Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408216/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00450323/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-08
- 2024/BZP 00462105/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Paradyż
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PARADYŻ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Paradyż
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-333
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447584082
1.5.8.) Numer faksu: 447584024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaparadyz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaparadyz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminaparadyz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Paradyż2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9d3cb3b-d595-4508-aa17-2a142df4a48e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066545/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Paradyż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408216
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi powiatowej nr 3118E na odcinku Paradyż –Przyłęk granica gminy Paradyż/Żarnów poprzez wykonanie następujących robót:
- remont poboczy z kostki betonowej gr. 8 cm,
- remont poboczy z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- wykonanie nawierzchni na zjazdach indywidualnych z kostki betonowej gr. 8 cm,
- wykonanie oznakowania poziomego,
- wykonanie oznakowania pionowego,
- wykonanie przepustów pod zjazdami,
- punktowe elementy odblaskowe,
- humusowanie trawników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 3970383,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 107203E w miejscowości Alfonsów w ramachzadania pn. „Budowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Paradyż”, poprzez remont utwardzenia
pobocza drogi przy użyciu kostki betonowej.
Działka ozn. nr ewid. 658, obr. Alfonów położona w miejscowości Alfonsów, gmina Paradyż
Zakres prac:
- wykonanie remontu poboczy poprzez zastosowanie nawierzchni z kostki brukowej,
- wykonanie remontu krawędzi nawierzchni drogi przy zastosowaniu mieszkanek mineralno-asfaltowych
jako warstwy uzupełniającej po wcześniejszym skropieniu warstwy podbudowy emulsją asfaltową,
- wykonanie remontu przepustów pod koroną zjazdami i koroną drogi z rur PEHD 200 i 400 mm,
- remont istniejących urządzeń odwadniających,
- remont zjazdów zwykłych przy zastosowaniu nawierzchni z kostki brukowej,
- odnowa oznakowania poziomego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 535153,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1502E Krasik - Irenów w ramach zadania pn.„Budowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Paradyż”, poprzez remont utwardzenia pobocza drogi
przy użyciu kostki betonowej oraz remont utwardzenia terenu.
Działka ozn. nr ewid. 381, 76 obr. Krasik, dz. 183, 354, 355, 356, 360, 361, 362 obr. Irenów położona w
miejscowości Krasik, Irenów, gmina Paradyż.
Zakres prac:
- wykonanie remontu poboczy oraz utwardzenia terenu poprzez zastosowanie nawierzchni z kostki
brukowej,
- wykonanie remontu krawędzi nawierzchni drogi przy zastosowaniu mieszanek mineralno asfaltowych
jako warstwy uzupełniającej po wcześniejszym skropieniu warstwy podbudowy emulsją asfaltową,
- wykonanie remontu przepustów pod koroną i zjazdami z drogi z rur PEHD 400, 800 i 1000 mm,
- remont istniejących urządzeń odwadniających,
- remont zjazdów zwykłych przy zastosowaniu nawierzchni z kostki brukowej,
- odnowa oznakowania poziomego oraz montaż progów zwalniających,
- montaż znaków aktywnych na przejściu dla pieszych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1556379,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem opracowania jest zadanie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej, anastępnie na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie drogi dla pieszych, zatok
autobusowych, odwodnienia i kanału technologicznego oraz oświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu
DK 74 w miejscowości Solec w km 20+010 - 20+974.
Parametry techniczne zasadniczych obiektów i robót przewidzianych do zaprojektowania i wykonania w
ramach inwestycji:
● Droga dla pieszych
- szerokość – 1,80 m bez krawężników i obrzeży oraz przestrzeni pasa zieleni pod umieszczenie
urzazeń BRD, znaków drogowych o zmiennej szerokości dostosowanej do pasa drogowego,
- promienie zgodnie z warunkami technicznymi
- spadek poprzeczny - 1- 3 %,
- spadek podłużny - nie większe niż 6%, min. 0,3%
● Zatoka autobusowa:
- szerokość bez krawężnika, - 3,0 m;
- spadek poprzeczny - 2,0%
- perony szerokość - jak dla drogi dla pieszych zgodnie z Warunkami technicznymi
- skos wjazdowy na zatokę - 1:8
- skos wyjazdowy z zatoki - 1:4
- długość krawędzi zatrzymania - 20.0 m
● Zjazdy
- szerokość wg stanu istniejącego / zgodnie z warunkami technicznymi
- spadek poprzeczny dostosowane do stanu istniejącego lecz zgodnie z warunkami technicznymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45000000-7 - Roboty budowlane
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.5.5.) Wartość części: 1524764,23 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem opracowania jest zadanie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej, a następnie na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie drogi dla pieszych, zatoki autobusowej, peronu autobusowego, odwodnienia i kanału technologicznego oraz oświetlenia przejść dla pieszych w ciągu DK 74 w miejscowości Krasik w km 13+831 – 14+529.Parametry techniczne zasadniczych obiektów i robót przewidzianych do zaprojektowania i wykonania w ramach inwestycji:
● Droga dla pieszych
- szerokość – 1,80 m bez krawężników i obrzeży oraz przestrzeni pasa zieleni pod umieszczenie
urzazeń BRD, znaków drogowych o zmiennej szerokości dostosowanej do pasa drogowego,
- promienie zgodnie z warunkami technicznymi
- spadek poprzeczny - 1- 3 %,
- spadek podłużny - nie większe niż 6%, min. 0,3%
● Zatoka autobusowa:
- szerokość bez krawężnika, - 3,0 m;
- spadek poprzeczny - 2,0%
- perony szerokość - jak dla drogi dla pieszych zgodnie z Warunkami technicznymi
- skos wjazdowy na zatokę - 1:8
- skos wyjazdowy z zatoki - 1:4
- długość krawędzi zatrzymania - 20.0 m
● Zjazdy
- szerokość wg stanu istniejącego / zgodnie z warunkami technicznymi
- spadek poprzeczny dostosowane do stanu istniejącego lecz zgodnie z warunkami technicznymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45000000-7 - Roboty budowlane
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.5.5.) Wartość części: 1044410,57 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zadania pn.: Budowa Infrastruktury Drogowej na Terenie gminy Paradyż” w zakresie zadania: Projekt i budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu DK 74 z drogą powiatową nr 3118E w Paradyżu należy wykonać projekt zmian stałej organizacji ruchu z programami sygnalizacji świetlnych oraz projekt wykonawczy sygnalizacji świetlnej i oświetlenia przejścia a następnie na ich podstawie wybudować sygnalizację świetlną razem z oświetleniem.1. Zakres prac projektowych:
a) wykonanie pomiarów i analizy ruchu na skrzyżowaniu niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania programów sygnalizacji i obliczeń przepustowości. Pomiary należy wykonać zgodnie z wytycznymi GDDKiA (strona internetowa).
