Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00531934/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
- 2024/BZP 00663239/01 - Wynik z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa oleju napędowego w roku 2025
dla Usług Komunalnych Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: "USŁUGI KOMUNALNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365822140
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Nad Strugą 8
1.4.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uk-sroda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uk-sroda.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537327
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00531934
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1.1
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)
Sukcesywny zakup i dostawę, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 lub normy równoważnej oraz spełniającego wymogi Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2024 poz. 1018). Paliwo objęte zamówieniem musi spełniać wymagania jakościowe określone w ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw z dnia 25 sierpnia 2006 (Dz. U. 2024 poz. 1209 z późn. zmianami.)
2)
Zakup oleju napędowego będzie odbywać się w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych
3)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny kod CPV: 09134100-8 – Olej napędowy
4)
Szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi do 120.000 litrów i służy do prawidłowego określenia maksymalnej wartości zamówienia (podana ilość może ulec zmianie, dlatego wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg rzeczywistej ilości zakupionych litrów oleju napędowego)
5)
Miejsce i sposób wykonania zamówienia: wydanie oleju napędowego, stanowiącego przedmiot zamówienia, będzie następowało bezpośrednio poprzez tankowanie paliwa do zbiorników trwale połączonych z pojazdami Zamawiającego w punkcie lub punktach sprzedaży (stacjach) paliw Wykonawcy zlokalizowanych na terenie Środy Wielkopolskiej, czynnych od poniedziałku do soboty, całą dobę (24h)
6)
Ze względu na posiadanie przez Zamawiającego samochodów ciężarowych, w tym samochodów ciężarowych kategorii N3 (służących do wywozu śmieci -tzw. śmieciarki), stacja paliw zlokalizowana w Środzie Wielkopolskiej i wskazana w punkcie 8. Formularza Ofertowego winna być również wyposażona w stanowisko umożliwiające swobodne tankowanie samochodów ciężarowych w/w kategorii.
11
7)
Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia na 120.000 litrów oleju napędowego, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia który Wykonawca jest zobowiązany zrealizować („zamówienie podstawowe”) na 40.000 litrów oleju napędowego, oraz zamówienie objęte prawem opcji na 80.000 litrów oleju napędowego.
8)
Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości z zamówienia podstawowego w okresie nie przekraczającym terminu, na który zawarta została umowa.
9)
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw oleju napędowego objętych prawem opcji,
10)
Określony przez Wykonawcę w punkcie 7. Formularza Ofertowego upust brutto w PLN za 1 litr oleju napędowego będzie stały przez cały czas trwania umowy i będzie identyczny dla dostaw objętych zamówieniem podstawowym jak i dostaw objętych prawem opcji. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy w razie gdy upust brutto w PLN za 1 litr oleju napędowego nie będzie identyczny dla dostaw objętych zamówieniem podstawowym jak i dostaw objętych prawem opcji.
11)
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
1.2.
Dodatkowe obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia
1)
wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach (składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających polskiej normie lub normie równoważnej,
2)
Dostawa oleju napędowego przez Wykonawcę zostanie każdorazowo potwierdzona dokumentem (dowodem wydania) wystawionym w punkcie sprzedaży (stacji) paliwa Wykonawcy przekazanym do rąk pracownika kierującego pojazdem należącym do Zamawiającego. Dokument będzie zawierał następujące dane: rodzaj oraz ilość pobranego paliwa, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu, nr karty na którą była dokonywana transakcja, miejscowość oraz datę i godzinę dokonania zakupu paliwa a także nazwę oraz ilość w przypadku zakupu dodatkowych produktów .
1.3.
Sposób realizacji dostaw:
1)
Wykonawca umożliwi dostawę i zakup paliwa stanowiącego przedmiot zamówienia poprzez transakcje bezgotówkowe przy pomocy identyfikacyjnych kart paliwowych oraz kodów PIN wystawionych przez Wykonawcę i przypisanych do pojazdów Zamawiającego wg pisemnego wykazu dostarczonego przez Zamawiającego.
2)
Karty paliwowe wystawione przez Wykonawcę winny być aktywne oraz gotowe do użycia od 01.01.2025r. i dostarczone do Zamawiającego wraz z PIN najpóźniej do dnia 30.12.2024r.
3)
Karty paliwowe wydane Zamawiającemu przez Wykonawcę wystawione winny być bez jakichkolwiek limitów zakupu, zarówno wartościowych jak i ilościowych.
4)
Karty paliwowe winny umożliwiać co najmniej na dokonywanie transakcji, o których mowa w pkt 1) powyżej. Zamawiający dopuszcza, aby umożliwiały dokonywanie innych dodatkowych, pojedynczych transakcji bezgotówkowych np. zakupów AdBlue, olejów i płynów eksploatacyjnych.
