eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cieOCHRONA OSÓB, OBIEKTU I MIENIA S¡DU REJONOWEGO W ¦WINOUJ¦CIU



Og³oszenie z dnia 2023-12-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
OCHRONA OSÓB, OBIEKTU I MIENIA S¡DU REJONOWEGO W ¦WINOUJ¦CIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S¡D REJONOWY W ¦WINOUJ¦CIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324659

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swinoujscie.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swinoujscie.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OCHRONA OSÓB, OBIEKTU I MIENIA S¡DU REJONOWEGO W ¦WINOUJ¦CIU

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b29036aa-941a-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00536633

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00155812/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Ochrona fizyczna i monitoring budynku S±du Rejonowego w ¦winouj¶ciu, ul. Paderewskiego 6

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b29036aa-941a-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
3. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
3.1. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
3.2. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym.
W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
Administrator Danych Osobowych Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Dyrektor S±du Rejonowego w ¦winouj¶ciu z siedzib± przy ul. Paderewskiego 6, 72-600 ¦winouj¶cie.


Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt mo¿liwy jest za po¶rednictwem adresu do korespondencji: S±d Rejonowy w ¦winouj¶ciu z siedzib± przy ul. Paderewskiego 6, 72-600 ¦winouj¶cie lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod@swinoujscie.sr.gov.pl.
Cele przetwarzania danych osobowych Dane osobowe przekazane przez Wykonawcê przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówieñ publicznych realizowanego w trybie wynikaj±cym z ustawy PZP oraz w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy z S±dem Rejonowym w ¦winouj¶ciu oraz w celu wype³nienia obowi±zku archiwizacji dokumentów.
Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych Procedura prowadzona na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. Przes³ankami legalizuj±cymi przetwarzanie danych osobowych przekazanych przez Wykonawcê jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na administratorze okre¶lonych w przepisach krajowych lub unijnych odnosz±cych siê do zamówieñ publicznych, przedmiotu umowy oraz ochrony danych osobowych; po wybraniu Wykonawcy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora, tj.: ewentualne ustalenie i dochodzenie roszczeñ lub obrona przed roszczeniami; potrzeba posiadania sta³ego kontaktu z osobami wskazanymi przez Wykonawcê, odpowiedzialnymi za realizacjê umowy, przy czym z chwil± podjêcia przez tê osobê czynno¶ci w ramach wykonywania umowy, takich, które podlegaj± obowi±zkowi udokumentowania, zmianie ulegnie przes³anka przetwarzania danych osobowych, któr± od tego momentu bêdzie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia.


Informacja
o odbiorcach danych osobowych Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74-75 ustawy PZP oraz: podmioty zapewniaj±ce na rzecz S±du Apelacyjnego w Szczecinie obs³ugê techniczn± i organizacyjn±, np. dostawcy oprogramowania do zarz±dzania systemami, podmioty ¶wiadcz±ce obs³ugê techniczn± oprogramowania, itp.

Okres przechowywania danych osobowych
Okres przechowywania danych osobowych, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, wynosi 4 lata od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): cd.RODO
Uprawnienia z art. 15
-19 ogólnego rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania dane osobowe, ma prawo:

- dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych – w celu realizacji niniejszego ¿±dania administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania;
- prawo do sprostowania lub uzupe³nienia swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- w zakresie w jakim dane osobowe przetwarzane s± w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f RODO przys³uguje prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu - z przyczyn zwi±zanych ze szczególn± sytuacj± wobec przetwarzania danych osobowych.
Prawo
do wniesienia skargi Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe posiada prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub www.uodo.gov.pl, gdy uznaj± Pañstwo, i¿ przetwarzanie danych osobowych przez administratora narusza przepisy rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679.

Ograniczenie stosowania Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania dane osobowe nie przys³uguje prawo do:
- usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
- przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania na podstawie art. 21 RODO danych osobowych, w przypadku gdy podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b lub art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


Informacja
o dobrowolno¶ci lub obowi±zku podania danych osobowych Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w ustawie PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
Informacje
o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym
o profilowaniu W odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcê decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Informacje o zamiarze przekazania danych osobowych od pañstwa trzeciego
lub organizacji miêdzynarodowej Dane osobowe przekazane przez Wykonawcê nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
Przetwarzanie danych Dane osobowe przekazane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane jedynie przez upowa¿nione do tego osoby.

Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu, w szczególno¶ci do udzielenia informacji przewidzianych w art. 13 oraz 14 RODO dotycz±cych osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu, a które pozyska³ bezpo¶rednio lub po¶rednio od tych osób lub podwykonawców, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZNAK SPRAWY: A-211-15 /23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na bezpo¶redniej ochronie fizycznej obiektu, osób i mienia s±du oraz sprawowanie ochrony poprzez system sta³ego monitorowania alarmowej instalacji w³amaniowej, napadowej i po¿arowej w budynkach S±du Rejonowego w ¦winouj¶ciu przy ul. Paderewskiego, poprzez:
a) bezpo¶redni± ochronê fizyczna obiektu, osób i mienia S±du ¶wiadczon± przez pracownika ochrony w dniach urzêdowania S±du Rejonowego w ¦winouj¶ciu
w godzinach od 7.00 do 18.00 ;
b) system sta³ego monitorowania alarmowej instalacji w³amaniowej, napadowej
i po¿arowej ca³odobowo,
c) otwieranie i zamykanie budynku oraz deponowanie kluczy do budynku w siedzibie (oddziale) Wykonawcy (lub w innym miejscu wskazanym przez Wykonawcê na terenie Miasta ¦winouj¶cie, posiadaj±cym zabezpieczenie przed dostêpem osób trzecich).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem, szczegó³owo opisanym w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli posiada aktualn± koncesjê Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji wydan± na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U.2021.1995 ze zmianami) na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanej
w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej.

