eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój"Poprawa infrastruktury technicznej P³ywalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju"



Og³oszenie z dnia 2024-11-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Poprawa infrastruktury technicznej P³ywalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b99368c-7753-4c4b-84e8-77e2f3015078

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa infrastruktury technicznej P³ywalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5b99368c-7753-4c4b-84e8-77e2f3015078

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00611081

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00064357/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 Poprawa infrastruktury technicznej P³ywalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00534103

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.36.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa infrastruktury technicznej P³ywalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju polegaj±ca na remoncie urz±dzeñ uzdatniania wody i wymianie infrastruktury strefy podbasenowej na P³ywalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju,
w trybie „zaprojektuj i wykonaj”.
Zakres prac planowanych do zaprojektowania i wykonania:
1) Zaprojektowanie i wykonanie wymiany wyeksploatowanych urz±dzeñ i instalacji technologicznych w pomieszczeniu wêz³a cieplnego poprzez demonta¿ zu¿ytych urz±dzeñ i wymianê na nowe zgodnie z wykazem urz±dzeñ zawartych w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
2) Zaprojektowanie i wykonanie remontu istniej±cej instalacji elektrycznej w filtrowni, polegaj±cego na wymianie systemu zasilania i sterowania wraz z okablowaniem oraz wprowadzeniem funkcji automatycznej pracy instalacji filtracji i uzdatniania chemicznego wody basenowej. Specyfikacja istniej±cych urz±dzeñ okre¶lona jest w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
3) Zaprojektowanie i wykonanie remontu instalacji technologicznej uzdatniania wody basenowej w pomieszczeniu filtrowni, polegaj±cego na wymianie zu¿ytych urz±dzeñ na nowe z doposa¿eniem ich w osprzêt umo¿liwiaj±cy wprowadzenie automatycznego systemu sterowania prac± filtrów np. napêdy pneumatyczne lub elektryczne zgodnie z wykazem urz±dzeñ zawartym w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
4) Zaprojektowanie i wykonanie remontu instalacji wodnej studni g³êbinowej, polegaj±cego na wymianie pompy g³êbinowej na pompê wykonan± ze stali nierdzewnej oraz wykonaniu nowej instalacji z rur PCV. Istniej±ca pompa g³êbinowa wielostopniowa z zatopionym silnikiem elektrycznym typ SP 14A-7.
5) Zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji elektrycznej o¶wietlenia podwodnego basenu sportowego i brodzika, w zakresie dotycz±cym wymiany lamp (opraw) o¶wietleniowych podwodnych na oprawy energooszczêdne typu LED w³±cznie z zasilaczami oraz wymiany niezbêdnych do prawid³owego funkcjonowania o¶wietlenia elementów instalacji elektrycznej.
6) Zakup odkurzacza podwodnego (wersja automatyczna).
7) Zakup i monta¿ stojaków rowerowych przed budynkiem P³ywalni Miejskiej.

Wykonawca umie¶ci przy wje¼dzie na teren budowy:
- tablicê informacyjn± budowy,
- tablicê informacyjn± o ¼ródle wspó³finansowania zadania,
- trwa³± tablicê pami±tkow± po zakoñczeniu budowy,
W/w tablice nale¿y wykonaæ zgodnie z:
- „Wytycznymi w zakresie wype³niania obowi±zków informacyjnych obowi±zuj±cymi beneficjentów programów dofinansowanych z bud¿etu pañstwa lub z pañstwowych funduszy celowych” (dostêpnymi pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/promocja)
Wykonawca jest zobowi±zany do kontrolowania stanu technicznego i wizualnego tablicy informacyjnej o ¼ródle wspó³finansowania zadania, przez okres realizacji zamówienia oraz w okresie obowi±zuj±cej gwarancji. W przypadku jej uszkodzenia lub zniszczenia - Wykonawca jest zobowi±zany do jej odtworzenia na w³asny koszt.

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegó³owo w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym, który w swym opracowaniu zawiera szczegó³ow± koncepcje wykonania dokumentacji projektowej wraz
z przewidywanymi do wykonania robotami (dalej PFU).

Wykonawca po zapoznaniu siê z PFU jest zobowi±zany do ustalenia zakresu robót niezbêdnego do osi±gniêcia rezultatu.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1438202,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1583625,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1438202,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Produkcyjno Us³ugowo Handlowe Transcom Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008119628

7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-144

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Zakres powierzonych robót: Roboty ogólnobudowlane/Roboty elektryczne. Nazwy ewentualnych podwykonawców: Nieznani na etapie sk³adania ofert


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1438202,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ w terminie:
a) Etap I – Opracowanie dokumentacji projektowej – w ci±gu 20 dni od akceptacji koncepcji przez Zamawiaj±cego wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku stanowi±cego podstawê uzyskania pozwolenia na budowê/zg³oszenia robót budowlanych (w przypadku konieczno¶ci ich uzyskania).
b) Etap II – zakoñczenie Zadania – w terminie do 100 dni od dnia podpisania umowy.
Za datê zakoñczenia Zadania objêtego niniejszym zamówieniem uznaje siê datê uzyskania przez Wykonawcê decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie, o której mowa w art. 55 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z pó¼n. zm.), je¿eli jest ona wymagana zgodnie z przepisami tej ustawy.
W przypadku konieczno¶ci uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie, do czasu jego uzyskania, Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ na zasadach ogólnych, za wszelkie szkody powsta³e na obiektach wykonanych w ramach niniejszego zamówienia.
c) Terminy zakoñczenia prac projektowych oraz prac budowlanych Wykonawca zobowi±zany jest uwzglêdniæ w harmonogramie rzeczowo-finansowym zadania.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.