eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH MASZYN BUDOWLANYCH DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH MASZYN BUDOWLANYCH DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: ZUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243331674

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mieczysława Dzieńdziela 44

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@zuk.mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zukmikolow.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/966203

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


USŁUGI KOMUNALNE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH MASZYN BUDOWLANYCH DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8fd831b-1936-43d5-8e7b-c6bf4a961c1a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037435/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH MASZYN BUDOWLANYCH DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468248

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) CZĘŚĆ I – Zakup i dostawa fabrycznie nowego walca stalowego dwubębnowego wraz z pełną dokumentacją
1. fabrycznie nowy walec stalowy dwubębnowy
2. ciężar roboczy minimum 700 kg nie większy niż 850 kg
3. częstotliwość drgań minimum 60 Hz
4. szerokość bębna minimum 65 cm
5. szerokość robocza urządzenia równa szerokości bębna
6. moc minimum 6 kW
7. pojemność zbiornika paliwa minimum 4 l
8. prędkość jazdy minimum 5 km/h
9. siła odśrodkowa minimum 25 kN
10. chłodzenie – powietrzem
11. napęd hydrostatyczny układu jezdnego i wibracyjnego
12. silnik Diesel
13. rozruch elektryczny
14. bezstopniowa regulacja prędkości
15. zbiornik na wodę wraz z układem spryskiwaczy
16. dwa zgarniacze na bęben
17. automatyczna dekompresja
18. licznik motogodzin
19. system ostrzegania przy niskim poziomie oleju
20. uchwyt lub uchwyty fabryczne do podwieszenia na pasach transportowych
21. drążek sterowniczy z tłumieniem drgań i regulacją wysokości
22. dostawa walca wraz z dokumentacją w tym jej rozładunek do siedziby ZUK w Mikołowie – ul. Dzieńdziela 44
23. dostawca zapozna operatora z obsługą podstawową maszyny
24. dostawca udzieli dostawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 12 miesięcy i nie dłuższej niż 36 miesięcy gwarancji na dostarczona maszynę

4.5.3.) Główny kod CPV: 43312000-3 - Maszyny do nabijania nawierzchni drogowych

4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II – Zakup i dostawa fabrycznie nowej zagęszczarki płytowej wraz z pełną dokumentacją.
1. fabrycznie nowa zagęszczarka płytowa rewersyjna
2. ciężar roboczy minimum 450 kg
3. częstotliwość drgań minimum 60 Hz
4. szerokość płyty minimum 65 cm
5. szerokość robocza urządzenia nie większa niż szerokość płyty
6. moc minimum 6 kW
7. pojemność zbiornika paliwa minimum 5 l
8. prędkość robocza minimum 25 m/min
9. siła odśrodkowa minimum 60 kN
10. chłodzenie – powietrzem
11. silnik Diesel
12. rozruch elektryczny + ręczny
13. pełna osłona jednostki napędowej
14. automatyczna dekompresja
15. licznik motogodzin
16. uchwyt lub uchwyty fabryczne do podwieszenia na pasach transportowych
17. drążek sterowniczy składany z tłumieniem drgań oraz z regulacją wysokości
18. dostawa zagęszczarki wraz z dokumentacją w tym jej rozładunek do siedziby ZUK w Mikołowie – ul. Dzieńdziela 44
19. dostawca zapozna operatora z obsługą podstawową maszyny
20. dostawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 12 miesięcy i nie dłuższej niż 36 miesięcy gwarancji na dostarczona maszynę

4.5.3.) Główny kod CPV: 43315000-4 - Maszyny do zagęszczania gruntu

4.5.5.) Wartość części: 48780,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59470,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65190,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59470,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERHANDLER SP. ZO.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790169699

7.3.3) Ulica: WAPIENNA 6

7.3.4) Miejscowość: TORUŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59470,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46555,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46555,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERHANDLER SP.ZO.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790169699

7.3.3) Ulica: WAPIENNA 6

7.3.4) Miejscowość: TORUŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46555,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.