Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00535109 z dnia 2024-10-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego PARK AVIA, Stadionu Miejskiego, Kortów
Tenisowych oraz Obszaru Parkowego AVIA w Świdniku w okresie 01.10.2024 - 31.12.2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego PARK AVIA, Stadionu Miejskiego, KortówTenisowych oraz Obszaru Parkowego AVIA w Świdniku w okresie 01.10.2024 - 31.12.2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02f33dd4-367b-4337-90e5-8d2f56c9302a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029405/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.3 Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego PARK AVIA, Stadionu Miejskiego, Kortów Tenisowych oraz Obszaru Parkowego AVIA w Świdniku w okresie 01.10.2024 - 30.12.2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490879
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1) Zamawiający jest organem założycielskim gminnej spółki Miejski Klub Sportowy AVIA Świdnik Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością, posiada w niej 100% udziałów. Gmina Miejska Świdnik jako jedyny Wspólnik powołuje członków Rady
Nadzorczej, którzy sprawują bezpośredni nadzór nad działalnością Zarządu oraz powołują i odwołują członków Zarządu, co
potwierdza spełnianie warunku sprawowania nad spółką kontroli, polegającej na dominującym wpływie na cele strategiczne
oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej;
2) 97,54 % działalności spółki MKS AVIA Świdnik dotyczy wykonania zadań powierzonych przez Zamawiającego;
3) w spółce MKS AVIA Świdnik nie ma udziału kapitału prywatnego.
Łączne spełnienie ww. przesłanek pozwala na udzielenie temu Wykonawcy zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie
powołanego w podstawie prawnej przepisu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WINZP 271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3967479,67
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1205284,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie w okresie od 01.10.2024 r. do 31.12.2024 r.
następujących obiektów sportowych i rekreacyjnych na terenie Świdnika:
Część 1: Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego przy ul. Fabrycznej w Świdniku –
PARK AVIA
Do obowiązków Zarządcy należy m.in.:
1. Bieżące administrowanie Parkiem AVIA,
2. Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji Parku AVIA,
3. Zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno – finansowej Parku AVIA,
4. Wykonywanie czynności i obowiązków przewidzianych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i przepisach
wykonawczych związanych z zarządzaniem nieruchomościami,
5. Zapewnienie pełnej dostępności Parku AVIA oraz sprawności wszystkich instalacji i urządzeń,
6. Zapewnienie korzystania zainteresowanym podmiotom z krytej pływalni i basenu zewnętrznego na zasadach
komercyjnych (odpłatnie),
7. Zapewnienie korzystania zainteresowanym podmiotom z boisk o nawierzchni piaszczystej i syntetycznej, placu
sprawnościowego, siłowni zewnętrznej – nieodpłatnie,
8. Eksponowanie i zapewnienie przestrzegania zapisów Regulaminu korzystania z Parku AVIA uchwalonego Uchwałą Rady
Miasta Świdnik oraz regulaminów i instrukcji na poszczególne obiekty i urządzenia,
9. Zapewnienie funkcjonowania obiektu w godzinach określonych ww. Regulaminem,
10. Zawieranie umów na korzystanie z Parku AVIA zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Do obowiązków Zarządcy należy także wykonywanie innych obowiązków związanych z zarządzaniem obiektem, opisanych
szczegółowo w projekcie umowy.
Część 2: Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Stadionu Miejskiego w Świdniku
Zarządca zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowego, zgodnego z obowiązującym stanem prawnym i przeznaczeniem
obiektu, funkcjonowania Stadionu Miejskiego w Świdniku, zlokalizowanego na działkach nr 139/1, nr 139/3, nr 139/4 i nr
140/2 położonych przy ul. Sportowej 2 w Świdniku.
Do obowiązków Zarządcy należy m.in.:
1. Zapewnienie możliwości korzystania z infrastruktury sportowej dla wszystkich zainteresowanych podmiotów na zasadach
komercyjnych,
2. Opracowywanie i aktualizowanie harmonogramu korzystania z obiektów znajdujących się na Stadionie,
3. Zapewnienie możliwości przeprowadzania rozgrywek sportowych, meczów i innych imprez wg wcześniej ustalonego
harmonogramu,
4. Udostępnianie Stadionu organizatorom imprez masowych pod warunkiem posiadania przez nich stosownych zezwoleń
określonych przepisami prawa,
5. Eksponowanie i zapewnienie przestrzegania zapisów Regulaminu Stadionu Miejskiego uchwalonego Uchwałą Rady
Miasta Świdnik,
6. Zawieranie umów najmu, wydawanie pozwoleń i udostępnianie Stadionu na zasadach określonych przez
Zamawiającego,
7. Zawieranie umów dotyczących świadczenia na terenie Stadionu usług gastronomicznych i prowadzenia sprzedaży
artykułów spożywczych w innych formach,
8. Udostępnianie powierzchni Stadionu pod banery, reklamy oraz inne nośniki reklamowe i zawieranie w tym zakresie
niezbędnych umów,
9. Pozyskiwanie sponsorów w uzgodnieniu z Zamawiającym i podpisywanie w tym zakresie niezbędnych umów pod
warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego,
10. Pobierania i ewidencjonowanie opłat za korzystanie ze Stadionu.
Do obowiązków Zarządcy należy także wykonywanie innych obowiązków związanych z zarządzaniem obiektem, opisanych
szczegółowo w projekcie umowy.
