Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00331627/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
- 2023/BZP 00331643/01 - Wynik z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przyłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej nowobudowanego budynku biurowego na terenie nieruchomości WFOŚiGW w Łodzi przy ul. Dubois 118 oraz dostawa ciepła do tego budynku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100804793
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Dubois 118
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 93-465
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wfosigw.lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.lodz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa osoba prawna w rozumieniu art. 9 pkt 14 Ustawy o finansach publicznych.
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536414
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00331643
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.8. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00060544/01/P
Po zmianie:
2023/BZP 00060544/02/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
204000,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Rodzaj zamówienia Przed zmianą:
Usługi
Po zmianie:
Dostawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest przyłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej nowobudowanego budynku biurowego na terenie nieruchomości Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118 - Etap 1 zamówienia.
Po zmianie:
Zamówienie podzielono na 2 części (2 Etapy):
1) Etap 1 zamówienia - przyłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej nowobudowanego budynku biurowego na terenie nieruchomości Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118,
2) Etap 2 zamówienia - dostawa ciepła do węzła co w nowobudowanym budynku biurowym na terenie nieruchomości Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Umowa na przyłączenie do sieci ciepłowniczej (Część 1/Etap 1 zamówienia) zawarta została dnia 20 marca 2023 roku. Termin realizacji zamówienia w w/w umowie rozumiany jako rozpoczęcie dostarczania ciepła ustalono na dzień 30 października 2023 roku. Termin ten uległ zmianie (aneks do umowy) na dzień 15 grudnia 2023 roku. W zakresie tej części zamówienia, Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów (brak wynagrodzenia umownego).
2. Umowa na kompleksowe dostarczanie ciepła (Część 2/Etap 2 zamówienia) zawarta została dnia 28 listopada 2023 roku. Umowa zawarta została na czas nieoznaczony ( art. 435 ust. 1 pkt. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych). Z uwagi na fakt, że w ogłoszeniu nie ma możliwości określenia terminu realizacji zamówienia na czas nieoznaczony, wpisano 48 miesięcy, tj. okres na podstawie którego dokonano oszacowania wartości zamówienia. Ponadto jako wartość umowy wpisano wartość szacunkową zamówienia powiększoną o podatek od towarów i usług VAT.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy Przed zmianą:
2023-03-20
Po zmianie:
2023-11-28
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
0
Po zmianie:
250920,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2023-10-30
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
Po zmianie:
48
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.226.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Usługa dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Filharmonii Łódzkiej w Łodzi oraz ich dzieci i osób towarzyszących
- Dostawa paliwa gazowego GZ50
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 175 w Łodzi
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji oraz uzyskanie pozwolenia na budowę: "Budowa obiektów pełniących funkcję garażowe oraz magazynowo - warsztatowe z zapleczem socjalnym dla OD w Łowiczu". Opcja - nadzór autorski
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii oraz odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE przez okres 12 miesięcy"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT w Łodzi w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Laszki
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBARTOWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.