eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokKompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Sanockiego oraz jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Sanockiego oraz jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SANOCKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sanok

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134652942

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-sanok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sanok.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba4c0e0a-2709-11ef-a458-c2a7c3d67e03

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Sanockiego oraz jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba4c0e0a-2709-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093535/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Sanockiego oraz jednostek organizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359395

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.272.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 143460 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Sanockiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu przez okres 3 lata na jednakowych warunkach, tj.: od 01-07-2024 r. do 30-06-2027 r.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- otwarcie i prowadzenie:
a) rachunku bieżącego budżetu Powiatu, Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych;
b) rachunków pozostałych (pomocniczych), w tym prowadzenie rachunków walutowych, zgodnie z zapotrzebowaniem Powiatu i jednostek organizacyjnych, w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej;
Otwieranie rachunków bankowych, poza tymi o których mowa w czynnościach przygotowawczych do realizacji bankowej obsługi Powiatu, będzie następowało nie później niż następnego dnia roboczego po dniu złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego.
c) rachunków środków funduszy specjalnych i celowych;
- realizowanie poleceń przelewów wewnętrznych miedzy rachunkami w tym samym banku w
formie elektronicznej, w walucie krajowej i zagranicznej,
- realizowanie poleceń przelewów zewnętrznych do obcych banków w formie elektronicznej
krajowej i zagranicznej,
- możliwość realizacji przelewów w formie papierowej na formularzu standardowym w
przypadku braku dostępu (awarii) do systemu bankowości elektronicznej lub innych
uzasadnionych przyczyn,
- przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych i obcych dokonywanych na rachunek Powiatu,
Starostwa i jednostek organizacyjnych;
- możliwość składania przelewów z datą przyszłą z możliwością usuwania, przeglądania i
modyfikowania przed terminem realizacji;
- import przelewów przygotowanych we własnym systemie finansowo-księgowym
Zamawiającego do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych w formie
umożliwiającym wczytanie danych;
- przechowywanie depozytów bez opłat i prowizji;
- świadczenie usługi przewalutowania;
- wydawanie kart płatniczych i obsługę realizowanych nimi transakcji;
- generowanie (wydruk) wyciągów bankowych na każdy dzień roboczy na wszystkich
rachunkach bieżących i pomocniczych nie wymagającego stempla bankowego wraz z
dokładnym opisem dokonanej operacji;
- generowanie (wydruk) historii rachunku bankowego (podstawowego, pomocniczego, w tym
walutowego);
- uznawanie i obciążanie rachunków w czasie rzeczywistym;
- oprocentowanie zgromadzonych środków następować będzie według zmiennej stopy
procentowej WIBID 1M x mnożnik z oferty;
- naliczanie i kapitalizacja odsetek dokonywana w okresach miesięcznych ostatniego dnia
miesiąca;
- usługę „wyzerowania” wskazanych rachunków bieżących Starostwa i jednostek
organizacyjnych Powiatu, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot
pozostałych na rachunkach Starostwa i jednostek na wskazany rachunek budżetu;
- zapewnienie Zamawiającemu w pełni funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej
w standardzie gwarantującym pełne bezpieczeństwo systemu wraz z odpowiednim
oprogramowaniem;
- przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłaszanych potrzeb, w siedzibie lub zdalnie w
zakresie obsługi sprzętu i systemu bankowości elektronicznej oraz zapewnienie wsparcia
merytorycznego i technicznego dla Zamawiającego;
- umożliwienie stosowania podpisu elektronicznego w ramach systemu bankowości
elektronicznej;
- realizacja operacji bankowych we wszystkich trybach (zwykłym, pilnym, ekspresowym) i w
systemach (ELIXIR, SORBNET, SWIFFT, SEPA i innych);
- realizowanie zleceń stałych;
- wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku;
- objęcie obsługą bankową nowoutworzonych jednostek na zaoferowanych warunkach,
- przyjmowanie lokat krótkoterminowych i długoterminowych (możliwość zawarcia osobnych
umów, zaoferowane oprocentowanie większe niż wynikające z Formularza Ofertowego,
możliwość negocjacji);
- zapewnienie obsługi bieżącej Powiatu i jednostek podległych przy pomocy placówek
własnych lub partnerskich na terenie miasta Sanoka;


2. Wymagania dodatkowe:

- o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający zezwolenie na
prowadzenie działalności bankowej określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia
1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 2488 z późn. zm.);
- z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć wykonawcę: w
stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w
postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez
likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1
ustawy z dnia 15 maja 205 r. – Prawo restrukturyzacyjne (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 2309 z późn.
zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości
zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje
zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził
likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust.1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r.- Prawo
upadłościowe (Dz. U. 2024 r. poz. 794, poz. 398, 685, 1544, 1629);
- zapewnienie obsługi bieżącej Powiatu i jednostek podległych przy pomocy placówek
własnych lub partnerskich na terenie miasta Sanoka;
- zamawiający wymaga, aby stanowiska do bankowości elektronicznej funkcjonowały od dnia
obowiązywania umowy;
- przypisanie Zamawiającemu jednego doradcy klienta w godzinach pracy Wykonawcy;
- wykonawca winien zapewnić wykonanie czynności organizacyjnych związanych z obsługą
bankową budżetu Powiatu oraz jednostek podległych codziennie od poniedziałku do piątku,
nie krócej niż w godzinach 8:00-15:00;
- Zamawiający informuje, że wszystkie materiały dotyczące budżetu Powiatu są umieszczone
na stronie internetowej bip.powiat-sanok.pl/Prawo lokalne/Budżet.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

66112000-8 - Usługi depozytowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BNP Paribas Bank Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010778878

7.3.3) Ulica: ul. Kasprzaka 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-211

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 0 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.