Og³oszenie z dnia 2024-11-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00534103/01 - Og³oszenie z dnia 2024-10-07
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Poprawa infrastruktury technicznej P³ywalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Busko-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.umig.busko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b99368c-7753-4c4b-84e8-77e2f30150781.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa infrastruktury technicznej P³ywalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5b99368c-7753-4c4b-84e8-77e2f3015078
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00611081
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00064357/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.11 Poprawa infrastruktury technicznej P³ywalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00534103
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.36.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa infrastruktury technicznej P³ywalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju polegaj±ca na remoncie urz±dzeñ uzdatniania wody i wymianie infrastruktury strefy podbasenowej na P³ywalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju,
w trybie „zaprojektuj i wykonaj”.
Zakres prac planowanych do zaprojektowania i wykonania:
1) Zaprojektowanie i wykonanie wymiany wyeksploatowanych urz±dzeñ i instalacji technologicznych w pomieszczeniu wêz³a cieplnego poprzez demonta¿ zu¿ytych urz±dzeñ i wymianê na nowe zgodnie z wykazem urz±dzeñ zawartych w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
2) Zaprojektowanie i wykonanie remontu istniej±cej instalacji elektrycznej w filtrowni, polegaj±cego na wymianie systemu zasilania i sterowania wraz z okablowaniem oraz wprowadzeniem funkcji automatycznej pracy instalacji filtracji i uzdatniania chemicznego wody basenowej. Specyfikacja istniej±cych urz±dzeñ okre¶lona jest w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
3) Zaprojektowanie i wykonanie remontu instalacji technologicznej uzdatniania wody basenowej w pomieszczeniu filtrowni, polegaj±cego na wymianie zu¿ytych urz±dzeñ na nowe z doposa¿eniem ich w osprzêt umo¿liwiaj±cy wprowadzenie automatycznego systemu sterowania prac± filtrów np. napêdy pneumatyczne lub elektryczne zgodnie z wykazem urz±dzeñ zawartym w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
4) Zaprojektowanie i wykonanie remontu instalacji wodnej studni g³êbinowej, polegaj±cego na wymianie pompy g³êbinowej na pompê wykonan± ze stali nierdzewnej oraz wykonaniu nowej instalacji z rur PCV. Istniej±ca pompa g³êbinowa wielostopniowa z zatopionym silnikiem elektrycznym typ SP 14A-7.
5) Zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji elektrycznej o¶wietlenia podwodnego basenu sportowego i brodzika, w zakresie dotycz±cym wymiany lamp (opraw) o¶wietleniowych podwodnych na oprawy energooszczêdne typu LED w³±cznie z zasilaczami oraz wymiany niezbêdnych do prawid³owego funkcjonowania o¶wietlenia elementów instalacji elektrycznej.
6) Zakup odkurzacza podwodnego (wersja automatyczna).
7) Zakup i monta¿ stojaków rowerowych przed budynkiem P³ywalni Miejskiej.
Wykonawca umie¶ci przy wje¼dzie na teren budowy:
- tablicê informacyjn± budowy,
- tablicê informacyjn± o ¼ródle wspó³finansowania zadania,
- trwa³± tablicê pami±tkow± po zakoñczeniu budowy,
W/w tablice nale¿y wykonaæ zgodnie z:
- „Wytycznymi w zakresie wype³niania obowi±zków informacyjnych obowi±zuj±cymi beneficjentów programów dofinansowanych z bud¿etu pañstwa lub z pañstwowych funduszy celowych” (dostêpnymi pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/promocja)
Wykonawca jest zobowi±zany do kontrolowania stanu technicznego i wizualnego tablicy informacyjnej o ¼ródle wspó³finansowania zadania, przez okres realizacji zamówienia oraz w okresie obowi±zuj±cej gwarancji. W przypadku jej uszkodzenia lub zniszczenia - Wykonawca jest zobowi±zany do jej odtworzenia na w³asny koszt.
2. Przedmiot zamówienia opisano szczegó³owo w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym, który w swym opracowaniu zawiera szczegó³ow± koncepcje wykonania dokumentacji projektowej wraz
z przewidywanymi do wykonania robotami (dalej PFU).
Wykonawca po zapoznaniu siê z PFU jest zobowi±zany do ustalenia zakresu robót niezbêdnego do osi±gniêcia rezultatu.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1438202,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1583625,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1438202,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Produkcyjno Us³ugowo Handlowe Transcom Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008119628
7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-144
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
Zakres powierzonych robót: Roboty ogólnobudowlane/Roboty elektryczne. Nazwy ewentualnych podwykonawców: Nieznani na etapie sk³adania ofert
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO PRODUKCYJNO US£UGOWO HANDLOWE TRANSCOM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1438202,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) Etap I – Opracowanie dokumentacji projektowej – w ci±gu 20 dni od akceptacji koncepcji przez Zamawiaj±cego wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku stanowi±cego podstawê uzyskania pozwolenia na budowê/zg³oszenia robót budowlanych (w przypadku konieczno¶ci ich uzyskania).
b) Etap II – zakoñczenie Zadania – w terminie do 100 dni od dnia podpisania umowy.
Za datê zakoñczenia Zadania objêtego niniejszym zamówieniem uznaje siê datê uzyskania przez Wykonawcê decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie, o której mowa w art. 55 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z pó¼n. zm.), je¿eli jest ona wymagana zgodnie z przepisami tej ustawy.
W przypadku konieczno¶ci uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie, do czasu jego uzyskania, Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ na zasadach ogólnych, za wszelkie szkody powsta³e na obiektach wykonanych w ramach niniejszego zamówienia.
c) Terminy zakoñczenia prac projektowych oraz prac budowlanych Wykonawca zobowi±zany jest uwzglêdniæ w harmonogramie rzeczowo-finansowym zadania.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Opracowanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Szaniec
- US£UGÊ WSPÓ£PRACY W ZAKRESIE PRZEJÊCIA OBOWI¡ZKU ZAPEWNIENIA RECYKLINGU (II postêpowanie)
- "Budowa ul. Zachodniej nr 314133T w Busku-Zdroju"
- Dostawa odczynników do badañ gazometrii wraz z dostaw± i dzier¿aw± analizatora do równowagi kwasowo-zasadowej do Dzia³u Diagnostyki Laboratoryjnej Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa zamkniêæ koronowych dla potrzeb Zak³adu Produkcji Zdrojowej
- Dostawa i monta¿ dwóch urz±dzeñ do suchego hydromasa¿u
wiêcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposa¿enie hali magazynowo - gara¿owej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. Kiliñskiego 91, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Pe³nienie obowi±zków inspektora nadzoru nad realizacj± zadania pn.: "Rozbudowa wraz z modernizacj± Oddzia³u Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Rozbudowa sieci wodoci±gowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad s³u¿bowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.