026 r. w następujący sposób:
w roku 2024 - 8 godzin/grupę,
w roku 2025 - 35 godzin/grupę,
w roku 2026 - 35 godzin/grupę.
5. Przedmiot zajęć: Zajęcia mają na celu zaktywizować ruchowo seniorów i nauczyć ich podstawowych technik radzenia sobie w sytuacji zagrożenia zdrowia lub życia. Ćwiczenia dobrane przez specjalistów poprawią koordynację ruchową i wyrobią refleks. W trakcie zajęć osoby starsze zapoznają się z zasadami zachowania się w sytuacjach doświadczenia przemocy oraz nauczą się technik obrony przed różnymi atakami. Dowiedzą się jakie zachowania mogą prowokować atak oraz jak uciekać i skutecznie prosić o pomoc. W trakcie zajęć będą ćwiczone uniki i proste ruchy ciała mające zablokować atak napastnika. Ponadto uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób można używać rzeczy noszonych przy sobie, takich jak klucze czy torebki, w celu obrony przed napastnikiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 29600 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie: usług prowadzenia zajęć fotograficznych dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie na potrzeby ośrodka wsparcia pn. „Gnieźnieński Klub Seniora”, współfinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, pn.: „Gniezno stawia na rozwój usług społecznych”.
Zamawiający wymaga by w czasie trwania umowy usługę przeprowadzono w następujący sposób:
- w roku 2024 dla jednej grupy,
- w roku 2025 dla dwóch grup,
- w roku 2026 dla dwóch grup.
1. Ilość godzin usługi :
1) w roku 2024 – 10 godzin zegarowych,
2) w roku 2025 – 60 godzin zegarowych, z czego po 30 godzin dla każdej z dwóch grup
3) w roku 2026 – 60 godzin zegarowych, z czego po 30 godzin dla każdej z dwóch grup.
2. Szacowana liczba osób objętych usługami: liczba uczestników w każdej grupie nie przekroczy 60 osób.
3. Uczestnicy zajęć: osoby w wieku powyżej 60 roku życia.
4. Termin zajęć: Zajęcia przeprowadzane będą od dnia podpisania umowy do dnia 11 grudnia 2026 r. w następujący sposób:
w roku 2024 - 10 godzin/grupę,
w roku 2025 - 30 godzin/grupę,
w roku 2026 - 30 godzin/grupę.
5. Przedmiot zajęć: W ramach zajęć uczestnicy zapoznają się z podstawowymi aspektami fotografii cyfrowej oraz nauczą się robić zdjęcia tak, aby zawsze były udane. W ramach zadania przewidziane są zajęcia w terenie, podczas których uczestnicy wykorzystując nabytą wiedzę będą fotografować naturę oraz ludzi. Zajęcia prowadzone będą na terenie miasta Gniezna. W ramach zadania wykonawca na zakończenie warsztatów przygotuje wernisaż fotografii wykonanych przez seniorów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 23400 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie: usług prowadzenia zajęć ogrodniczych dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie na potrzeby ośrodka wsparcia pn. „Gnieźnieński Klub Seniora”, współfinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, pn.: „Gniezno stawia na rozwój usług społecznych”.
Zamawiający wymaga by w czasie trwania umowy usługę przeprowadzono w następujący sposób:
- w roku 2025 dla dwóch grup,
- w roku 2026 dla dwóch grup.

1. Ilość godzin usługi :
1) w roku 2025 – 48 godzin zegarowych, z czego po 24 godziny dla każdej z dwóch grup
2) w roku 2026 – 48 godzin zegarowych, z czego po 24 godziny dla każdej z dwóch grup.
2. Szacowana liczba osób objętych usługami: liczba uczestników w każdej grupie nie przekroczy 60 osób.
3. Uczestnicy zajęć: osoby w wieku powyżej 60 roku życia.
4. Termin zajęć: Zajęcia przeprowadzane będą od dnia 01.04.2025 r. do 30.09.2026 r. w następujący sposób:
w roku 2025 - 24 godziny/grupę,
w roku 2026 - 24 godziny/grupę.
5. Przedmiot zajęć: Wiele starszych osób uwielbia spokój, bliskość przyrody, jaką daje pielęgnowanie roślin. Co najważniejsze, nie trzeba mieć ogromnego ogrodu, żeby realizować w tym kierunku pasje. Wystarczy nawet kilka doniczek, niewielki balkon, aby z przyjemnością dbać o rośliny. Dużo osób starszych posiada ogródki działkowe, które mogą stać się azylem, w którym uprawiają warzywa, owoce, sadzą kwiaty – taka aktywność jest niezastąpionym relaksem. Zajęcia ogrodnicze będą miały właśnie za zadanie by zapoznać seniorów z narzędziami i urządzeniami potrzebnymi do wykonywania prac w ogrodzie, a także rozwinąć ich sprawności dłoni i palców, co za tym idzie umiejętności manualne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 17280 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie: usług prowadzenia zajęć z prawnikiem dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie na potrzeby ośrodka wsparcia pn. „Gnieźnieński Klub Seniora”, współfinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, pn.: „Gniezno stawia na rozwój usług społecznych”.
Zamawiający wymaga by w czasie trwania umowy usługę przeprowadzono w następujący sposób:
- w roku 2024 dla czterech grup,
- w roku 2025 dla czterech grup,
- w roku 2026 dla czterech grup.
1. Ilość godzin usługi :
1) w roku 2024 – 30 godzin zegarowych, z czego po 7,5 godziny dla każdej z czterech grup
2) w roku 2025 – 60 godzin zegarowych, z czego po 15 godzin dla każdej z czterech grup
3) w roku 2026 – 60 godzin zegarowych, z czego po 15 godzin dla każdej z czterech grup.
2. Szacowana liczba osób objętych usługami: liczba uczestników w każdej grupie nie przekroczy 30 osób.
3. Uczestnicy zajęć: osoby w wieku powyżej 60 roku życia.
4. Termin zajęć: Zajęcia przeprowadzane będą od dnia podpisania umowy do dnia 11 grudnia 2026 r. w następujący sposób:
w roku 2024 - 7,5 godzin/grupę, w tym:
4,5 godziny zajęć grupowych oraz 3 godziny zajęć indywidualnych
w roku 2025 - 15 godzin/grupę, w tym:
11 godzin zajęć grupowych oraz 4 godziny zajęć indywidualnych
w roku 2026 - 15 godzin/grupę, w tym:
11 godzin zajęć grupowych oraz 4 godziny zajęć indywidualnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 37500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EM CZTERY KAROLINA STELMASZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842457815

7.3.3) Ulica: Leśna 51

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-11

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27972 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27972 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27972 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2U

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27972 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-11

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ jedyna złożona oferta swoją ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 23.400,00 zł brutto, natomiast cena złożonej oferty przez Wykonawcę Power Motive Ryszard Gaca ul. Cegielniana 100, 32-420 Gdów wynosi: 42.300,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42300 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty w postępowaniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radców Prawnych Klejborowski/Bernaciak S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842494584

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 20

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.