eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego na obiektach zewnętrznych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej
systemu radiokomunikacyjnego na obiektach zewnętrznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slaska-policja.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej
systemu radiokomunikacyjnego na obiektach zewnętrznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-277c87a5-7c13-4924-b855-d659962ce63b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244141/39/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego na obiektach zewnętrznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452343

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-375/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 245670,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

na obiekcie zewnętrznym nr 1 – SLR Pilchowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.1 oraz
3.1.1, 3.1.2 do SWZ.
2. Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odpowiednio w załączniku
nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 oraz nr 3.1.1, 3.2.1, 3.3.1, 3.4.1, 3.5.1, 3.6.1 oraz 3.1.2, 3.2.2, 3.3.2, 3.4.2, 3.5.2, 3.6.2 do SWZ i
stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem
oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od
dnia protokolarnego odbioru w zakresie danego zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił
Wykonawca.
5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1 oraz nr 3.1.1, nr 3.1.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1
d) załącznik nr 3.2 oraz nr 3.2.1, nr 3.2.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2
e) załącznik nr 3.3 oraz nr 3.3.1, nr 3.3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3
f) załącznik nr 3.4 oraz nr 3.4.1, nr 3.4.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4
g) załącznik nr 3.5 oraz nr 3.5.1, nr 3.5.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5
h) załącznik nr 3.6 oraz nr 3.6.1, nr 3.6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6
6. Wspólny słownik CPV: 45312300-9 instalowanie anten
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji
technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku
zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane
rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których
jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w
dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa,
certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania. Ciężar udowodnienia, ze
oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ8. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane,
wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy
dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do
SWZ).
10. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej
RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych
osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.
14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten

4.5.5.) Wartość części: 27915,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego
na obiekcie zewnętrznym nr 2 – SLR Bytom/Radzionków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr
3.2 oraz 3.2.1, 3.2.2 do SWZ.
2. Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odpowiednio w załączniku
nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 oraz nr 3.1.1, 3.2.1, 3.3.1, 3.4.1, 3.5.1, 3.6.1 oraz 3.1.2, 3.2.2, 3.3.2, 3.4.2, 3.5.2, 3.6.2 do SWZ i
stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem
oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od
dnia protokolarnego odbioru w zakresie danego zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił
Wykonawca.
5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1 oraz nr 3.1.1, nr 3.1.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1
d) załącznik nr 3.2 oraz nr 3.2.1, nr 3.2.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2
e) załącznik nr 3.3 oraz nr 3.3.1, nr 3.3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3
f) załącznik nr 3.4 oraz nr 3.4.1, nr 3.4.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4
g) załącznik nr 3.5 oraz nr 3.5.1, nr 3.5.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5
h) załącznik nr 3.6 oraz nr 3.6.1, nr 3.6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6
6. Wspólny słownik CPV: 45312300-0, 45312330-9.7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji
technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku
zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane
rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których
jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w
dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa,
certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania. Ciężar udowodnienia, ze
oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ
spoczywa na Wykonawcy.
8. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane,
wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy
dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do
SWZ).10. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej
RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych
osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.
14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten

4.5.5.) Wartość części: 35359,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego na
obiekcie zewnętrznym nr 3 – SLR Rudziniec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.3 oraz 3.3.1,
3.3.2 do SWZ.
2. Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odpowiednio w załączniku
nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 oraz nr 3.1.1, 3.2.1, 3.3.1, 3.4.1, 3.5.1, 3.6.1 oraz 3.1.2, 3.2.2, 3.3.2, 3.4.2, 3.5.2, 3.6.2 do SWZ i
stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem
oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od
dnia protokolarnego odbioru w zakresie danego zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił
Wykonawca.
5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:a) załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1 oraz nr 3.1.1, nr 3.1.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1
d) załącznik nr 3.2 oraz nr 3.2.1, nr 3.2.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2
e) załącznik nr 3.3 oraz nr 3.3.1, nr 3.3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3
f) załącznik nr 3.4 oraz nr 3.4.1, nr 3.4.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4
g) załącznik nr 3.5 oraz nr 3.5.1, nr 3.5.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5
h) załącznik nr 3.6 oraz nr 3.6.1, nr 3.6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6
6. Wspólny słownik CPV: 45312300-0, 45312330-9.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji
technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku
zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane
rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których
jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w
dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa,
certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania. Ciężar udowodnienia, ze
oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ
spoczywa na Wykonawcy.
8. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane,
wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy
dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do
SWZ).
10. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej
RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych
osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.
14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten

