Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00501403/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
- 2024/BZP 00509881/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi prowadzenia wykładów na kursach i szkoleniach organizowanych przez Dolnośląski Ośrodek Ruchu Drogowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląski Ośrodek Ruchu Drogowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931191367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łagiewnicka 12
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-512
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 717746770
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dord.dolnyslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dord.dolnyslask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dord.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Organizowanie i przeprowadzanie egzaminów panstwowych do kierowania pojazdami wszystkich kategorii i pozwolenia do kierowania tramwajem, szkolenia, działania w zakresie BRD
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi prowadzenia wykładów na kursach i szkoleniach organizowanych przez Dolnośląski Ośrodek Ruchu Drogowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05c3bda7-0ea0-4643-acc6-8d20f564a5b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071191/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Prowadzenie wykładów na kursach i szkoleniach organizowanych przez DORD
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501403
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OL-ZP/05/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 939840,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prowadzenia wykładów na kursach i szkoleniach organizowanych przez Dolnośląski Ośrodek Ruchu Drogowego, dotyczących:
1. Kursów reedukacyjnych w zakresie problematyki przeciwalkoholowej i przeciwdziałania narkomanii, o którym mowa w art. 99 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2023 r. poz. 1629 t.j.). zwany dalej „kursem reedukacyjnym”, przeprowadzanych przez psychologa transportu* lub psychologa.
2. Szkoleń dla kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego prowadzonych w oparciu o Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 września 2023 r. w sprawie ewidencji kierujących pojazdami naruszających przepisy ruchu drogowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1897), przeprowadzanych przez psychologa transportu*.
* psycholog transportu oznacza psychologa wpisanego do ewidencji psychologów uprawnionych do wykonywania badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego została złożona jedna oferta przez konsorcjum Psycholodzy Transportu II, w którego skład wchodzą:1. Małgorzata Medyk – Partner i Lider Konsorcjum Psycholodzy Transportu II Wrocław, ul. Przejazdowa, będąca osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej;
2. Ośrodek Szkoleniowo-Doradczy PIKA Kamila Andrzejczyk, Legnickie Pole, Bartoszów,
3. PRACOWNIA PSYCHOLOGICZNA „PSYCHOTEST” JUSTYNA KWIATKOWSKA, Wrocław, ul. Fabryczna,
4. JUSTYNA NOWAK „WSZYSTKO GRA” , Gorlice, ul. Dolna,
5. JAGODA PRZYBYCIEŃ Psychoterapia, Wrocław, ul. Otyńska,
6. BEZPIECZNE DROGI ROBASZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA Wspólnik reprezentujący Spółkę Jawną – Piotr Robaszyński, Wrocław, ul. Księcia Witolda,
7. Psycho-Diagnostyka Beata Szejna-Pęcikiewicz, Wrocław, ul. Wagnera,
8. Q by KU Kinga Urbanowska, Legnica, ul. Nowogródzka,
9. Jarosław Zbozień, Bielawa, ul. Włókniarzy, będąca osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej;
Wraz z ofertą Wykonawca przedłożył wadliwe dokumenty, które przeszły negatywną weryfikację podpisu zaufania złożonego przez Justynę
- załącznik nr 1 do oferty – Doświadczenie wykładowcy (psycholog),
- załącznik nr 1 do oferty – Doświadczenie wykładowcy (psycholog transportu),
- załącznik 2A do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
- załącznik 2B do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dot. podstaw wykluczenia z postępowania,
- Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
Zamawiający wymagał, by Wykonawca wraz z ofertą przekazał dokument pn.: „Doświadczenie wykładowcy” (załącznik nr 1 do oferty). W SWZ w dziale XIV pkt. 19 Zamawiający szczegółowo opisał formę i postać składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienie oświadczeń i dokumentów oraz oferty. Podpis zweryfikowany jako nieważny powoduje, że dokument nim opatrzony nie spełnia ww. warunków. Zgodnie z zapisami SWZ dział XIV pkt. 14.6. „Doświadczenie wykładowcy” jest dokumentem odnoszącym się do kryterium oceny ofert „Doświadczenie” i nie podlega uzupełnieniu po terminie złożenia ofert.
Z uwagi że Zamawiający nie przewidział wezwania Wykonawcy do ponownego złożenia ww. dokumentu, nie jest możliwe złożenie tego środka przez Wykonawcę po upływie terminu składania ofert. W konsekwencji Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy – konsorcjum Psycholodzy Transportu II, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, który stanowi, że "Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli (...) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia".
Z uwagi, że wszystkie oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu podlegały odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie na podst. art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.