Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00532631/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
- 2024/BZP 00090264/01 - Wynik z dnia 2024-02-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa oleju napędowego do pojazdów samochodowych eksploatowanych przez Powiatowy Zakład Transportu Publicznego „Sokół” w Sokółce w okresie od 1.01. 2024 r. do 31.12.2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zakład Transportu Publicznego Sokół
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525631056
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Marsz. J. Piłsudskiego 8
1.4.2.) Miejscowość: Sokółka
1.4.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.4.7.) Numer telefonu: 733 396 902
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pztp.sokol@sokolka-powiat.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pztp.sokol.sokolka-powiat.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Transport publiczny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533961
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00532631
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej w Sokółce, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8 16-100 Sokółka, tel. 733 396 902, www.pztp.sokol.sokolka-powiat.pl, e-mail: pztp.sokol@sokolka-powiat.pl;
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Rafał Andrzejewski, kontakt: pisemny za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Zamawiającego, pocztą elektroniczną na adres email: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl., tel. 504 976 690;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
4) odbiorcami danych osobowych są:
a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 18 oraz art. 74-76 Prawa zamówień publicznych,
b) Open Nexus Sp. z o.o., ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, jako administrator danych użytkowników platformy zakupowej www.platformazakupowa.pl, na której administrator prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
c) podmioty, z którymi administrator ma zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez tych odbiorców systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych;
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a jednocześnie w oparciu o § 38 ust. 3 rozporz. Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych po upływie pełnych dwóch lat kalendarzowych, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, dla którego powstał zbiór przesyłek w składzie, dane osobowe będą przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej, gdzie dokumentacja z zakresu zamówień publicznych przechowywana jest przez okres 5 lat.
6) obowiązek podania danych osobowych dotyczących osoby fizycznej jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
2. Osoba, której danych osobowych to dotyczy posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do jej danych osobowych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy osoba, której danych to dotyczy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;
Po zmianie:
Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest Powiatowy Zakład Transportu Publicznego „Sokół” w Sokółce, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8 16-100 Sokółka, tel. 733 396 902, www.pztp.sokol.sokolka-powiat.pl, e-mail: pztp.sokol@sokolka-powiat.pl;
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Rafał Andrzejewski, kontakt: pisemny za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Zamawiającego, pocztą elektroniczną na adres email: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl., tel. 504 976 690;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
4) odbiorcami danych osobowych są:
a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 18 oraz art. 74-76 Prawa zamówień publicznych,
b) Open Nexus Sp. z o.o., ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, jako administrator danych użytkowników platformy zakupowej www.platformazakupowa.pl, na której administrator prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
c) podmioty, z którymi administrator ma zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez tych odbiorców systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych;
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a jednocześnie w oparciu o § 38 ust. 3 rozporz. Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych po upływie pełnych dwóch lat kalendarzowych, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, dla którego powstał zbiór przesyłek w składzie, dane osobowe będą przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej, gdzie dokumentacja z zakresu zamówień publicznych przechowywana jest przez okres 5 lat.
6) obowiązek podania danych osobowych dotyczących osoby fizycznej jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
2. Osoba, której danych osobowych to dotyczy posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do jej danych osobowych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy osoba, której danych to dotyczy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim część 3 zamówienia
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1268B Babiki - Szczęsnowicze - Knyszewicze z wyłączeniem robót bitumicznych i wykonania oznakowania pionowego
- Zakup i dostawa kruszyw do realizacji zad. inw. pn. "Przebudowa dróg pow. nr1321B na odc. Zwierzyniec Wlk.-Bagny i nr1245B a odc. DW 670-Harasimowicze i przeb. drogi gm.na odc. Nierośno-kol. Nierośno"
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Dostawy paliw płynnych oraz środka przeznaczonego do redukcji ilości szkodliwych substancji zawartych w spalinach realizowane w systemie bezgotówkowym
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego
- Dostawa paliwa płynnego dla pojazdów Przedsiębiorstwa Wodno - Kanalizacyjnego "Eko - Skawa" Sp. z o.o. w okresie 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.