Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00475368/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Urologicznego oraz Oddziału i Działu Rehabilitacji – zadanie realizowane ze środków funduszu prewencyjnego PZU Życie SA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 46
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital.rybnik.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Urologicznego oraz Oddziału i Działu Rehabilitacji – zadanie realizowane ze środków funduszu prewencyjnego PZU Życie SA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d98d789e-0ed6-4155-89d8-4514f999423a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050868/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Wyposażenie w specjalistyczny sprzęt poprawiający bezpieczeństwo pacjenta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475368
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TAM-607-TP/45-2024.AR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 58174,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Urologicznego oraz Oddziału i działu Rehabilitacji – zadanie realizowane ze środków funduszuprewencyjnego PZU Życie SA 2. Przedmiot zamówienia stanowi zadanie inwestycyjne pn.: zadanie prewencyjne Odbiorcy środków
prewencyjnych mające na celu ochronę zdrowia i politykę zdrowotną polegające na wyposażeniu w specjalistyczny sprzęt poprawiający bezpieczeństwo pacjenta – fundusz prewencyjny PZU Życie SA
3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 odrębne części (pakiety), w tym część (pakiet) nr 1 tj. Resektoskop monopolarny z optyką oraz wyposażeniem
zgodnie ze specyfikacją techniczną – załącznik nr 1.2.a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 32972,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Urologicznego oraz Oddziału i działu Rehabilitacji – zadanie realizowane ze środków funduszuprewencyjnego PZU Życie SA 2. Przedmiot zamówienia stanowi zadanie inwestycyjne pn.: zadanie prewencyjne Odbiorcy środków
prewencyjnych mające na celu ochronę zdrowia i politykę zdrowotną polegające na wyposażeniu w specjalistyczny sprzęt poprawiający bezpieczeństwo pacjenta – fundusz prewencyjny PZU Życie SA
3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 odrębne części (pakiety), w tym część (pakiet) nr 2 tj. Aparat do terapii polem magnetycznym z wyposażeniem
zgodnie ze specyfikacją techniczną – załącznik nr 1.2.b do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 12555,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Urologicznego oraz Oddziału i działu Rehabilitacji – zadanie realizowane ze środków funduszuprewencyjnego PZU Życie SA 2. Przedmiot zamówienia stanowi zadanie inwestycyjne pn.: zadanie prewencyjne Odbiorcy środków
prewencyjnych mające na celu ochronę zdrowia i politykę zdrowotną polegające na wyposażeniu w specjalistyczny sprzęt poprawiający bezpieczeństwo pacjenta – fundusz prewencyjny PZU Życie SA
3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 odrębne części (pakiety), w tym część (pakiet) nr 3 tj. Aparat do terapii ultradźwiękowej z wyposażeniem
zgodnie ze specyfikacją techniczną – załącznik nr 1.2.c do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej
4.5.5.) Wartość części: 6157,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Urologicznego oraz Oddziału i działu Rehabilitacji – zadanie realizowane ze środków funduszuprewencyjnego PZU Życie SA 2. Przedmiot zamówienia stanowi zadanie inwestycyjne pn.: zadanie prewencyjne Odbiorcy środków
prewencyjnych mające na celu ochronę zdrowia i politykę zdrowotną polegające na wyposażeniu w specjalistyczny sprzęt poprawiający bezpieczeństwo pacjenta – fundusz prewencyjny PZU Życie SA
3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 odrębne części (pakiety), w tym część (pakiet) nr 4 tj. Kozetki zgodnie ze specyfikacją techniczną – załącznik nr 1.2.d do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6488,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34316,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34316,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34316,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLYMPUS Polska Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012330343
7.3.3) Ulica: ul. Wynalazek 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-677
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34316,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13160 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15425,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15425,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160339042
7.3.3) Ulica: Przyjaźni 52/1U
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-030
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15425,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5680 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6650,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6650,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160339042
7.3.3) Ulica: Przyjaźni 52/1U
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-030
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6650,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8607,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10797,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10797,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160339042
7.3.3) Ulica: ul. Przyjaźni 52/1U
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-030
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10797,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-30INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zapewnienie wsparcia technicznego, serwisu i aktualizacji oprogramowania oraz subskrypcji dla systemu zabezpieczającego sieć informatyczną dla 2 urządzeń firewall PA-3220 przez okres 12 miesięcy
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych dla PGG S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 4 zadania
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany sposobu ogrzewania, remontu oraz przebudowy budynku przy ul. 3 Maja 12 w Rybniku w zakresie dostosowania go do obowiązujących warunków technicz.
- Usługi żurawiem samochodowym o udźwigu min 15 ton dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Świadczenie usługi ochrony w Oddziale Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Zabezpieczeniu Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Świadczenie usług serwisowych sprzęgieł i układów hamulcowych produkcji Voith i Tuschen-Zimmermann dla Oddziałów PGG S.A. z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli medycznych na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- 60/24 - Dostawa i montaż zabudowy meblowej dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
- Dostawa implantów i wyrobów medycznych jednorazowego użytku do artroskopii na okres 5 miesięcy
- Dostawa narzędzi i implantów ortopedycznych - artroskopia kolana ZP38/A/21/2024
- 203-P-24 Łóżka szpitalne wraz z szafkami przyłóżkowymi
- Dostawa wyposażenia i aparatury medycznej
więcej: Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.