Og³oszenie z dnia 2023-12-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00566707/01 - Wynik z dnia 2023-12-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa paliw p³ynnych dla Gminy P³oñsk na 2024 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA P£OÑSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378031
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Pu³tuska 39
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³oñsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 023 662 56 35
1.5.8.) Numer faksu: 023 662 24 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.gminaplonsk.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa paliw p³ynnych dla Gminy P³oñsk na 2024 rok
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ba91dfe0-940a-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00535169
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2.Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem platformy e-Zamawiaj±cy pod adresem: https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl.
3.W sytuacjach awaryjnych (np. awaria platformy) przewiduje siê mo¿liwo¶æ komunikacji za pomoc± poczty elektronicznej pod adresem: zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl. W takim wypadku, ka¿da ze stron na zadanie drugiej potwierdza fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej.
4.Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania zobowi±zany jest do zapoznania siê z Instrukcj± korzystania z platformy zamieszczon± bezpo¶rednio na platformie.
5.Za datê przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej – dat± ich przes³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego.
6.Ogólne zasady korzystania z Platformy: 1)zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie: https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl. 2)Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. 3)Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. 4)Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. 5)Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”. 6)Tre¶æ pytañ Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcom za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. 7)Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy P³oñsk tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl 8)Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: a)dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES, b)dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem. 9)Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.: a)Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; b)Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c)Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d)W³±czona obs³uga JavaScript; e)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf. 10)Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. 11)Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina P³oñsk reprezentowana przez Wójta Aleksandra Jaros³awskiego z siedzib± w P³oñsku, ul. Pu³tuska 39, 09 – 100 P³oñsk, dane kontaktowe: tel. 23/662 56 35, fax. 23/662 24 26, adres e-mail: ugplonsk@ugplonsk.pl.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”.
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGP.271.10.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa paliw p³ynnych dla Gminy P³oñsk na 2024 rok
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw p³ynnych dla Gminy P³oñsk w systemie bezgotówkowym.
2. Zamówienie obejmuje zakup paliw silnikowych: benzyny bezo³owiowej 95 oktanowej i oleju napêdowego do pojazdów i urz±dzeñ mechanicznych.
3. ¦rednie roczne zapotrzebowanie na paliwo, ustalone na podstawie danych z okresu poprzedzaj±cego zamówienie, w nastêpuj±cym asortymencie wynosi:
PB 95 - 5 300 litrów
ON - 60 800 litrów
4. Miejscem odbioru paliw (tankowania) bêd± stacje paliw Wykonawcy.
5. Wielko¶æ przedmiotu zamówienia mo¿e ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu, stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego, przy zachowaniu upustów podanych w ofercie. Ilo¶æ litrów paliwa podana w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu oferty stanowi±cych odpowiednio za³±czniki do SWZ jest szacunkowa. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo, w zale¿no¶ci od potrzeb do zmniejszenia lub zwiêkszenia ilo¶ci tankowanych paliw.
6. Dostawa benzyny bezo³owiowej oraz oleju napêdowego polegaæ bêdzie na tankowaniu pojazdów i urz±dzeñ Zamawiaj±cego na stacji paliw Wykonawcy znajduj±cej siê w odleg³o¶ci do 10 km od siedziby Zamawiaj±cego, liczonej najkrótsz± drog± publiczn± zezwalaj±c± na przejazd autobusów .
7. Dopuszcza siê tankowanie paliwa do kanistrów Zamawiaj±cego dla potrzeb agregatów pr±dotwórczych, kosiarek, pi³ ³añcuchowych, itp.
8. Tankowanie mo¿e byæ realizowane wy³±cznie przez osoby upowa¿nione i do pojazdów Zamawiaj±cego – zgodnie z wykazem przekazanym Wykonawcy.
9. Z uwagi na brak mo¿liwo¶ci magazynowania paliw p³ynnych, tankowanie pojazdów i urz±dzeñ odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie, wg aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego. Wykonawca musi zapewniæ ci±g³o¶æ dostaw paliwa.
10. Benzyna bezo³owiowa i olej napêdowy powinny spe³niaæ wymagania okre¶lone
w Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1314 ze.zm.) oraz odpowiednio Normy PN-EN 228 i PN-EN 590.
11. Odbiór paliwa odbywaæ siê bêdzie bezgotówkowo. Wykonawca bêdzie wystawia³ ka¿dorazowo potwierdzenie tankowania, które musi zawieraæ: datê tankowania, rodzaj i ilo¶æ pobranego paliwa, cenê jednostkow± brutto 1 l paliwa z uwzglêdnieniem upustu, ogóln± warto¶æ, markê i Nr rej pojazdu, nazwisko i imiê osoby pobieraj±cej, czytelny podpis osoby pobieraj±cej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdzia³em XVI SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odleg³o¶æ
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczymZamawiaj±cy nie okre¶la powy¿szego warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Wykonawca wyka¿e dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie kompetencji i uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, a w szczególno¶ci:
a) Warunek niniejszy zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na dystrybucjê i obrót paliwami ciek³ymi, wydan± na podstawie Ustawy z dnia 20 maja 2021 r. o zmianie ustawy - Prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw (t. j. Dz. U. z 2021 roku poz. 1093 ze zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la powy¿szego warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la powy¿szego warunku.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (Za³±cznik Nr 6 do SWZ),
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4. Zasady udzia³u w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Spó³ki cywilne traktuje siê jako Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê.
2) W tym przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (Za³±cznik nr 4 do SWZ).
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5) W przypadku warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wymaganym do¶wiadczeniem wyka¿e siê jeden z Wykonawców. Do¶wiadczenia Wykonawców nie sumuje siê.
6) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (Za³±cznik Nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu.
7) Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
9. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w formie aneksu do umowy w przypadku1) Si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofert± i swz, (przez si³ê wy¿sz± strony rozumiej± klêski ¿ywio³owe, stan wyj±tkowy, dzia³ania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje w³a¶ciwych w³adz, a tak¿e dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych terminow± realizacjê zamówienia, o okres nie przekraczaj±cy czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia.
2) Zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowi±zuj±cej stawki VAT. Je¶li zmiana ta bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku zap³aconego przez Wykonawcê,
3) Zmian wynikaj±cych z przepisów prawa.
4) Gdy konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ a warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie.
5) Gdy ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza od 15 % warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie, bez konieczno¶ci uzasadnienia, je¶li zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-14 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminaplonsk.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-14 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-12
INNE PRZETARGI Z P£OÑSKA
- Dostawa i sprzeda¿ paliw p³ynnych do samochodów s³u¿bowych i maszyn Zarz±du Dróg i Mostów Sp. z o.o. z siedzib± w P³oñsku w 2025 r.
- Zakup i dostawa paliw p³ynnych dla Gminnego Zak³adu Komunalnego sp. z o.o. P³oñsk na 2025 rok
- Zakup i dostawa paliw p³ynnych dla Gminnego Zak³adu Komunalnego sp. z o.o. P³oñsk na 2025 rok
wiêcej: przetargi w P³oñsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego do zbiornika magazynowego Zamawiaj±cego
- DOSTAWY PALIW DO POJAZDÓW S£U¯BOWYCH LODR W KOÑSKOWOLI W 2025 R.
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego, etyliny Pb 95 do pojazdów oraz sprzêtu Zak³adu Komunalnego w Radzi³owie w 2025 r.
- Dostawa paliw napêdowych dla Gminy Wojciechowice na rok 2025
- Dostawa paliwa dla Gminy Walim w 2025 r.
- "Dostawa paliw p³ynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiêbiorstwa Wodoci±gów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.