eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrojceRewitalizacja zabytkowych parków Gminy Brojce



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rewitalizacja zabytkowych parków Gminy Brojce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brojce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 48

1.5.2.) Miejscowość: Brojce

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-340

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugbrojce@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brojce.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/brojce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja zabytkowych parków Gminy Brojce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-481151a4-1185-4d51-bb8f-3c9fb9e4726e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082058/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Rewitalizacja zabytkowych parków Gminy Brojce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431146

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OŚ.271.1.2024.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi rewitalizacji zabytkowych parków Gminy Brojce zlokalizowanych w miejscowościach Stołąż, Strzykocin, Tąpadły i Mołstowo w następującym zakresie:
1) Przygotowanie niezbędnej dokumentacji, w formie papierowej i elektronicznej, zawierającej elementy wskazane w wytycznych konserwatorskich, tj.:
- inwentaryzację istniejącej zieleni parkowej,
- sporządzenie programu prac konserwatorskich dot. drzewostanu,
- wykonanie mapy parków z uwzględnieniem drzew, które zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o Ochronie Przyrody (Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ze zm.) wymagają uzyskania decyzji na wycinkę (pnie naniesionych na mapę drzew należy oznaczyć od str. północnej kropką wykonaną biodegradowalną farbą),
- uwzględnienie na mapach ciągów pieszych, rowów melioracyjnych,
- określenie granic parku (również w terenie)
- uzyskanie niezbędnych zgód na prowadzenie prac.
Dokumentacja musi być zgodna z wytycznymi Generalnego Konserwatora Zabytków wydanymi pismem dnia 06.03.2019 r. (DOZ.6521.14.2019.DJ).
2) Przeprowadzenie prac rewitalizacyjnych uwzględniających na:
- usunięciu drzew zarażonych, wysuszonych, obumarłych, zainfekowanych opieńką i innymi grzybami, stwarzających zagrożenie;
- zebranie drewna w postaci dłużyc wytworzonego w ramach prowadzonych prac przy krawędzi parku w miejscu ustalonym z Zamawiającym (drewno stanowi własność Zamawiającego);
- usunięcie pozostałych powstałych odpadów drewnianych (gałęzi, korzeni, mniejszych samosiejek i silnie zainfekowanych dłużyc) zgodnie ze sposobem postępowania z odpadami opisanym w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.);
- wykonanie nasadzeń zastępczych o ile będzie to wymagane przez organ nadzorczy.
Zamówienie należy wykonać w oparciu o wydane wytyczne konserwatorskie, uzgodnienia w terenie z inspektorem nadzoru Zamawiającego oraz zalecenia nadzorcze wydawane przez WUOZ w Szczecinie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 559000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dalpinex Tymoteusz Szczotka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532518131

7.3.3) Ulica: Cieszyńska 71

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.