Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00485389/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem nieruchomości Miasta i Gminy Końskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Końskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009797
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkonskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-816047bc-eb22-4268-bd77-d7023947fa331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem nieruchomości Miasta i Gminy Końskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-816047bc-eb22-4268-bd77-d7023947fa33
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034005/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem nieruchomości miasta i gminy Końskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485389
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271.1.17.2024.EP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizowanie oraz wykonywanie prac związanych
z zarządzaniem gminnym zasobem nieruchomości zgodnie z zasadami wynikającymi
z przepisów prawa i standardami zawodowymi oraz zgodnie z etyką zawodową w odniesieniu do następujących nieruchomości:
1. Budynki i lokale mieszkalne oraz tereny przyległe do nich stanowiące w 100% własność Zamawiającego określone w załączniku Nr 1 do umowy.
2. Lokale użytkowe stanowiące w 100% własność Zamawiającego określone w załączniku
Nr 2 do umowy.
3. Garaże z terenami pod garażami określone w załączniku Nr 3 do umowy.
4. Administrowanie gminnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi we wspólnotach mieszkaniowych określone w załączniku Nr 4 do umowy.
5. Windykacja wierzytelności.
6. Obsługa kasowa.
7. Utrzymanie czystości i porządku w obiektach i na terenach powierzonych w zarządzanie.
8. Administrowanie danymi osobowymi w zakresie niezbędnym do realizacji umowy.
Zakres ten nie będzie obejmował zadań dotyczących zarządzania częściami wspólnymi
w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych wynikających z przepisów ustawy z dnia
24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz. U. z 2023 r., poz. 1688 z późn. zm.).
Integralną część przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 5 do umowy.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia (powierzchni powyższych nieruchomości) określone są w załączniku Nr 1 do specyfikacji – Wzór umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
Łączna powierzchnia użytkowa wszystkich budynków i lokali mieszkalnych stanowiących 100% własność Zamawiającego: 5.564,20 m² (171 lokali mieszkalnych zlokalizowanych
w 22 budynkach), łączna powierzchnia terenów zielonych, na których znajdują się budynki będące 100% własnością Zamawiającego: 23124 m², łączna powierzchnia terenu utwardzonego: 3195 m², łączna powierzchnia lokali użytkowych: 1122 m² (10 lokali użytkowych w 8 budynkach), łączna powierzchnia garaży: 229,38 m² (10 garaży), powierzchnia terenów pod garażami (zlokalizowanych przy 5 posesjach): 175,50 m², łączna powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych i użytkowych we wspólnotach mieszkaniowych: 5006,39 m² (118 lokali mieszkalnych oraz 5 lokali użytkowych zlokalizowanych
w 42 budynkach).
Łączne ilości m² powierzchni użytkowej powyższych nieruchomości oraz terenów do nich przyległych stanowią podstawę do naliczenia wynagrodzenia. W przypadku ilościowej zmiany przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, zmianie ulegnie zakres zamówienia, a tym samym wynagrodzenie, które będzie naliczone według obowiązującej jednostkowej stawki.
Dane dodatkowe do opisu przedmiotu Zamówienia:
1. Przekazywanie Zamawiającemu w terminie do 20 – go każdego dnia miesiąca pisemnych informacji dotyczących bieżących należności.
2. Monitorowanie spłat zadłużeń.
3. Wysyłanie wezwań do zapłaty.
4. Rocznie prowadzonych jest około 40 postępowań sądowych, w tym: 37 o zapłatę
i 3 o eksmisję.
5. Koszty sądowe i komornicze ponosi Zamawiający.
6. Czynności związane z eksmisją lokatorów z zajmowanych lokali zgodnie z orzeczeniem sądu wykonuje Zarządca (koszt opłat komorniczych ponosi Zamawiający) – w ciągu roku
jest około 4 takich spraw.