W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument musi posiadaæ ten z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólna, który bêdzie odpowiada³ za realizacjê prac objêtych uprawnieniem.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.

4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli:

a) nale¿ycie wykona³ lub nale¿ycie wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 us³ugê (na podstawie jednej umowy trwaj±cej minimum 12 miesiêcy) o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia - ochronê osób i mienia, obiektów w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, w budynku/budynkach biurowych o ca³kowitej powierzchni u¿ytkowej minimum 1.500,00 m2.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden
z wykonawców w ca³o¶ci.
b) zapewni grupê interwencyjn± dostêpn± ca³odobowo wyposa¿on± zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 21 pa¼dziernika 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz.U.2015, poz.992 ze zmianami), która bêdzie zlokalizowana w rejonie wykonywania przedmiotu zamówienia tak, aby mog³a podj±æ dzia³ania na obiekcie objêtym ochron± elektroniczn± oraz udzieliæ wsparcia pracownikom ochrony realizuj±cym zadania ochronne na posterunkach w chronionym obiekcie, w sytuacjach nadzwyczajnych, w czasie do 10 minut.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek Wykonawcy mog± spe³niaæ wspólnie.
c) zapewni ca³odobow± stacj± monitorowania sygna³ów, do której jest mo¿liwo¶æ pod³±czenia elektronicznych systemów alarmowych Zamawiaj±cego drog± telefoniczn± i radiow±, na miejscowej czêstotliwo¶ci radiowej, do funkcjonuj±cej ca³odobowo stacji monitorowania alarmów (centrum dowodzenia).

W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden
z wykonawców.

Uwaga: W sytuacji, gdy Wykonawca realizuje us³ugê bêd±c± w trakcie realizacji, Zamawiaj±cy wymaga, aby na dzieñ sk³adania ofert, by³a ona realizowana przez okres co najmniej 12 miesiêcy.
Jedna us³uga to jedna umowa, w ramach, której wykonano lub nadal s± wykonywane us³ugi ochrony osób i mienia odpowiadaj±ce postawionemu warunkowi.
Przez zamówienia wykonane nale¿y rozumieæ:
1) zamówienia rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie,
2) zamówienia zakoñczone w w/w okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w w/w okresie.
Niedopuszczalne jest ³±czenie zamówieñ wykonanych przez ró¿nych Wykonawców, aby uzyskaæ 1 zamówienie spe³niaj±ce wymagania Zamawiaj±cego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wype³niony formularz ofertowo-cenowy, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik
nr 1 do SWZ;O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania
o udzielenie za¬mówienia - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy
z Wykonawców (wspólnicy spó³ki cywilnej traktowani s± jako Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±).
O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się̂ o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców; o¶wiadczenia te winny potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powy¿ej - pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka zarz±du spó³ki lub, w przypadku spó³ek dzia³aj±cych w systemie common law, cz³onka rady dyrektorów spó³ki, a tak¿e umowa spó³ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki) potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wspólnicy spó³ki cywilnej traktowani s± jako Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±);O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ) - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaj± na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby – zgodnie z art. 118 ust. 1 i 2 ustawy Pzp;Wymagane tylko je¶li dotyczy konkretnego postêpowania i jest mo¿liwe w danym postêpowaniu.Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaj± na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby (wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ);Wymagane tylko je¶li dotyczy konkretnego postêpowania i jest mo¿liwe w danym postêpowaniu.O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, który zakres wykonaj± poszczególni Wykonawcy (podmiotowy ¶rodek dowodowy) - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; Interaktywny formularz ofertowy, udostêpniony przez Zamawiaj±cego na platformie e-Zamówienia (zamieszczony w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”), pomocniczo w celu zaci±gniêcia informacji do systemu;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum),
Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w
postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pe³nomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje siê na
swoim profilu Wykonawcy i sk³adaj±c ofertê w zak³adce „Wykonawcy” doda pozosta³ych Wykonawców wpisuj±c ich dane.
Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego
Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce
dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w
wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie
zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.Szczegó³y dotycz±ce
sposobu sk³adania poszczególnych dokumentów i o¶wiadczeñ przez Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie opisane s± innych w³a¶ciwych miejscach w niniejszym
og³oszeniu oraz w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy polegaj±cych na zmianie wynagrodzenia, w przypadkach okre¶lonych w umowie.
2. Niezale¿nie od zmian umowy przewidzianych powy¿ej, na podstawie art. 439 ust. 1 ustawy PZP, wynagrodzenie Wykonawcy podlegaæ bêdzie waloryzacji (zmniejszeniu lub zwiêkszeniu) prowadz±cej do dokonywania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny daj±cych siê wyodrêbniæ i ustaliæ, materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia. Waloryzacja ta bêdzie dokonywana raz w kwartale z zachowaniem zasad i w sposób opisany szczegó³owo w projektowanych postanowieniach umowy.
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków w tym miejscu, Zamawiaj±cy informuje, i¿ zmiany do umowy zosta³y opisane w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± Za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem systemu dostêpnego pod adresem: https:// ezamowienia.gov.pl i pod nazw± niniejszego postêpowania. Sposób z³o¿enia oferty zosta³ opisany w Rozdziale XI SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-14 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-12

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych
w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty
sk³ada siê z uwzglêdnieniem postanowieñ rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od
wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415). Termin wykonania zamówienia: 12 miesiêcy, jednak nie wcze¶niej ni¿ od dnia 31 grudnia 2023 r. od godz.12:00 do dnia 31.12.2024 r. do godz.11:59.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.