eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój"Poprawa infrastruktury technicznej P³ywalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju"



Og³oszenie z dnia 2024-10-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Poprawa infrastruktury technicznej P³ywalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa infrastruktury technicznej P³ywalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5b99368c-7753-4c4b-84e8-77e2f3015078

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00534103

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00064357/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 Poprawa infrastruktury technicznej P³ywalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b99368c-7753-4c4b-84e8-77e2f3015078

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
7. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój al. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, tel. 41 370 52 80
 inspektorem ochrony danych osobowych jest Urzêdzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju jest Pani Katarzyna Irla-Sztefko, kontakt: iod@umig.busko.pl, tel. 41 370 52 60*
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320);
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z ¶rodków UE;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RSID.271.36.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa infrastruktury technicznej P³ywalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju polegaj±ca na remoncie urz±dzeñ uzdatniania wody i wymianie infrastruktury strefy podbasenowej na P³ywalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju,
w trybie „zaprojektuj i wykonaj”.
Zakres prac planowanych do zaprojektowania i wykonania:
1) Zaprojektowanie i wykonanie wymiany wyeksploatowanych urz±dzeñ i instalacji technologicznych w pomieszczeniu wêz³a cieplnego poprzez demonta¿ zu¿ytych urz±dzeñ i wymianê na nowe zgodnie z wykazem urz±dzeñ zawartych w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
2) Zaprojektowanie i wykonanie remontu istniej±cej instalacji elektrycznej w filtrowni, polegaj±cego na wymianie systemu zasilania i sterowania wraz z okablowaniem oraz wprowadzeniem funkcji automatycznej pracy instalacji filtracji i uzdatniania chemicznego wody basenowej. Specyfikacja istniej±cych urz±dzeñ okre¶lona jest w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
3) Zaprojektowanie i wykonanie remontu instalacji technologicznej uzdatniania wody basenowej w pomieszczeniu filtrowni, polegaj±cego na wymianie zu¿ytych urz±dzeñ na nowe z doposa¿eniem ich w osprzêt umo¿liwiaj±cy wprowadzenie automatycznego systemu sterowania prac± filtrów np. napêdy pneumatyczne lub elektryczne zgodnie z wykazem urz±dzeñ zawartym w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
4) Zaprojektowanie i wykonanie remontu instalacji wodnej studni g³êbinowej, polegaj±cego na wymianie pompy g³êbinowej na pompê wykonan± ze stali nierdzewnej oraz wykonaniu nowej instalacji z rur PCV. Istniej±ca pompa g³êbinowa wielostopniowa z zatopionym silnikiem elektrycznym typ SP 14A-7.
5) Zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji elektrycznej o¶wietlenia podwodnego basenu sportowego i brodzika, w zakresie dotycz±cym wymiany lamp (opraw) o¶wietleniowych podwodnych na oprawy energooszczêdne typu LED w³±cznie z zasilaczami oraz wymiany niezbêdnych do prawid³owego funkcjonowania o¶wietlenia elementów instalacji elektrycznej.
6) Zakup odkurzacza podwodnego (wersja automatyczna).
7) Zakup i monta¿ stojaków rowerowych przed budynkiem P³ywalni Miejskiej.

Wykonawca umie¶ci przy wje¼dzie na teren budowy:
- tablicê informacyjn± budowy,
- tablicê informacyjn± o ¼ródle wspó³finansowania zadania,
- trwa³± tablicê pami±tkow± po zakoñczeniu budowy,
W/w tablice nale¿y wykonaæ zgodnie z:
- „Wytycznymi w zakresie wype³niania obowi±zków informacyjnych obowi±zuj±cymi beneficjentów programów dofinansowanych z bud¿etu pañstwa lub z pañstwowych funduszy celowych” (dostêpnymi pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/promocja)
Wykonawca jest zobowi±zany do kontrolowania stanu technicznego i wizualnego tablicy informacyjnej o ¼ródle wspó³finansowania zadania, przez okres realizacji zamówienia oraz w okresie obowi±zuj±cej gwarancji. W przypadku jej uszkodzenia lub zniszczenia - Wykonawca jest zobowi±zany do jej odtworzenia na w³asny koszt.

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegó³owo w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym, który w swym opracowaniu zawiera szczegó³ow± koncepcje wykonania dokumentacji projektowej wraz
z przewidywanymi do wykonania robotami (dalej PFU).

