Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00468248/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
- 2024/BZP 00473173/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-27
- 2024/BZP 00484868/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH MASZYN BUDOWLANYCH DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: ZUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243331674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mieczysława Dzieńdziela 44
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@zuk.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zukmikolow.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9662031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
USŁUGI KOMUNALNE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH MASZYN BUDOWLANYCH DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8fd831b-1936-43d5-8e7b-c6bf4a961c1a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037435/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH MASZYN BUDOWLANYCH DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468248
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) CZĘŚĆ I – Zakup i dostawa fabrycznie nowego walca stalowego dwubębnowego wraz z pełną dokumentacją1. fabrycznie nowy walec stalowy dwubębnowy
2. ciężar roboczy minimum 700 kg nie większy niż 850 kg
3. częstotliwość drgań minimum 60 Hz
4. szerokość bębna minimum 65 cm
5. szerokość robocza urządzenia równa szerokości bębna
6. moc minimum 6 kW
7. pojemność zbiornika paliwa minimum 4 l
8. prędkość jazdy minimum 5 km/h
9. siła odśrodkowa minimum 25 kN
10. chłodzenie – powietrzem
11. napęd hydrostatyczny układu jezdnego i wibracyjnego
12. silnik Diesel
13. rozruch elektryczny
14. bezstopniowa regulacja prędkości
15. zbiornik na wodę wraz z układem spryskiwaczy
16. dwa zgarniacze na bęben
17. automatyczna dekompresja
18. licznik motogodzin
19. system ostrzegania przy niskim poziomie oleju
20. uchwyt lub uchwyty fabryczne do podwieszenia na pasach transportowych
21. drążek sterowniczy z tłumieniem drgań i regulacją wysokości
22. dostawa walca wraz z dokumentacją w tym jej rozładunek do siedziby ZUK w Mikołowie – ul. Dzieńdziela 44
23. dostawca zapozna operatora z obsługą podstawową maszyny
24. dostawca udzieli dostawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 12 miesięcy i nie dłuższej niż 36 miesięcy gwarancji na dostarczona maszynę
4.5.3.) Główny kod CPV: 43312000-3 - Maszyny do nabijania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – Zakup i dostawa fabrycznie nowej zagęszczarki płytowej wraz z pełną dokumentacją.1. fabrycznie nowa zagęszczarka płytowa rewersyjna
2. ciężar roboczy minimum 450 kg
3. częstotliwość drgań minimum 60 Hz
4. szerokość płyty minimum 65 cm
5. szerokość robocza urządzenia nie większa niż szerokość płyty
6. moc minimum 6 kW
7. pojemność zbiornika paliwa minimum 5 l
8. prędkość robocza minimum 25 m/min
9. siła odśrodkowa minimum 60 kN
10. chłodzenie – powietrzem
11. silnik Diesel
12. rozruch elektryczny + ręczny
13. pełna osłona jednostki napędowej
14. automatyczna dekompresja
15. licznik motogodzin
16. uchwyt lub uchwyty fabryczne do podwieszenia na pasach transportowych
17. drążek sterowniczy składany z tłumieniem drgań oraz z regulacją wysokości
18. dostawa zagęszczarki wraz z dokumentacją w tym jej rozładunek do siedziby ZUK w Mikołowie – ul. Dzieńdziela 44
19. dostawca zapozna operatora z obsługą podstawową maszyny
20. dostawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 12 miesięcy i nie dłuższej niż 36 miesięcy gwarancji na dostarczona maszynę
4.5.3.) Główny kod CPV: 43315000-4 - Maszyny do zagęszczania gruntu
4.5.5.) Wartość części: 48780,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59470,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59470,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERHANDLER SP. ZO.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790169699
7.3.3) Ulica: WAPIENNA 6
7.3.4) Miejscowość: TORUŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59470,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46555,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46555,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERHANDLER SP.ZO.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790169699
7.3.3) Ulica: WAPIENNA 6
7.3.4) Miejscowość: TORUŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46555,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mikołowie oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa fabrycznie nowych maszyn i narzędzi do budowy, rozbudowy, modernizacji i konserwacji urządzeń i instalacji wodociągowych dla Gminy Jabłonka - Zakładu Usług Komunalnych w Jabłonce
- Dzierżawa kompaktora -będącego własnością Wykonawcy za zapłatą przez Zamawiającego miesięcznego czynszu dzierżawnego wraz z przyznaniem Zamawiającemu prawa do jego wykupu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.