b) opracowanie projektów docelowej organizacji ruchu dla sygnalizacji świetlnych oraz zmian w oznakowaniu pionowym i poziomym zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3
lipca 2003 r. „w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach”;
c) opracowanie projektów wykonawczych sygnalizacji świetlnych– część elektryczna i konstrukcyjna razem z oświetleniem dedykowanym przejść dla pieszych przez drogę krajową;
d) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas robót związanych z wykonaniem zadania;
e) uzyskanie niezbędnych warunków, opinii i uzgodnień dokumentacji projektowej.
2. Zakres robót drogowych:
a) wykonanie nawierzchni chodnika, na długości przejść dla pieszych z kostki w kolorze żółtym, z wypustkami (tzw. dotykowe) , pozwalającej na zlokalizowanie zejścia na jezdnię osobom niedowidzącym;
b) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
c) budowę lamp dedykowanych LED oświetlających przejście dla pieszych przez drogę krajową oraz stanowiących doświetlenie stref przejściowych;
d) usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami podziemnymi i nadziemnymi;
e) istniejące znaki D-6 zdemontować i przekazać do GDDKiA.
3. Budowa sygnalizacji świetlnych:
a) budowa kanalizacji kablowej;
b) posadowienie masztów i wysięgników;
c) ustawienie szafki sterownika;
d) montaż sygnalizatorów dla grup kołowych i pieszych,
e) montaż sygnalizatorów akustycznych;
f) montaż przycisków dla pieszych,
g) montaż pętli indukcyjnych lub wideodetekcji;
h) zapewnienie zasilania w energię elektryczną,
i) wykonanie badań i pomiarów;
j) uruchomienie sygnalizacji świetlnej;
k) ustawienie z obu kierunków znaków A-29
l) w terminie 30 dni od dnia uruchomienia sygnalizacji należy dokonać sprawdzenia jej działania i ewentualnie dokonać zmian w programie i sterowaniu;
m) wykonawca będzie zobowiązany do podłączenia sterownika do systemu monitoringu, który funkcjonuje w Łódzkim Oddziale GDDKiA. Sterownik musi posiadać możliwość współpracy z systemem monitorowania pracy sygnalizacji świetlnych będącego w posiadaniu Zamawiającego. Winien on
zapewnić pełną kompatybilność i funkcjonalność z przedmiotowym systemem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 813008,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z dofinansowaniem inwestycji ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz koniecznością realizacji wszystkich części zamówienia Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie posiada wystarczających środków finansowych na realizację całego zadania, a częściowa realizacja inwestycji w tym przypadku jest niemożliwa.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z dofinansowaniem inwestycji ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz koniecznością realizacji wszystkich części zamówienia Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie posiada wystarczających środków finansowych na realizację całego zadania, a częściowa realizacja inwestycji w tym przypadku jest niemożliwa.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z dofinansowaniem inwestycji ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz koniecznością realizacji wszystkich części zamówienia Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie posiada wystarczających środków finansowych na realizację całego zadania, a częściowa realizacja inwestycji w tym przypadku jest niemożliwa.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z dofinansowaniem inwestycji ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz koniecznością realizacji wszystkich części zamówienia Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie posiada wystarczających środków finansowych na realizację całego zadania, a częściowa realizacja inwestycji w tym przypadku jest niemożliwa.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z dofinansowaniem inwestycji ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz koniecznością realizacji wszystkich części zamówienia Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie posiada wystarczających środków finansowych na realizację całego zadania, a częściowa realizacja inwestycji w tym przypadku jest niemożliwa.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z dofinansowaniem inwestycji ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz koniecznością realizacji wszystkich części zamówienia Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie posiada wystarczających środków finansowych na realizację całego zadania, a częściowa realizacja inwestycji w tym przypadku jest niemożliwa.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.