Wykonawca po zapoznaniu siê z PFU jest zobowi±zany do ustalenia zakresu robót niezbêdnego do osi±gniêcia rezultatu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 6. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ powtarzaj±cych.
1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegaæ bêd± na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 bêd± polega³y na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowi±cymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w ust. 6 pkt 1 bêd± prace z zakresu, tj.:
 Roboty budowlane
 Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
 Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
 Przygotowanie terenu pod budowê
 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
 Roboty in¿ynieryjne i budowlane
 Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli
 Roboty instalacyjne w budynkach
 Roboty instalacyjne elektryczne
 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
 Roboty izolacyjne
 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
 Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
 Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
Szczegó³owy opis technologii wykonywania tych robót okre¶la dokumentacja projektowa, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnosz±ce siê do tych robót. Zakres rzeczowy robót stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w pkt. 1 nie przekroczy warto¶ci 50 % warto¶ci niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki, a je¿eli warto¶æ szacunkowa bêdzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 bêd± udzielane w przypadku wyst±pienia potrzeby zwiêkszenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczno¶ci dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wyst±pi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze koñcowym na obiekcie objêtym przedmiotem zamówienia lub podobnym bêd±cym w posiadaniu Zamawiaj±cego.
5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 mo¿e obejmowaæ rodzajowo ca³y lub czê¶ciowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.
6) Do wyceny zakresu robót bêd± stosowane czynniki cenotwórcze z wyceny przedmiotu zamówienia niniejszego postêpowania, a ceny materia³ów i robocizny bêd± odpowiada³y ¶rednim cenom z ostatniego kwarta³u przed udzieleniem zamówienia dla rynku województwa realizacji przedmiotu zamówienia w oparciu o udokumentowane cenniki bran¿owe np.; SEKOCENBUD lub udokumentowane ceny z trzech hurtowni bran¿owych zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿ony okres udzielonej gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

3. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:

W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.

4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:

W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:
1) wykonanych robót.
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie (za³±cznik nr 3 SWZ), ¿e w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykona³:

• minimum jedn± robotê budowlan± zrealizowan± w ramach jednej umowy/kontraktu, w ramach której wykonano z nale¿yt± staranno¶ci± roboty zwi±zane z budow±/remontem/przebudow±/rozbudow± basenu/ów polegaj±ce na wykonaniu b±d¼ remoncie urz±dzeñ uzdatniania wody i wymianie infrastruktury strefy podbasenowej. Wymagana warto¶æ wykonanych robót budowlanych wynosi minimum 800 000,00 z³ brutto.

UWAGA!
Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania innych podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie opisanych warunków, ale Wykonawca bêdzie zobowi±zany udowodniæ na ka¿dym etapie prowadzonego postêpowania, ¿e z³o¿one o¶wiadczenie odpowiada prawdzie, je¿eli Zamawiaj±cy powe¼mie w±tpliwo¶ci co do prawdziwo¶ci z³o¿onego o¶wiadczenia.

2) Dysponowania osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie (za³±cznik nr 3 SWZ), ¿e dysponuje n/w osobami:

• Projektantem posiadaj±cym uprawnienia budowlane uprawniaj±ce do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych;
• Projektantem posiadaj±cym uprawnienia budowlane uprawniaj±ce do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
• Kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych oraz posiadaj±cym do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy co najmniej jednej zakoñczonej inwestycji, zrealizowanej w ramach jednej umowy/kontraktu, zwi±zanej
z budow±/remontem/przebudow±/rozbudow± basenu/ów, w ramach której wykonano roboty polegaj±ce na wykonaniu b±d¼ remoncie urz±dzeñ uzdatniania wody i wymianie infrastruktury strefy podbasenowej. Wymagana warto¶æ wykonanych robót budowlanych wynosi minimum 800 000,00 z³ brutto.

UWAGA!
Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania innych podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie opisanych warunków, ale Wykonawca bêdzie zobowi±zany udowodniæ na ka¿dym etapie prowadzonego postêpowania, ¿e z³o¿one o¶wiadczenie odpowiada prawdzie, je¿eli Zamawiaj±cy powe¼mie w±tpliwo¶ci co do prawdziwo¶ci z³o¿onego o¶wiadczenia.

Zgodnie z art. 12 a Prawa budowlanego który to odsy³a do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdy¿ do posiadania uprawnieñ w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynale¿no¶æ
do izby samorz±du zawodowego.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.4 Zamawiaj±cy nie wymaga przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wadium w wysoko¶ci: 15 000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100) nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie
w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w rozdziale V ust. 7 wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga aby:
1) Do¶wiadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych robót wykaza³ siê konsorcjant, który bêdzie wykonywa³ kluczowy zakres robót.
2) Pozosta³e warunki udzia³u w postêpowaniu podlegaj± sumowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami Rozdzia³u XXII SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-23 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-23 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-21

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ w terminie:
a) Etap I – Opracowanie dokumentacji projektowej – w ci±gu 20 dni od akceptacji koncepcji przez Zamawiaj±cego wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku stanowi±cego podstawê uzyskania pozwolenia na budowê/zg³oszenia robót budowlanych (w przypadku konieczno¶ci ich uzyskania).
b) Etap II – zakoñczenie Zadania – w terminie do 100 dni od dnia podpisania umowy.
Za datê zakoñczenia Zadania objêtego niniejszym zamówieniem uznaje siê datê uzyskania przez Wykonawcê decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie, o której mowa w art. 55 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z pó¼n. zm.), je¿eli jest ona wymagana zgodnie z przepisami tej ustawy.
W przypadku konieczno¶ci uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie, do czasu jego uzyskania, Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ na zasadach ogólnych, za wszelkie szkody powsta³e na obiektach wykonanych w ramach niniejszego zamówienia.
c) Terminy zakoñczenia prac projektowych oraz prac budowlanych Wykonawca zobowi±zany jest uwzglêdniæ w harmonogramie rzeczowo-finansowym zadania.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.