8. Przeglądy okresowe budynków stanowiących 100 % własność Zamawiającego wykonuje na swój koszt Zarządca.
9. Przegląd kominiarski – 171 lokali mieszkalnych + 3 lokale użytkowe.
10. Przegląd gazowy - 171 lokali mieszkalnych + 3 lokale użytkowe.
11. Czyszczenie przewodów wentylacyjnych – 171 lokali mieszkalnych + 3 lokale użytkowe.
12. Czyszczenie przewodów spalinowych - 38 przewody spalinowe ( 2x na rok).
13. Czyszczenie przewodów dymowych – 45 lokali mieszkalnych (4x na rok).
14. Ilość wodomierzy do odczytu to: 78 szt.
15. Pogotowie techniczne Zarządca zobowiązany jest utrzymywać 24 godz. na dobę
i przystępować niezwłocznie do zabezpieczenia awarii po otrzymaniu wiadomości
od najemcy lub odpowiednich służb (maksymalny czas rozpoczęcia zabezpieczenia awarii
nie może przekroczyć 2 godzin). Pogotowie techniczne obejmuje również lokale gminne
w budynkach wspólnot mieszkaniowych. Koszt interwencji i zabezpieczania awarii ponosi Zarządca, a kosztem usunięcia awarii obciąża Zamawiającego. Zarządca zobowiązuje
się zatrudnić na umowę o pracę 3 konserwatorów do obsługi pogotowia.
16. Powierzchnia zieleni na działkach na których znajdują się budynki będące w 100% własnością Zamawiającego wynosi ok. 23124 m², a terenu utwardzonego około 3195 m².
17. Obecnie Zarządca obsługuje 1 zbiornik bezodpływowy na nieczystości ciekłe. Zarządca zobowiązany jest nie dopuścić do jego przepełnienia, a Zamawiający pokrywa koszt wywozu.
18. Posiadaną dokumentację techniczną (w wersji papierowej) obecny Zarządca zobowiązany
jest zgodne z umową przekazać w ciągu jednego miesiąca od protokolarnego przekazania Zamawiającemu. Obecny Zarządca przekaże w formie papierowej wykaz budynków
wraz z danymi adresowymi, wykaz lokali wraz z ich najemcami i ilością osób uprawnionych do zamieszkania, wykaz naliczeń czynszów i opłat dodatkowych wraz z ich saldami, wykaz prowadzonych postępowań sądowych .
19. Zarządca przed rozpoczęciem przetwarzania danych osobowych podejmie środki zabezpieczające zbiór danych osobowych, o których mowa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. 2016. 119.1).
20. Miesięczne stawki za 1m² zarządzanych i administrowanych lokali mieszkalnych, użytkowych oraz garaży i terenów pod garażami, oraz administrowania lokalami mieszkalnymi i użytkowymi we wspólnotach mieszkaniowych należy podać według poniższego wzoru:
a) stawka /brutto/ za zarządzanie lokalami mieszkalnymi (100% własność) ………….zł/m²,
b) stawka /brutto/ za zarządzanie lokalami użytkowymi (100% własność) .…………zł/m²,
c) stawka /brutto/ za zarządzanie garażami ……….. zł/m²,
d) stawka /brutto/ za zarządzanie terenami pod garażami ………… zł/m²,
e) stawka /brutto/ za administrowanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi we wspólnotach mieszkaniowych ……… zł/m².
Szacunkowe wynagrodzenie roczne brutto wynosi …………………….. zł.
21. Powyższe stawki powinny zawierać koszty zarządzania i administrowania, koszty
windykacji wierzytelności, koszty obsługi kasowej oraz koszty eksploatacji i napraw
bieżących skalkulowane łącznie w zależności od rodzaju zarządzanych i administrowanych nieruchomości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 646954,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 646954,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 646954,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Końskich Sp. zo.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581985100
7.3.4) Miejscowość: Końskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KOŃSKICH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KOŃSKICH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 646954,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- "Przebudowa Glorietty w Końskich wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Budowa skrzyżowań ul. Starowarszawskiej z ul. Targową oraz ul. Starowarszawskiej z ul. Warszawską i Spółdzielczą w Końskich
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Końskich przy, ul. Południowej 5
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w ciągu drogi powiatowej nr 1726G drogi dla pieszych i rowerów będąca częścią podstawowej sieci tras rowerowych w MOF Bytowa oraz Subregionalnej trasy rowerowej EURO VELO R20
- "Świadczenie usług w zakresie wykonania zadań polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych nieruchomości w roku 2025"
- Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa
- WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH DLA MIASTA JELENIA GÓRA W ROKU 2025
- "Wycena nieruchomości niezabudowanych - umowa całoroczna"
- Świadczenie usług wyceny nieruchomości na potrzeby Gminy Stare Babice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.