Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00485362/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kotłowni gazowych wraz z wewnętrzną instalacją gazową
w budynkach Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego przy
ul. Kazimierza Wielkiego 9 i przy ul. Konopnickiej 64 w Kowalu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. KAZIMIERZA WIELKIEGO W KOWALU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000691375
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Kowal
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-820
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zskowal@zskowal.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zskowal.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-512ab895-7ec7-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kotłowni gazowych wraz z wewnętrzną instalacją gazowąw budynkach Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego przy
ul. Kazimierza Wielkiego 9 i przy ul. Konopnickiej 64 w Kowalu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-512ab895-7ec7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00176230/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa kotłowni gazowych wraz z wewnętrzną instalacją gazową w budynkach Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego przy ul. Kazimierza Wielkiego 9 i przy ul. Konopnickiej 64 w Kowalu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00485362
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kotłowni gazowych wraz z wewnętrzną instalacją gazową
w budynkach Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego przy ul. Kazimierza Wielkiego 9
i przy ul. Konopnickiej 64 w Kowalu.
2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
a) kotłownia przy ul. Kazimierza Wielkiego 9:
- demontaż i rozebranie kotłów olejowych,
- kotłownia kompletna (kotły gazowe, pompy, zestawy, zawory układ sterowania, kanały nawiewne, wywiewne, itp.),
- instalacja gazowa wewnętrzna,
- system spalinowy,
- instalacja gazowa część doziemna,
b) kotłownia przy ul. Konopnickiej 64:
- kotłownia kompletna (kotły gazowe, pompy, zestawy, zawory układ sterowania, kanały nawiewne, wywiewne, itp.),
- instalacja gazowa wewnętrzna,
- system spalinowy,
- instalacja gazowa część doziemna.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: opis przedmiotu zamówienia - dokumentacja techniczna, tj. projekt budowlany, kosztorys ofertowy, SSTiWRB stanowiące załącznik nr 1 do SWZ. Szczegółowy wykaz obowiązków wykonawcy określony został w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zastosowane w specyfikacji bądź w jej załącznikach określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
5. Jeżeli dokumentacja projektowa lub szczegółowa specyfikacja techniczna wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z ustawą Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COWREM Anna Icikowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710141909
7.3.3) Ulica: Grodzka 51
7.3.4) Miejscowość: Kowal
7.3.5) Kod pocztowy: 87-820
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żyrardowskiej 5/5, Grabowej 5/64, Kapuściska 5/17 oraz Marii Konopnickiej 4/47 w Bydgoszczy
- Przebudowa wewnętrznej instalacji klimatyzacji w siedzibie Zarządu Województwa Małopolskiego przy ulicy Basztowej 22 w Krakowie
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem w Bukowinie
- Przebudowa pomieszczeń sali gimnastycznej na żłobek wraz z pomieszczeniami przynależnymi w m. Munina
- Utworzenie Centrum Usług Wspólnych w Radomsku
więcej: Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.