Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00590979/01 - Wynik z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja w latach 2024-2025 szkoleń przygotowujących specjalistów prowadzących warsztaty szkolne z młodzieżą w aspekcie świadomego i odpowiedzialnego rodzicielstwa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Rozwoju Edukacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14214358300000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-478
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 345 37 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@ore.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ore.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja w latach 2024-2025 szkoleń przygotowujących specjalistów prowadzących warsztaty szkolne z młodzieżą w aspekcie świadomego i odpowiedzialnego rodzicielstwa.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1719b505-6c49-45b0-adaf-0199fe63ff2c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537221
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214540/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Organizacja w latach 2024-2025 szkoleń przygotowujących specjalistów prowadzących warsztaty szkolne z młodzieżą w aspekcie świadomego i odpowiedzialnego rodzicielstwa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ore.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ore.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami rozdziału XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WA-ZUZP.2610.33.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja w latach 2024-2025 szkoleń przygotowujących specjalistów prowadzących warsztaty szkolne z młodzieżą w aspekcie świadomego i odpowiedzialnego rodzicielstwa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych
72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
72416000-9 - Dostawcy usług aplikacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
PRAWO OPCJI NR 1 - Powtórzenie w następujących zadań w roku 2025 -II etap;1. Promocja Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej programu pn. „Być razem” – w ramach działania 5.5. programu „Za życiem”:
● Wydrukowanie 200 szt. plakatów w formacie A3;
● Wydrukowanie 35 Roll-upów o wymiarach 1000x2000mm, wydruk 240 mic poliester, kolor jednostronny;
● dystrybucja do trenerów oraz siedziby ORE (dla ORE - 3 rollupy oraz 200 sztuk plakatów). Każdy trener otrzymuje na wskazany przez siebie adres 5 sztuk plakatów spakowanych w sztywne tuby z prasowanej tektury typu eco z białymi zatyczkami, 465x50 mm. oraz jeden roll-up w futerale.
2. E-learning Korekta graficzna, techniczna i funkcjonalna kursu e-learningowego dla trenerów i nauczycieli, obejmującego tematykę świadomego rodzicielstwa. Zmiany dokonywane w porozumieniu z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nanoszenia korekt i modyfikacji w kursie e-learningowym.
3. Trenerzy Wykonanie usługi polegającej na rekrutacji, organizacji i przeprowadzeniu 1 dwudniowego (12 godzin) szkolenia dla 32 trenerów (po 2 trenerów pracujących na terenie każdego z 16 województw w Polsce) w trybie stacjonarnym (dalej szkolenie „0”), oraz rekrutacji, informacji, organizacji i przeprowadzeniu szkolenia e-learningowego (20 godzin) dla ww. 32 trenerów. Istnieje możliwość ponownej rekrutacji trenerów z listy z poprzedniego roku.
4. Nauczyciele Wykonanie usługi polegającej na organizacji i przeprowadzeniu przez trenerów 4 godzinnego szkolenia w trybie stacjonarnym oraz 2 godzinnego spotkania online dla nauczycieli/nauczycielek 1300 osób
● wysyłkę mailową zaproszeń do dyrektorów szkół, Ośrodków Doskonalenia Nauczycieli, Kuratorów Oświaty, wydziałów edukacji w gminach i powiatach, w porozumieniu z Zamawiającym do minimum 3000 adresów mailowych;
● publikację w mediach społecznościowych banerów i krótkich tekstów informujących o szkoleniu (Facebook, LinkedIn, Twitter), akcja informacyjna swoim zasięgiem powinna objąć minimum 10 000 unikalnych użytkowników;
● wsparcie techniczne w trakcie realizacji kursu e-learningowego – usługa trwająca zgodnie z prawem opcji nie mniej niż 780 godzin zegarowych;
● pełna organizacja szkolenia nauczycieli zrekrutowanych do projektu – 4 godziny w trybie stacjonarnym (w placówkach oświatowych, w których organizowane będą szkolenia dla danego regionu) minimum 1300 osób.
5. Uczniowie Wykonanie usługi polegającej na organizacji lekcji warsztatowych dla uczniów przez 1500 nauczycieli (spośród 200 nauczycieli przeszkolonych w 2024 roku oraz 1300 nauczycieli przeszkolonych w 2025 roku). Nauczyciele otrzymają wynagrodzenie za każdą z 8 poprowadzonych lekcji z uczniami.
6. Poradnik Wydruk w postaci książkowej 50 szt. poradników metodycznych oraz dostarczenie do indywidualnych odbiorców.
7. Multimedia Moderowanie i administrowanie strony internetowej programu „Za życiem”, działanie 5.5. Świadome i odpowiedzialne rodzicielstwo, z uwzględnieniem wskazówek Zamawiającego oraz zaprojektowanie koncepcyjno-funkcjonalne i techniczne 1 aplikacji online.
Prawo opcji nr 1 – zostanie wykonane w całości najpóźniej do dnia 18.12.2025 roku
Oświadczenie o skorzystaniu z Prawa opcji nr 1 Zamawiający złoży najpóźniej do dnia 30.04. 2025 roku.
Za zgodą Wykonawcy oświadczenie o skorzystaniu z Prawa opcji nr 1 Zamawiający może złożyć w innych terminach niż wyżej określone.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie i zagwarantowanie trenerów skierowanych do realizacji zamówienia z odpowiednim wykształceniem oraz doświadczeniem prowadzenia zajęć z zakresu profilaktyki zdrowia psychicznego i profilaktyki zdrowia prokreacyjnego, prowadzenia zajęć/warsztatów/szkoleń w systemie online oraz systemie hybrydowym (online i stacjonarnie).
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z zapisami rozdziału VI SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zgodnie z zapisami rozdziału XVII SWZ.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy - zał. nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ore.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-17 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkoleń oraz konkursów kulinarnych dla Kół Gospodyń Wiejskich z województwa łódzkiego podczas VI Krajowych Dni Pola w Bratoszewicach.
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szansą na rozwój inicjatyw przedsiębiorczych i krótkich łańcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.