eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gronowo Elbląskie"Obsługa bankowa budżetu Gminy Gronowo Elbląskie oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Obsługa bankowa budżetu Gminy Gronowo Elbląskie oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRONOWO ELBLĄSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 3

1.5.2.) Miejscowość: Gronowo Elbląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-335

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminagronowo@gminagronowo.pl,

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagronowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Obsługa bankowa budżetu Gminy Gronowo Elbląskie oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21c91f0a-8420-4bdc-a37a-3aee2626733e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030288/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Obsługa bankowa budżetu Gminy Gronowo Elbląskie oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomość” kierujący do modułu korespondencja.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
• Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Ofertę składa się w języku polskim, w formie danych doc, docx, pdf, xis, xlsx, odt.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gronowo Elbląskie z siedzibą przy ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, reprezentowana przez Wójta Gminy Gronowo Elbląskie.
1) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych kontakt: Pan Andrzej Wiśniewski, kontakt: listownie na adres: ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, e-mail: iod@gminagronowo.pl
2) Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZRGo.271.9.2024 „Obsługa bankowa budżetu Gminy Gronowo Elbląskie oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie” prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 2 ustawy Pzp,
3) Pani/Pan dane osobowe będą lub mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, szczególności odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp
4) Podawane dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt 2 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa,
5) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
sZCZEGÓŁOWE INFORMACJĘ W swz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZRGo.271.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
„Obsługa bankowa budżetu Gminy Gronowo Elbląskie oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie”
Jednostki budżetowe:
- Urząd Gminy Gronowo Elbląskie,
- Zespół Szkół w Jegłowniku,
- Zespół Szkół w Gronowie Elbląskim,
- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gronowie Elbląskim,
- Biblioteka Publiczna Gminy Gronowo Elbląskie.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu gminy oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie,
a) Bank zobowiązany jest otworzyć i prowadzić na rzecz Zamawiającego rachunki w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej;
b) Bank zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu możliwość automatycznej identyfikacji źródeł dochodów, poprzez określenie nazwy Kontrahenta, tytułu płatności, daty obciążenia rachunku Kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłat lub innych parametrów uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Bankiem. Zakres informacji nie będzie wykraczał poza dostępny w systemie rozliczeń międzybankowych,
2) realizacja poleceń przelewu,
3) realizacja wpłat i wypłat gotówkowych,
4) automatyczne lokowanie wolnych środków finansowych na rachunkach bieżących, lokaty standardowe i krótkoterminowe (w tym m. innymi overnight),
5) prowadzenie na wniosek zamawiającego usługi płatności masowych,
6) wydawanie opinii, zaświadczeń, czeków gotówkowych w zakresie przedmiotu zamówienia,
7) uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym
a) Bank zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w dniu 02.01.2025 r.;
b) kredyt krótkoterminowy będzie odnawialny w każdym roku i uruchamiany po przekazaniu do Banku stosownej uchwały oraz podpisaniu aneksu do umowy o kredyt krótkoterminowy bez składania wniosku kredytowego w każdym roku. Wysokość kredytu wynikać będzie z określonego przez Radę Gminy w uchwale budżetowej upoważnienia do zaciągania kredytów na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, jednakże nie przekroczy 2.500.000 zł;
c) przeznaczeniem kredytu krótkoterminowego będzie pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Gronowo Elbląskie, a to oznacza, że będzie on spłacany ostatniego dnia roboczego danego roku; w ostatnim roku obowiązywania umowy nie później niż do dnia 02.12;
d) wysokość kredytu krótkoterminowego będzie w dyspozycji Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy; faktycznie kredyt będzie uruchamiany w dowolnej wysokości bez wcześniejszej konieczności zawiadamiania o tym Wykonawcy;
e) oprocentowanie kredytu będzie opierało się o stopę WIBOR 1M jako średnia arytmetyczna z poprzedniego miesiąca.
f) średnie, prognozowane wykorzystanie kredytu krótkoterminowego założono na poziomie 1.000.000 zł;
g) odsetki od kredytu będą płatne ostatniego dnia każdego miesiąca wykorzystania kredytu, jeżeli ostatni dzień miesiąca przypada na dzień wolny od pracy, to płatność nastąpi w 1-szym dniu roboczym po tym terminie,
h) do naliczania odsetek założono, że każdy miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365/366 dni.
8) zapewnienie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych Zamawiającego oraz jego serwisowania:
a) system elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego;
b) ponadto system musi umożliwiać:
1) uzyskanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na wszystkich rachunkach objętych obsługą,
2) tworzenie zbiorów danych rachunków, Kontrahentów i innych danych ewidencyjnych,
3) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy Kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, przy czym w okresie obowiązywania umowy Bank zobowiązany jest zapewnić możliwość przeszukiwania on-line zbiorów danych z całego okresu objętego obsługą (4 lata) oraz prowadzić w okresie archiwum,
4) dostęp(podgląd) upoważnionym pracownikom Urzędu Gminy Gronowo Elbląskie do rachunków bankowych podległych jednostek organizacyjnych poprzez system,
5) jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie (system wielostanowiskowy),
6) uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach,
7) wydruk wyciągów bankowych niewymagających stempla bankowego,
8) import przelewów przygotowanych w systemie finansowo-księgowym Zamawiającego do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych.
9) zapewnienie doradcy bankowego oraz doradcy technicznego do współpracy z Zamawiającym.
3. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia i skalkulowanej opłaty ryczałtowej, Bank zobowiązany jest zapewnić także:
1) realizację przelewów w czasie rzeczywistym między jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego,
2) wpłaty dokonywane w placówce bankowej na rzecz Zamawiającego będą zwolnione z opłat i prowizji bankowych,
3) zwiększenie lub zmniejszenie liczby prowadzonych rachunków bankowych nie wpłynie na wysokości miesięcznej opłaty ryczałtowej,
4) w przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie,
5) szkolenie pracowników urzędu gminy oraz podległych jednostek organizacyjnych w zakresie obsługi systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych.

4. Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej gminy.

5. Przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych od jednostek organizacyjnych podległych gminie oraz kasjerki Urzędu Gminy Gronowo Elbląskie poza kolejnością w godzinach otwarcia banku.

6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający
nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania firm podwykonawców, jeżeli są już znani – Formularz oferty załącznik nr 1 do SWZ.

8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

9. W postępowaniu o zamówienie mogą ubiegać się banki posiadające oddział/placówkę/filię na terenie miejscowości Gronowo Elbląskie lub banki, które zobowiążą się do otwarcia do dnia 31.12.2024 r. i prowadzenia na koszt banku punktu kasowej obsługi bankowej na terenie miejscowości Gronowo Elbląskie.

10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił obsługę kasową wypłat dla świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Szczegółowe informacje w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-12-03

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Opłata ryczałtowa za obsługę bankową (brutto) - 40 % (max 40 pkt),
2) Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku bieżącym i rachunkach pozostałych – waga 10 % (max. 10 pkt),
3) Koszt kredytu w rachunku bieżącym – waga 50 % (max 50 pkt)
Łącznie, oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Sposób oceny ofert:
1) Opłata ryczałtowa za obsługę bankową - waga 40 %
Opłata ryczałtowa w całym okresie obsługi bankowej będzie liczona w następujący sposób:
C = OR x 48 m-cy
gdzie:
C- opłata ryczałtowa brutto za cały okres obowiązywania umowy,
OR – miesięczna opłata ryczałtowa brutto za obsługę bankową związana z realizacja
przedmiotu zamówienia, stanowiąca jedyny dopuszczalny koszt prowadzenia rachunków
bankowych i operacji z nimi związanych. Ryczałt będzie obejmował wszystkie koszty
generowane przez Bank w związku z obsługą bankową, z wyjątkiem kosztów związanych z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym. Oferowana opłata ryczałtowa jest ostateczna i Bank nie może żądać jej podwyższenia. Kwoty wskazane w ofercie należy podać w PLN bez zaokrągleń z dokładnością do 1 grosza.
Liczba punktów przyznana ofercie w tym kryterium będzie liczona w następujący sposób:
P1= ((Cmin+1) / (C+1)) x 100 pkt x 40 %
gdzie:
P1 – liczba punktów obliczona dla danej oferty dla kryterium” opłata ryczałtowa”,
Cmin – najniższa opłata ryczałtowa skalkulowana za cały okres obowiązywania umowy
spośród wszystkich złożonych ofert,
C- opłata ryczałtowa skalkulowana za cały okres obowiązywania umowy zaoferowana przez danego Wykonawcę.
W celu uniknięcia dzielenia przez zero, Zamawiający zwiększył licznik i mianownik ułamka
występującego w nawiasie o 1.
2) Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku bieżącym i rachunkach pozostałych – waga 10 %
Każdorazowo oprocentowanie będzie ustalane w oparciu o stopę WIBID 1M z
dnia pozostawienia środków na rachunkach pomnożona przez współczynnik
zaoferowany przez Wykonawcę. Dla celów porównania ofert Zamawiający
będzie brał pod uwagę stopę WIBID 1M na dzień 30.09.2024 r. pomnożony
przez współczynnik zaoferowany przez Wykonawcę przy założeniu średniego
salda na rachunku bieżącym na poziomie 50.000 zł.
Oprocentowanie będzie wyliczone wg następującego wzoru:
P2 = (oprocentowanie badanej oferty / najwyższe oprocentowanie z badanych ofert) x 100 pkt x 10 %.
3) Koszt kredytu w rachunku bieżącym – waga 50 %
Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym będzie liczone w oparciu o zmienną stopę WIBOR 1M powiększoną o zaoferowaną przez Wykonawcę marżę (podaną w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).
Dla celów porównania oferty należy przyjąć zadłużenie w rachunku bieżącym w wysokości 1.000.000 zł oraz WIBOR 1M z dnia 30.09.2024 r. (+ marża Banku)
Cenę kredytu należy obliczyć wg wzoru: (za 4 lata)
Ck = (prowizja przygotowawcza w % x 2.500.000 zł) + ((WIBOR 1M w % +
marża Banku w %) x 2.500.000 zł)
Cena kredytu w rachunku bieżącym będzie liczona wg następującego wzoru:
P3 = (cena najtańszej oferty (najniższe koszty kredytu w rachunku bieżącym) / cena badanej oferty) x 100 pkt x 50 %
4) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana, ta która uzyska najwyższą sumę punktów z trzech kryteriów. Suma punktów będzie liczona następująco:
P = P1 + P2 + P3

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku bieżącym i rachunkach pozostałych

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt kredytu w rachunku bieżącym

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV, XVa i XIX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
W postępowaniu o zamówienie mogą ubiegać się banki posiadające oddział/placówkę/filię na terenie miejscowości Gronowo Elbląskie lub banki, które zobowiążą się do otwarcia do dnia 31.12.2024 r. i prowadzenia na koszt banku punktu kasowej obsługi bankowej na terenie miejscowości Gronowo Elbląskie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie Wykonawcy o zapewnienie obsługi bankowej Zamawiającego w oddziale, filii, agencji lub punkcie kasowym znajdującym się na terenie miejscowości Gronowo Elbląskie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty, zobowiązanie podmiotu(jeżeli dotyczy), oświadczenie , o którym mowa w art. 117 ust. 4 ust. Pzp (jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
a) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) w przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą pełnomocnictwo,
c) w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jest wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w Rozdziale VII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.