eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golądkowo"ZORGANIZOWANIE GRUPOWEJ MOBILNOŚCI EDUKACYJNEJ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W GOLĄDKOWIE - wyjazd nr 2"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ZORGANIZOWANIE GRUPOWEJ MOBILNOŚCI EDUKACYJNEJ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W GOLĄDKOWIE – wyjazd nr 2”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Golądkowo 41G

1.5.2.) Miejscowość: Golądkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236914073

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsgoladkowo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsgoladkowo.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36bdeda6-0d36-41c2-bf91-03a4d835a109

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZORGANIZOWANIE GRUPOWEJ MOBILNOŚCI EDUKACYJNEJ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W GOLĄDKOWIE – wyjazd nr 2”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36bdeda6-0d36-41c2-bf91-03a4d835a109

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00218637/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zorganizowanie grupowej mobilności edukacyjnej uczniów Zespołu Szkół Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie (Wyjazd nr 2).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej, w związku z realizacją akredytowanego projektu Nr 2023-1-PL01- KA121-VET-000131518 w ramach programu ERASMUS+.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498837

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.081.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 157864,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie grupowej mobilności edukacyjnej uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie. Mobilność jest realizowana w związku z realizacją
akredytowanego projektu Nr 2023-1-PL01-KA121-VET-000131518 w ramach programu ERASMUS+.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację usługi obejmującą, zapewnienie biletów lotniczych (wraz z jednym bagażem rejestrowanym dla każdego uczestnika do 23 kg) dla wszystkich uczestników z portu lotniczego w
Warszawie (oraz z Lizbony do Warszawy tj. w obie strony), zapewnienie transportu z lotniska w Lizbonie do miejsc zakwaterowania, zakwaterowanie, wyżywienie, organizację praktyk oraz realizację programu kulturalnego, zapewnienie biletów komunikacji miejskiej. Usługą objętych będzie 32 uczestników (30 uczestników oraz 2 opiekunów).
3. Usługa realizowana będzie w terminie:
- bilety lotnicze wylot 17.11.2024 r. – powrót 30.11.2024 r. dla 32 uczestników
- zakwaterowanie i wyżywienie od 17.11.2024 r. - 30.11.2024 r. – 13 noclegów, wyżywienie w dniu 17.11.2024 r. oraz w dniu
30.11.2024 r. w zależności od transferu z i na lotnisko.
- organizacja praktyk od 18.11.2024 r. do 29.11.2024 r. – 10 dni praktyk.
10. Obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (Art. 95 Ustawy pzp):
10.1. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę, lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
10.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę, oraz Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu prac biurowych i administracyjnych były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę, Podwykonawcę) na podstawie stosunku pracy, w sposób
określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1465 ze zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca, Podwykonawca osobiście wykonuje
powyższe czynności (np. osoba fizyczna osobiście prowadząca działalność gospodarczą). Zakres czynności obejmuje: obsługę administracyjno - biurową związaną z przedmiotem zamówienia.
10.3. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób: Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, złoży u Zamawiającego na piśmie oświadczenie o zatrudnieniu odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy co najmniej jednej osoby wykonującej czynności, o których mowa w
pkt. 10.2. Wraz z oświadczeniem Wykonawca składa na piśmie wykaz zatrudnionych na podstawie stosunku pracy pozwalający zidentyfikować liczbę osób zatrudnionych, daty zawarcia z nimi umów ze wskazaniem rodzaju umowy i wymiaru zatrudnienia. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadamiać Zamawiającego na piśmie o każdej zmianie
dotyczącej danych z tego wykazu.
Z uwagi na ograniczoną ilość wprowadzania znaków w ogłoszeniu, szczegóły w zakresie opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w Rozdz. 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252704,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.