4.5.5.) Wartość części: 28346,87 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego
na obiekcie zewnętrznym nr 4 – RTCN Katowice/Kosztowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr
3.4 oraz 3.4.1, 3.4.2 do SWZ.2. Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odpowiednio w załączniku
nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 oraz nr 3.1.1, 3.2.1, 3.3.1, 3.4.1, 3.5.1, 3.6.1 oraz 3.1.2, 3.2.2, 3.3.2, 3.4.2, 3.5.2, 3.6.2 do SWZ i
stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem
oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od
dnia protokolarnego odbioru w zakresie danego zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił
Wykonawca.
5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1 oraz nr 3.1.1, nr 3.1.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1
d) załącznik nr 3.2 oraz nr 3.2.1, nr 3.2.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2
e) załącznik nr 3.3 oraz nr 3.3.1, nr 3.3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3
f) załącznik nr 3.4 oraz nr 3.4.1, nr 3.4.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4
g) załącznik nr 3.5 oraz nr 3.5.1, nr 3.5.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5
h) załącznik nr 3.6 oraz nr 3.6.1, nr 3.6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6
6. Wspólny słownik CPV: 45312300-0, 45312330-9.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji
technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku
zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane
rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których
jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w
dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa,
certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania. Ciężar udowodnienia, ze
oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ
spoczywa na Wykonawcy.
8. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane,
wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy
dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do
SWZ).
10. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej
RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych
osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.
14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten

4.5.5.) Wartość części: 64377,54 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego na obiekcie zewnętrznym nr 5 – SB 32424 Będzin Orange. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.5 oraz 3.5.1, 3.5.2 do SWZ.
2. Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odpowiednio w załączniku
nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 oraz nr 3.1.1, 3.2.1, 3.3.1, 3.4.1, 3.5.1, 3.6.1 oraz 3.1.2, 3.2.2, 3.3.2, 3.4.2, 3.5.2, 3.6.2 do SWZ i
stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem
oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od
dnia protokolarnego odbioru w zakresie danego zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił
Wykonawca.
5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1 oraz nr 3.1.1, nr 3.1.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1
d) załącznik nr 3.2 oraz nr 3.2.1, nr 3.2.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2
e) załącznik nr 3.3 oraz nr 3.3.1, nr 3.3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3
f) załącznik nr 3.4 oraz nr 3.4.1, nr 3.4.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4
g) załącznik nr 3.5 oraz nr 3.5.1, nr 3.5.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5
h) załącznik nr 3.6 oraz nr 3.6.1, nr 3.6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6
6. Wspólny słownik CPV: 45312300-9 instalowanie anten
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji
technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku
zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane
rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których
jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w
dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa,
certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania. Ciężar udowodnienia, ze
oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ8. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane,
wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy
dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do
SWZ).
10. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej
RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych
osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.
14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten

4.5.5.) Wartość części: 45190,59 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – zakup i dostawa wraz z montażem instalacji antenowych do stacji bazowej systemu radiokomunikacyjnego
na obiekcie zewnętrznym nr 6 – SB 35106 Mikołów Orange. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr
3.6 oraz 3.6.1, 3.6.2 do SWZ.
2. Parametry techniczne zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odpowiednio w załączniku
nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 oraz nr 3.1.1, 3.2.1, 3.3.1, 3.4.1, 3.5.1, 3.6.1 oraz 3.1.2, 3.2.2, 3.3.2, 3.4.2, 3.5.2, 3.6.2 do SWZ i
stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem
oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na przedmiot zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od
dnia protokolarnego odbioru w zakresie danego zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił
Wykonawca.
5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1 oraz nr 3.1.1, nr 3.1.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1
d) załącznik nr 3.2 oraz nr 3.2.1, nr 3.2.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2
e) załącznik nr 3.3 oraz nr 3.3.1, nr 3.3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3
f) załącznik nr 3.4 oraz nr 3.4.1, nr 3.4.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4
g) załącznik nr 3.5 oraz nr 3.5.1, nr 3.5.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5
h) załącznik nr 3.6 oraz nr 3.6.1, nr 3.6.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6
6. Wspólny słownik CPV: 45312300-0, 45312330-9.
7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji
technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość
składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku
zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane
rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których
jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów wdokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa,
certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania. Ciężar udowodnienia, ze
oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny i spełnia wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ
spoczywa na Wykonawcy.
8. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy
Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane,
wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy
dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do
SWZ).
10. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej
RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych
osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.
14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o
niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312300-0 - Instalowanie anten

4.5.5.) Wartość części: 44480,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33148,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33148,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33148,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Qualitel Service sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380598017

7.3.3) Ulica: Ujeścisko 10

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-130

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33148,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41595,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41595,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41595,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Qualitel Service sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380598017

7.3.3) Ulica: Ujeścisko 10

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-130

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41595,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34617,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34617,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34617,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Qualitel Service sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380598017

7.3.3) Ulica: Ujeścisko 10

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-130

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34617,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78478,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78478,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78478,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Qualitel Service sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380598017

7.3.3) Ulica: Ujeścisko 10

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-130

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78478,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56454,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56454,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56454,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Qualitel Service sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380598017

7.3.3) Ulica: Ujeścisko 10

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-130

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56454,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55370,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55370,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55370,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Qualitel Service sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380598017

7.3.3) Ulica: Ujeścisko 10

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-130

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55370,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.