eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikDostawa tablic rejestracyjnych odblaskowych oraz odbiór i kasacja tablic wycofanych z użytku



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych odblaskowych oraz odbiór i kasacja tablic wycofanych z użytku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 13

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatswidnik.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tablic rejestracyjnych odblaskowych oraz odbiór i kasacja tablic wycofanych z użytku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89299f97-0a6c-427c-94d7-b58db227de5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00078789/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa tablic rejestracyjnych odblaskowych oraz odbiór i kasacja tablic wycofanych z użytku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501928

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KT.272.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 413270,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie gotowych tablic rejestracyjnych zgodnie z potrzebami Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Świdniku. Zamówienie obejmuje także odbiór i kasację tablic złomowych.
4.2. Zamawiający w załączniku nr 5 do SWZ określa rodzaje tablic rejestracyjnych oraz orientacyjną ilość tablic poszczególnych rodzajów, jaką planuje zakupić podczas trwania umowy. Rzeczywista ilość tablic zakupionych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy zależeć będzie od jego faktycznych potrzeb i może różnić się od ilości podanej w załączniku nr 5 do SWZ.
4.3. Zamawiający, mając na uwadze art. 433 pkt 4 ustawy Pzp, zastrzega możliwość ograniczenia zakresu niniejszego zamówienia, wskazując minimalną wartość zamówienia, do której wykorzystania zobowiązany będzie Zamawiający. Minimalna wartość zamówienia wynosi 60% łącznej kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy.
4.4. Wykonawcy należeć się będzie wynagrodzenie tylko za faktycznie dostarczone tablice rejestracyjne. Wynagrodzenie należne Wykonawcy wyliczane będzie w oparciu o ceny jednostkowe poszczególnych rodzajów tablic, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
4.5. Cena tablic rejestracyjnych proponowana przez Wykonawcę powinna uwzględniać koszty związane z produkcją tablic, opakowaniem, dowozem do siedziby Zamawiającego oraz rozładunkiem. W cenę oferty wliczyć należy także koszty odbioru i kasacji tablic złomowych.
4.6. Dostawa przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 5 do SWZ odbywać się będzie w czasie określonym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie dłuższym niż 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia (termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert).
4.7. Miejscem dostarczenia tablic rejestracyjnych oraz odbioru tablic złomowych będzie Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Świdniku przy. SZCZEGÓŁY W SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487282,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514200,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487282,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TABLA sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462192642

7.3.3) Ulica: Diamentowa 7b

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-447

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487282,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.