Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana kolektora CWU oraz instalacji towarzyszących znajdujących się w budynku nr 1 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyńska 121
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: (47) 725 52 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
szkolenie policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana kolektora CWU oraz instalacji towarzyszących znajdujących się w budynku nr 1 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-470ad98a-c995-4312-9fb1-2d80a28b3854
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223014/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Wymiana kolektora CWU oraz instalacji towarzyszących w budynku nr 1 CSP w Legionowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522280
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Koniecznym było zlecenie prac jako zamówienie z wolnej ręki. Powyższe wynikało z wystąpienia awarii w węźle cieplnym na instalacji zimnej wody oraz instalacji ciepłej wody użytkowej wraz z kolektorem ciepła na CWU w budynku nr 1 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie. Po zgłoszeniu braku ciepłej wody dokonano przeglądu instalacji węzła i stwierdzono, że stan techniczny poszczególnych elementów wyżej wymienionych instalacji był niedostateczny. Widniały liczne skorodowania i przecieki. Taki stan powodował występowanie wycieku wody i zalewanie pomieszczenia technicznego. Dodatkowo mogła wystąpić konieczność wyłączenia pracy węzła i brak ciepłej wody użytkowej w budynkach nr 1, 2, 3, 20a, 40 i 41. Niezbędnym było natychmiastowe usunięcie zaistniałej awarii z uwagi na konieczność zapewnienia optymalnych warunków socjalno-bytowych, które stanowią nieodłączny element w realizacji procesu dydaktycznego słuchaczy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 46/24/IR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 17749,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia była wymiana kolektora CWU oraz instalacji towarzyszących znajdujących się w budynku nr 1 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
2 Wszystkie wbudowane urządzenia i wyroby budowlane winny posiadać stosowne atesty lub certyfikaty.
3. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 6 do zaproszenia.
4. Zamawiający nie dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
5. Zamawiający zastrzegł, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych na ten cel środków finansowych.
6. Zamawiający zalecał dokonania wizji lokalnej obiektu. Termin wizji należało uzgodnić z przedstawicielem Wydziału Inwestycji i Remontów,
tel. 47 725 57 17.
7. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy wymagał zatrudnienia
przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności
w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega
na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465).
8. Zamawiający wymagał zatrudnienia na podstawie stosunku pracy minimum dwóch osób zgodnie z art. 95 ustawy, które wykonywały wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia.
9. W trakcie realizacji robót budowlanych objętych niniejszą umową, Zamawiający uprawniony był do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności. Zamawiający uprawniony był w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
10. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności.
11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający mógł zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
12. Wraz z zaproszeniem do negocjacji Zamawiający przekazał:
1) Formularz oferty, którego wzór stanowił załącznik nr 1 do zaproszenia;
2) oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlegał wykluczenia oraz spełniał warunki udziału w postępowaniu, którego wzór stanowił załącznik nr 2 do zaproszenia;
3) oświadczenie Wykonawcy o osobach zdolnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowił załącznik nr 3 do zaproszenia;
4) oświadczenie, którego wzór stanowił załącznik nr 4 do zaproszenia, iż minimum dwie osoby, które uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polegało na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
5) oświadczenia dot. przesłanek wykluczenia z art. 5K Rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę, którego wzór stanowił załącznik nr 5 do zaproszenia;
6) istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 6 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17500,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INSTALALEX" Joanna Zdrojek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582117599
7.3.3) Ulica: Osiedlowa 2
7.3.4) Miejscowość: Ławy
7.3.5) Kod pocztowy: 07-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21525,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dostawa zmywarek i płyty indukcyjnej do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Powiatowego zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w 2025 roku
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania do zarządzania i aktualizacji systemów operacyjnych i oprogramowania na stacjach roboczych, serwerach, urządzeniach sieciowych w ramach projektu FERC
- Zakup autobusu dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego i projektorów multimedialnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na toalety i pomieszczenie matki z dzieckiem w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Adaptacja lokalu mieszkalnego na przychodnię podstawowej opieki zdrowotnej w Jarotach - postępowanie nr 4
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Glitajny"
- "Remont dwóch lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Marka Prawego 8/2 oraz 8/4 w Strzelcach Opolskich".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.