eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza"Zakup i dostawa Busa 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób dla Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Dąbrowie Górniczej".



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa Busa 9 – osobowego przystosowanego do przewozu osób dla Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Dąbrowie Górniczej".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych

1.3.) Oddział zamawiającego: COP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382482218

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasna 29

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wpow.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wpow.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54f732f0-a412-467a-aca8-8c85697fbb4c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytucja wychowawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa Busa 9 – osobowego przystosowanego do przewozu osób dla Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Dąbrowie Górniczej".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54f732f0-a412-467a-aca8-8c85697fbb4c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516275

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.COP.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa busa 9 osobowego przystosowanego do przewozu osób.
1. Wymagania formalne pojazdu:
1) Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dotyczących dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego. Dostarczony bus musi posiadać wymagane dokumenty (instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną, zaświadczenie o przeprowadzeniu badań technicznych, świadectwa zgodności wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu wymagane przez prawo polskie ewentualnie inne nieuwzględnione powyżej, a konieczne w zakresie wynikającym z przepisów) umożliwiające rejestrację pojazdu – zgodnie z OPZ.
2) Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego udokumentować spełnienie przez oferowany pojazd parametrów wymaganych określonych przez Zamawiającego w OPZ.
3) Wymagania Zamawiającego określone w OPZ należy potraktować, jako wymagania minimalne.
4) Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego postępowania oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w sposób należyty oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: koszt dostawy do Zamawiającego, podatek VAT.
2. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy
europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła
ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to,
że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez
Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ lub powszechnie obowiązujących. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz dostarczany przedmiot zamówienia równoważny ma być porównywalny cenowo do sprzętu zastępowanego z OPZ.
3. W przypadku stwierdzenia rozbieżności w wymaganych warunkach podmiotowych i przedmiotowych oraz wymaganych środkach dowodowych podmiotowych i przedmiotowych w OPZ i SWZ wiążące są postanowienia SWZ
Bus został szczegółowo opisany w Załączniku nr 5 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia [zwanym dalej „OPZ”], który jednocześnie stanowi specyfikację pojazdu deklarowaną wraz z ofertą.

II. Dostawa przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć samochód do siedziby Zamawiającego tj. Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Dąbrowie Górniczej, adres: ul. Jasna 29/3, 41-303 Dąbrowa Górnicza. Samochód musi być dostarczony wraz z wszystkimi dokumentami niezbędnymi do rejestracji pojazdu przez Zamawiającego. Koszty transportu oraz ubezpieczenia pojazdu podczas jego transportu ponosi Wykonawca. Wykonanie dostawy samochodu potwierdzone zostanie protokołem zdawczo-odbiorczym dostawy samochodu „bez zastrzeżeń” podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. Protokół ten będzie stanowił podstawę wystawienia faktury przez Wykonawcę.
2) Protokół zdawczo-odbiorczy, o którym mowa w pkt.1 będzie zawierać m.in.: opis pojazdu, numer VIN, początkowy stan licznika, dane Zamawiającego i Wykonawcy oraz datę odbioru.
3) Przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego, o którym mowa w pkt. 1 Zamawiający sprawdzi ogólny stan pojazdu i upewni się, że pojazd i jego wyposażenie są zgodne z ofertą Wykonawcy i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz, że brak jest usterek oraz uszkodzeń pojazdu.
4) W przypadku, gdy pojazd ma jakiekolwiek wady, braki lub nie spełnia wymogów określonych przez Zamawiającego w SWZ lub nie przekazano któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w pkt 5, Zamawiający odmówi odbioru pojazdu.
5) Wraz z przekazaniem pojazdu wolnego od wad i spełniającego wymogi określone przez Zamawiającego w SWZ, Wykonawca przekaże Zamawiającemu m.in.:
- dwa komplety kluczyków, piloty,
- instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim,
- książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu,
- książkę przeglądów serwisowych,
- świadectwo homologacji,
- wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdu,
- wszystkie dokumenty niezbędne do ubezpieczenia i rejestracji pojazdu.
6) Zamawiający zobowiązuje się do przeprowadzenia na własny koszt rejestracji samochodu.
Gwarancja:
1) Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z deklaracją ofertową na okres liczony od daty podpisania przez przedstawicieli Stron protokołu odbioru końcowego samochodu bez zastrzeżeń.
Zamawiający wymaga zadeklarowania odrębnie trzech okresów gwarancji na trzy rodzaje elementów:
- zespoły i podzespoły samochodu bez wyłączeń i limitu kilometrów – okres gwarancji od 36 do 72 miesięcy,
- powłoka nadwozia – okres gwarancji od 36 do 96 miesięcy,
- perforacja karoserii ¬– okres gwarancji od 72 do 96 miesięcy.
2) Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu wydania pojazdu.
3) Gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas użytkowania awarie, usterki, wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie zgodnego z instrukcją korzystania z samochodu.
4) Warunkiem gwarancji jest wykonanie określonych przeglądów w autoryzowanej stacji zgodnie z wytycznymi producenta podanymi w instrukcji obsługi i karcie gwarancyjnej.
5) Awarie i usterki powstałe w czasie obowiązywania gwarancji diagnozowane i usuwane będą w autoryzowanych serwisach dostępnych na terenie całego kraju. Serwis na czas naprawy, który będzie przekraczał 8 godzin zapewni samochód zastępczy o klasie nie niższej niż zakupiony pojazd.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), zwanej dalej ustawą Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;

Uzasadnienie faktyczne:
Do przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Wobec powyższego zaistniała przesłanka unieważnienia, o której mowa w art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), zwanej dalej ustawą Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.