Część 3: Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Kortów Tenisowych w Świdniku
Zarządca zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowego, zgodnego z obowiązującym stanem prawnym i przeznaczeniem
obiektu, funkcjonowania Kortów Tenisowych w Świdniku zlokalizowanego na działkach nr 148/3 i nr 148/4 położonych przy
ul. Fabrycznej 5 w Świdniku.
Do obowiązków Zarządcy należy m.in.:
1. Zapewnienie możliwości korzystania z Kortów Tenisowych zainteresowanym osobom i podmiotom na zasadach
komercyjnych,
2. Zapewnienie możliwości przeprowadzania rozgrywek sportowych, meczów tenisowych wg ustalonego harmonogramu,
3. Eksponowanie i zapewnienie przestrzegania zapisów Regulaminu korzystania z Kortów Tenisowych uchwalonego
Uchwałą Rady Miasta Świdnik,
4. Zawieranie umów najmu, wydawanie pozwoleń na korzystanie z Kortów na zasadach określonych przez Zamawiającego,
5. Udostępnianie powierzchni Kortów pod banery, reklamy oraz inne nośniki reklamowe i zawieranie w tym zakresie
niezbędnych umów,
6. Pobieranie i ewidencjonowanie opłat za korzystanie z Kortów,
7. Prowadzenie pisemnej ewidencji szkód powstałych w zarządzanych nieruchomościach oraz pisemnego informowania
Zamawiającego o zaistniałych szkodach, których usunięcie przekracza ramy drobnych i bieżących napraw,
8. Egzekwowanie od podmiotów korzystających z Kortów oraz organizatorów imprez naprawy szkód powstałych podczas ich
trwania,
9. Prowadzenie książek obiektów budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
Do obowiązków Zarządcy należy także wykonywanie innych obowiązków związanych z zarządzaniem obiektem, opisanych
szczegółowo w projekcie umowy.
Część 4: Zarządzanie, prowadzenie i utrzymanie Obszaru Parkowego AVIA w Świdniku
Zarządca zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowego, zgodnego z obowiązującym stanem prawnym i przeznaczeniem,
funkcjonowania Obszaru Parkowego AVIA objętego projektem Zielony LOF (Lubelski Obszar Funkcjonalny), wraz z terenem
przyległym o łącznej powierzchni ok. 1,84 ha, zlokalizowanym na działkach nr 148/3 i nr 148/4 położonych przy Alei
Lotników Polskich i ul. Strażackiej w Świdniku (dalej jako "Zielony LOF").
Do obowiązków Zarządcy należy m.in.:
1. Bieżące administrowanie Zielonym LOFem,
2. Opracowanie wymaganych przepisami prawa instrukcji i regulaminów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania
Zielonego LOFu,
3. Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji Zielonego LOFu, w tym w szczególności w zakresie
bezpieczeństwa osób przebywających na jego obszarze oraz stałego nadzoru nad bezpieczeństwem mienia,
4. Zapewnienie stałej obsługi Zielonego LOFu przez osoby stosownie wykwalifikowane, w szczególności w zakresie obsługi
i użytkowania instalacji, urządzeń i obiektów,
5. Zapewnienie możliwości korzystania z Zielonego LOFu dla wszystkich zainteresowanych podmiotów na równych
zasadach, nieodpłatnie i niekomercyjnie,
6. Wykonywanie czynności i obowiązków przewidzianych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i przepisach
wykonawczych związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz w przepisach i regulacjach o innym charakterze –
dotyczących instalacji, urządzeń i obiektów, w tym w szczególności w zakresie przeprowadzania okresowych przeglądów
technicznych,
7. Zapewnienie stałej dostępności Zielonego LOFu oraz sprawności wszystkich instalacji, urządzeń i obiektów,
8. Eksponowanie i zapewnienie przestrzegania zapisów Regulaminu korzystania z Lubelskiego Obszaru Rekreacyjnego
przy Alei Lotników Polskich i ul. Strażackiej w Świdniku – Zielony LOF, uchwalonego Uchwałą Rady Miasta Świdnik nr
XL/465/2021 oraz regulaminów i instrukcji dotyczących poszczególnych obiektów i urządzeń, w tym w szczególności
instrukcji użytkowania zarówno przez Zarządcę jak i przez wszelkie inne osoby korzystające z Zielonego LOFu,
9. Zapewnienie funkcjonowania obiektu w godzinach określonych przez Zarządcę w uzgodnieniu z Zamawiającym,
10. Prowadzenie pisemnej ewidencji szkód powstałych w Zielonym LOFie oraz pisemnego informowania Zamawiającego o
zaistniałych szkodach, których usunięcie przekracza ramy drobnych i bieżących napraw,
11. Utrzymanie Zielonego LOFu, zarówno w zakresie dotyczącym urządzeń i obiektów znajdujących się w jego obszarze jak
i w zakresie terenów zielonych i ciągów komunikacyjnych, w należytym porządku, czystości oraz właściwym stanie
technicznym i sanitarnym, w tym w szczególności poprzez usuwanie skutków opadów śniegu i oblodzenia.
