eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikZakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Urologicznego oraz Oddziału i Działu Rehabilitacji - zadanie realizowane ze środków funduszu prewencyjnego PZU Życie SA



Ogłoszenie z dnia 2024-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Urologicznego oraz Oddziału i Działu Rehabilitacji – zadanie realizowane ze środków funduszu prewencyjnego PZU Życie SA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 46

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.rybnik.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Urologicznego oraz Oddziału i Działu Rehabilitacji – zadanie realizowane ze środków funduszu prewencyjnego PZU Życie SA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d98d789e-0ed6-4155-89d8-4514f999423a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050868/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Wyposażenie w specjalistyczny sprzęt poprawiający bezpieczeństwo pacjenta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475368

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TAM-607-TP/45-2024.AR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 58174,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Urologicznego oraz Oddziału i działu Rehabilitacji – zadanie realizowane ze środków funduszu
prewencyjnego PZU Życie SA 2. Przedmiot zamówienia stanowi zadanie inwestycyjne pn.: zadanie prewencyjne Odbiorcy środków
prewencyjnych mające na celu ochronę zdrowia i politykę zdrowotną polegające na wyposażeniu w specjalistyczny sprzęt poprawiający bezpieczeństwo pacjenta – fundusz prewencyjny PZU Życie SA
3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 odrębne części (pakiety), w tym część (pakiet) nr 1 tj. Resektoskop monopolarny z optyką oraz wyposażeniem
zgodnie ze specyfikacją techniczną – załącznik nr 1.2.a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 32972,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Urologicznego oraz Oddziału i działu Rehabilitacji – zadanie realizowane ze środków funduszu
prewencyjnego PZU Życie SA 2. Przedmiot zamówienia stanowi zadanie inwestycyjne pn.: zadanie prewencyjne Odbiorcy środków
prewencyjnych mające na celu ochronę zdrowia i politykę zdrowotną polegające na wyposażeniu w specjalistyczny sprzęt poprawiający bezpieczeństwo pacjenta – fundusz prewencyjny PZU Życie SA
3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 odrębne części (pakiety), w tym część (pakiet) nr 2 tj. Aparat do terapii polem magnetycznym z wyposażeniem
zgodnie ze specyfikacją techniczną – załącznik nr 1.2.b do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej

4.5.5.) Wartość części: 12555,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Urologicznego oraz Oddziału i działu Rehabilitacji – zadanie realizowane ze środków funduszu
prewencyjnego PZU Życie SA 2. Przedmiot zamówienia stanowi zadanie inwestycyjne pn.: zadanie prewencyjne Odbiorcy środków
prewencyjnych mające na celu ochronę zdrowia i politykę zdrowotną polegające na wyposażeniu w specjalistyczny sprzęt poprawiający bezpieczeństwo pacjenta – fundusz prewencyjny PZU Życie SA
3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 odrębne części (pakiety), w tym część (pakiet) nr 3 tj. Aparat do terapii ultradźwiękowej z wyposażeniem
zgodnie ze specyfikacją techniczną – załącznik nr 1.2.c do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej

4.5.5.) Wartość części: 6157,41 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Urologicznego oraz Oddziału i działu Rehabilitacji – zadanie realizowane ze środków funduszu
prewencyjnego PZU Życie SA 2. Przedmiot zamówienia stanowi zadanie inwestycyjne pn.: zadanie prewencyjne Odbiorcy środków
prewencyjnych mające na celu ochronę zdrowia i politykę zdrowotną polegające na wyposażeniu w specjalistyczny sprzęt poprawiający bezpieczeństwo pacjenta – fundusz prewencyjny PZU Życie SA
3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 odrębne części (pakiety), w tym część (pakiet) nr 4 tj. Kozetki zgodnie ze specyfikacją techniczną – załącznik nr 1.2.d do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 6488,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34316,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34316,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34316,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLYMPUS Polska Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012330343

7.3.3) Ulica: ul. Wynalazek 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-677

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34316,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13160 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15425,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15425,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp.k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160339042

7.3.3) Ulica: Przyjaźni 52/1U

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15425,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5680 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6650,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6650,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp.k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160339042

7.3.3) Ulica: Przyjaźni 52/1U

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6650,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8607,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10797,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10797,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp.k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160339042

7.3.3) Ulica: ul. Przyjaźni 52/1U

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10797,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.