Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00452343/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej
systemu radiokomunikacyjnego na obiektach zewnętrznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://slaska-policja.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowejsystemu radiokomunikacyjnego na obiektach zewnętrznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-277c87a5-7c13-4924-b855-d659962ce63b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244141/39/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego na obiektach zewnętrznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452343
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-375/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 245670,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
na obiekcie zewnętrznym nr 1 – SLR Pilchowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.1 oraz3.1.1, 3.1.2 do SWZ.
2. Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odpowiednio w załączniku
nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 oraz nr 3.1.1, 3.2.1, 3.3.1, 3.4.1, 3.5.1, 3.6.1 oraz 3.1.2, 3.2.2, 3.3.2, 3.4.2, 3.5.2, 3.6.2 do SWZ i
stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem
oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od
dnia protokolarnego odbioru w zakresie danego zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił
Wykonawca.
5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1 oraz nr 3.1.1, nr 3.1.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1
d) załącznik nr 3.2 oraz nr 3.2.1, nr 3.2.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2
e) załącznik nr 3.3 oraz nr 3.3.1, nr 3.3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3
f) załącznik nr 3.4 oraz nr 3.4.1, nr 3.4.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4
g) załącznik nr 3.5 oraz nr 3.5.1, nr 3.5.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5
h) załącznik nr 3.6 oraz nr 3.6.1, nr 3.6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6
6. Wspólny słownik CPV: 45312300-9 instalowanie anten
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji
technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku
zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane
rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których
jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w
dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa,
certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania. Ciężar udowodnienia, ze
oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ8. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane,
wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy
dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do
SWZ).
10. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej
RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych
osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.
14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten
4.5.5.) Wartość części: 27915,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnegona obiekcie zewnętrznym nr 2 – SLR Bytom/Radzionków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr
3.2 oraz 3.2.1, 3.2.2 do SWZ.
2. Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odpowiednio w załączniku
nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 oraz nr 3.1.1, 3.2.1, 3.3.1, 3.4.1, 3.5.1, 3.6.1 oraz 3.1.2, 3.2.2, 3.3.2, 3.4.2, 3.5.2, 3.6.2 do SWZ i
stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem
oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od
dnia protokolarnego odbioru w zakresie danego zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił
Wykonawca.
5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1 oraz nr 3.1.1, nr 3.1.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1
d) załącznik nr 3.2 oraz nr 3.2.1, nr 3.2.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2
e) załącznik nr 3.3 oraz nr 3.3.1, nr 3.3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3
f) załącznik nr 3.4 oraz nr 3.4.1, nr 3.4.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4
g) załącznik nr 3.5 oraz nr 3.5.1, nr 3.5.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5
h) załącznik nr 3.6 oraz nr 3.6.1, nr 3.6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6
6. Wspólny słownik CPV: 45312300-0, 45312330-9.7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji
technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku
zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane
rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których
jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w
dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa,
certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania. Ciężar udowodnienia, ze
oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ
spoczywa na Wykonawcy.
8. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane,
wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy
dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do
SWZ).10. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej
RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych
osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.
14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten
4.5.5.) Wartość części: 35359,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego naobiekcie zewnętrznym nr 3 – SLR Rudziniec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.3 oraz 3.3.1,
3.3.2 do SWZ.
2. Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odpowiednio w załączniku
nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 oraz nr 3.1.1, 3.2.1, 3.3.1, 3.4.1, 3.5.1, 3.6.1 oraz 3.1.2, 3.2.2, 3.3.2, 3.4.2, 3.5.2, 3.6.2 do SWZ i
stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem
oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od
dnia protokolarnego odbioru w zakresie danego zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił
Wykonawca.
5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:a) załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1 oraz nr 3.1.1, nr 3.1.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1
d) załącznik nr 3.2 oraz nr 3.2.1, nr 3.2.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2
e) załącznik nr 3.3 oraz nr 3.3.1, nr 3.3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3
f) załącznik nr 3.4 oraz nr 3.4.1, nr 3.4.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4
g) załącznik nr 3.5 oraz nr 3.5.1, nr 3.5.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5
h) załącznik nr 3.6 oraz nr 3.6.1, nr 3.6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6
6. Wspólny słownik CPV: 45312300-0, 45312330-9.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji
technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku
zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane
rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których
jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w
dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa,
certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania. Ciężar udowodnienia, ze
oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ
spoczywa na Wykonawcy.
8. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane,
wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy
dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do
SWZ).
10. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej
RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych
osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.
14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten
4.5.5.) Wartość części: 28346,87 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnegona obiekcie zewnętrznym nr 4 – RTCN Katowice/Kosztowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr
3.4 oraz 3.4.1, 3.4.2 do SWZ.2. Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odpowiednio w załączniku
nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 oraz nr 3.1.1, 3.2.1, 3.3.1, 3.4.1, 3.5.1, 3.6.1 oraz 3.1.2, 3.2.2, 3.3.2, 3.4.2, 3.5.2, 3.6.2 do SWZ i
stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem
oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od
dnia protokolarnego odbioru w zakresie danego zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił
Wykonawca.