Do obowiązków Zarządcy należy także wykonywanie innych obowiązków związanych z zarządzaniem obiektem, opisanych
szczegółowo w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1482499,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Klub Sportowy Avia Świdnik Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366067087
7.3.3) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27
7.3.4) Miejscowość: Świdnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Park Avia:
1. Usługa ratownictwa wodnego- Ratownictwo Wodne Filip Orłowski, Ul. Dolina 5B/19, 61-551 Poznań, NIP 697-21-08-395
2. Utrzymanie czystości - Smart24 Sp. z o.o. 21-040 Świdnik, Wojska Polskiego 58a, NIP: 712-331-48-40
3. Dostawa chemii basenowej - Bassau Rawza Sp. Komandytowa, ul. Daszyńskiego 15, 46-060 Prószków, NIP 991-050--79-24
4. Badania laboratoryjne wody basenowej - Lubelska Spółdzielnia Usług Mleczarskich w Lublinie, ul. Probostwo 4, 20-089 Lublin, NIP: 712-010-22-96
5. Wywóz śmieci - REMONDIS Świdnik Sp. z o.o., Świdnik 21-040, Al. Lotników Polskich 5, NIP 713-100-61-94
6. Ochrona – Biuro Ochrony Businessu, 20-388 Lublin, Majdan Mętowski 37C, NIP: 712-232-28-37
Obszar Parkowy Avia:
1. Wywóz śmieci - REMONDIS Świdnik Sp. z o.o., Świdnik 21-040, Al. Lotników Polskich 5, NIP: 713-100-61-94
2. Utrzymanie czystości - Smart24 Sp. z o.o. 21-040 Świdnik, Wojska Polskiego 58a, NIP: 712-331-48-40
3. Ochrona – Biuro Ochrony Businessu, 20-388 Lublin, Majdan Mętowski 37C, NIP: 712-232-28-37
Korty tenisowe:
1. Wywóz śmieci - REMONDIS Świdnik Sp. z o.o., Świdnik 21-040, Al. Lotników Polskich 5, NIP 713-100-61-94
Stadion Miejski:
1. Wywóz śmieci - REMONDIS Świdnik Sp. z o.o., Świdnik 21-040, Al. Lotników Polskich 5, NIP 713-100-61-94
2. Ochrona – Biuro Ochrony Businessu, 20-388 Lublin, Majdan Mętowski 37C, NIP: 712-232-28-37
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIEJSKI KLUB SPORTOWY AVIA ŚWIDNIK SP. Z O.O."
jakie przetargi wygrała firma
"MIEJSKI KLUB SPORTOWY AVIA ŚWIDNIK SP. Z O.O."
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1482499,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Cz.1: 1 249 999,99 zł (netto: 1 016 260,15 zł)
Cz.2: 149 999,98 zł (netto: 121 951,20 zł)
Cz.3: 32 499,98 zł (netto: 26 422,75 zł)
Cz.4: 49 999,98 zł (netto: 40 650, 39 zł)
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia oraz na terenie krytej pływalni przy Szkole Podstawowej nr 5 w Świdniku w 2025 roku (2)
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych
- Świadczenie usług w zakresie transportu dla zespołów MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej w 2025 roku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2133 L (ul. Gen. Stanisława Maczka i Al. Armii Krajowej) w m. Świdnik w zakresie przebudowy skrzyżowania (rondo)
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi własność Gminy.
- "Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem nieruchomości miasta i gminy Staszów"
- Zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi i niemieszkalnymi Gminy Miasta Mrągowa: budynkami komunalnymi, lokalami mieszkalnymi we wspólnotach, pomieszczeniami niemieszkalnymi, gruntami przy budynkach
- Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka oraz zarządzanie nieruchomością - targowiskiem "Mój Rynek" i Targowiskiem Miejskim w Giżycku.
- Zarządzanie, utrzymanie i konserwacja terenów cmentarzy komunalnych
- "Zarządzanie i administrowanie budynkami, lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz pozostałymi pomieszczeniami gospodarczymi stanowiącymi własność Gminy Walim"
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.