Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00471183/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług lekarskich na potrzeby cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Białymstoku – dorośli mężczyźni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaski Oddział Straży Granicznej imienia gen. dyw. Henryka Minkiewicza z siedzibą w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050440036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. J. Bema 100
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.posg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaski.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/posg/public/postepowanie?postepowanie=730512171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług lekarskich na potrzeby cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Białymstoku – dorośli mężczyźni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-348fb8c9-a6e8-415a-a0e2-86332a6e8ae4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532190
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00254120/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi lekarzy: Usługi medyczne – SOdC Białystok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu „Organizowanie powrotów przymusowych oraz powrotów dobrowolnych” nr FAMI.03.01-IZ.00-0001/24 oraz finansowane ze środków budżetowych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471183
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26/ZP/SZ/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 124800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Usługi medyczne SOdC Białystok – poniedziałki - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 41600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Usługi medyczne SOdC Białystok – środy - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 41600 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Usługi medyczne SOdC Białystok – piątki - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1c do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.5.5.) Wartość części: 41600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Praktyka lekarska Agnieszka Sidorczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423354707
7.3.3) Ulica: Niedźwiedzia 5H
7.3.4) Miejscowość: Sobolewo
7.3.5) Kod pocztowy: 15-509
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Indywidualna Praktyka Lekarska Agnieszka Sidorczuk
jakie przetargi wygrała firma
Indywidualna Praktyka Lekarska Agnieszka Sidorczuk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w zakresie części II z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Praktyka Lekarska Agnieszka Sidorczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423354707
7.3.3) Ulica: Niedźwiedzia 5 H
7.3.4) Miejscowość: Sobolewo
7.3.5) Kod pocztowy: 15-509
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Realizacja badania ewaluacyjnego pn. "Ewaluacja bieżąca kryteriów i systemu wyboru projektów w ramach FEdP 2021-2027"
- DOSTAWA KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH - 2 realizowana w ramach Projektu pn. Wsparcie techniczne w procesie pozyskiwania dowodów cyfrowych z narzędzi elektronicznych
- Ochrona mienia Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
- Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń w budynkach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2024/2025 na terenie PZDW w Białymstoku w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
- "DOSTAWA ECHOKARDIOGRAFU"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA TRANSPORTU MEDYCZNEGO AMBULANSEM TYPU S Z ZESPOŁEM WYJAZDOWYM SEKCJA
- Osobiste udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w zakresie kardiologii w podziale na 2 części
- REALIZACJA USŁUG MEDYCZNYCH DLA FUNKCJONARIUSZY I PRACOWNIKÓW CYWILNYCH GARNIZONU POMORSKIEGO Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY
- Zapewnienie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi w odniesieniu do pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni
- Badania profilaktyczne dla pracowników Oddziału w Sosnowcu oraz Inspektoratów w Dąbrowie Górniczej, Jaworznie i Zawierciu
- USŁUGA TRANSPORTU MEDYCZNEGO AMBULANSEM TYPU S Z ZESPOŁEM WYJAZDOWYM
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.