5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1 oraz nr 3.1.1, nr 3.1.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1
d) załącznik nr 3.2 oraz nr 3.2.1, nr 3.2.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2
e) załącznik nr 3.3 oraz nr 3.3.1, nr 3.3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3
f) załącznik nr 3.4 oraz nr 3.4.1, nr 3.4.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4
g) załącznik nr 3.5 oraz nr 3.5.1, nr 3.5.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5
h) załącznik nr 3.6 oraz nr 3.6.1, nr 3.6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6
6. Wspólny słownik CPV: 45312300-0, 45312330-9.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji
technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku
zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane
rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których
jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w
dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa,
certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania. Ciężar udowodnienia, ze
oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ
spoczywa na Wykonawcy.
8. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane,
wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy
dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do
SWZ).
10. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej
RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych
osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.
14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten
4.5.5.) Wartość części: 64377,54 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego na obiekcie zewnętrznym nr 5 – SB 32424 Będzin Orange. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.5 oraz 3.5.1, 3.5.2 do SWZ.2. Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odpowiednio w załączniku
nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 oraz nr 3.1.1, 3.2.1, 3.3.1, 3.4.1, 3.5.1, 3.6.1 oraz 3.1.2, 3.2.2, 3.3.2, 3.4.2, 3.5.2, 3.6.2 do SWZ i
stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem
oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od
dnia protokolarnego odbioru w zakresie danego zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił
Wykonawca.
5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1 oraz nr 3.1.1, nr 3.1.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1
d) załącznik nr 3.2 oraz nr 3.2.1, nr 3.2.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2
e) załącznik nr 3.3 oraz nr 3.3.1, nr 3.3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3
f) załącznik nr 3.4 oraz nr 3.4.1, nr 3.4.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4
g) załącznik nr 3.5 oraz nr 3.5.1, nr 3.5.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5
h) załącznik nr 3.6 oraz nr 3.6.1, nr 3.6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6
6. Wspólny słownik CPV: 45312300-9 instalowanie anten
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji
technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku
zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane
rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których
jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w
dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa,
certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania. Ciężar udowodnienia, ze
oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ8. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane,
wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy
dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do
SWZ).
10. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej
RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych
osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.
14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten
4.5.5.) Wartość części: 45190,59 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnegona obiekcie zewnętrznym nr 6 – SB 35106 Mikołów Orange. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr
3.6 oraz 3.6.1, 3.6.2 do SWZ.
2. Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odpowiednio w załączniku
nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 oraz nr 3.1.1, 3.2.1, 3.3.1, 3.4.1, 3.5.1, 3.6.1 oraz 3.1.2, 3.2.2, 3.3.2, 3.4.2, 3.5.2, 3.6.2 do SWZ i
stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem
oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od
dnia protokolarnego odbioru w zakresie danego zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił
Wykonawca.
5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1 oraz nr 3.1.1, nr 3.1.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1
d) załącznik nr 3.2 oraz nr 3.2.1, nr 3.2.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2
e) załącznik nr 3.3 oraz nr 3.3.1, nr 3.3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3
f) załącznik nr 3.4 oraz nr 3.4.1, nr 3.4.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4
g) załącznik nr 3.5 oraz nr 3.5.1, nr 3.5.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5
h) załącznik nr 3.6 oraz nr 3.6.1, nr 3.6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6
6. Wspólny słownik CPV: 45312300-0, 45312330-9.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji
technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku
zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane
rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których
jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów wdokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa,
certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania. Ciężar udowodnienia, ze
oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ
spoczywa na Wykonawcy.
8. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane,
wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy
dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do
SWZ).
10. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej
RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych
osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.
14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten
4.5.5.) Wartość części: 44480,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33148,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33148,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33148,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Qualitel Service sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380598017
7.3.3) Ulica: Ujeścisko 10
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-130
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33148,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41595,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41595,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41595,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Qualitel Service sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380598017
7.3.3) Ulica: Ujeścisko 10
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-130
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41595,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34617,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34617,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34617,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Qualitel Service sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380598017
7.3.3) Ulica: Ujeścisko 10
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-130
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34617,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78478,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78478,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78478,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Qualitel Service sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380598017
7.3.3) Ulica: Ujeścisko 10
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-130
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78478,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56454,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56454,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56454,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Qualitel Service sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380598017
7.3.3) Ulica: Ujeścisko 10
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-130
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56454,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55370,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55370,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55370,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Qualitel Service sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380598017
7.3.3) Ulica: Ujeścisko 10
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-130
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55370,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Modernizacja auli w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach przy ul. Bankowej 11
- Wymiana okien skośnych na poziomie -1 wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Biblioteki Śląskiej przy Placu Rady Europy 1 w Katowicach
- Sukcesywna dostawa azotu ciekłego oraz najem i serwis zbiornika na azot ciekły
- "Budowa stref aktywności fizycznej w Katowicach"
- NADZÓR NAD PRZEPROWADZENIEM GENERALNEGO POMIARU RUCHU 2025 NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Dostawa odzieży ochronnej medycznej i obuwia ochronnego medycznego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z parkingiem, zbiornikiem wód opadowych i murami oporowymi, przy ul. R. Traugutta w Pyskowicach na działkach nr 526/28, 856/28, 857/28, 854/28
- Montaż instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego na obiektach zewnętrznych
więcej: Instalowanie anten »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.