5)
Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego pojazdu Wykonawca nie pobierze żadnych opłat.
6)
Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania dodatkowych kart paliwowych lub zamiennych w przypadku zwiększenia ilości posiadanych pojazdów, wymiany floty bądź w przypadkach zagubienia, zniszczenia bądź zablokowania kart.
7)
W trakcie obowiązywania umowy Identyfikacyjne karty paliwowe wraz z PIN winny być wydawane w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od przedłożenia wniosku/zamówienia dot. wystawienia karty.
12
8)
Wnioski/zamówienia dot. wydania karty paliwowej mogą być składane poprzez dedykowaną do zgłoszeń skrzynkę mailową lub poprzez portal internetowy Wykonawcy.
1.4.
Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat.
1.5.
Wykonawca zobowiązuje się do cotygodniowego wystawienia faktur VAT za pobrane paliwo wraz z przedstawieniem zestawienia dostaw (tankowań).
1.6.
Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia rozliczeń z Wykonawcą przy zastosowaniu faktur wystawianych w formie elektronicznej tzw. e-faktur.
1.7.
Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktur VAT będzie dostarczony i wlany do zbiorników pojazdów Zamawiającego olej napędowy.
1.8.
Zmiana cen jednostkowych oleju napędowego może nastąpić między innymi w przypadku zmiany przepisów prawnych regulujących obrót paliwami płynnymi, w tym rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego.
1.9.
W przypadku podwyżki cen paliw płynnych na rynku krajowym jak i w przypadku ich obniżki, Wykonawca ma obowiązek podnieść lub obniżyć cenę. Podstawą do rozliczeń transakcji zakupu będą ceny brutto w PLN za 1 litr oleju napędowego obowiązujące na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w Środzie Wielkopolskiej.
1.10.
Zamawiający dostarczy Wykonawcy przed podpisaniem umowy pisemny wykaz swoich pojazdów wskazujący markę lub nazwę pojazdu oraz numer rejestracyjny pojazdu Zamawiającego.
1.11 Przedmiot zamówienia precyzują:
SWZ III – Projektowane postanowienia umowy
Po zmianie:
1.1
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)
Sukcesywny zakup i dostawę, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 lub normy równoważnej oraz spełniającego wymogi Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2024 poz. 1018). Paliwo objęte zamówieniem musi spełniać wymagania jakościowe określone w ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw z dnia 25 sierpnia 2006 (Dz. U. 2024 poz. 1209 z późn. zmianami.)
2)
Zakup oleju napędowego będzie odbywać się w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych
3)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny kod CPV: 09134100-8 – Olej napędowy
4)
Szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi do 120.000 litrów i służy do prawidłowego określenia maksymalnej wartości zamówienia (podana ilość może ulec zmianie, dlatego wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg rzeczywistej ilości zakupionych litrów oleju napędowego)
5)
Miejsce i sposób wykonania zamówienia: wydanie oleju napędowego, stanowiącego przedmiot zamówienia, będzie następowało bezpośrednio poprzez tankowanie paliwa do zbiorników trwale połączonych z pojazdami Zamawiającego w punkcie lub punktach sprzedaży (stacjach) paliw Wykonawcy zlokalizowanych na terenie Środy Wielkopolskiej, czynnych od poniedziałku do soboty, całą dobę (24h)
6)
Ze względu na posiadanie przez Zamawiającego samochodów ciężarowych, w tym samochodów ciężarowych kategorii N3 (służących do wywozu śmieci -tzw. śmieciarki), stacja paliw zlokalizowana w Środzie Wielkopolskiej i wskazana w punkcie 8. Formularza Ofertowego winna być również wyposażona w stanowisko umożliwiające swobodne tankowanie samochodów ciężarowych w/w kategorii.
11
7)
Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia na 120.000 litrów oleju napędowego, jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakres przedmiotu zamówienia który Wykonawca jest zobowiązany zrealizować („zamówienie podstawowe”) na 40.000 litrów oleju napędowego, oraz zamówienie objęte prawem opcji na 80.000 litrów oleju napędowego.
8)
Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości z zamówienia podstawowego w okresie nie przekraczającym terminu, na który zawarta została umowa.
9)
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw oleju napędowego objętych prawem opcji,
10)
Określony przez Wykonawcę w punkcie 7. Formularza Ofertowego upust brutto w PLN za 1 litr oleju napędowego będzie stały przez cały czas trwania umowy i będzie identyczny dla dostaw objętych zamówieniem podstawowym jak i dostaw objętych prawem opcji. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy w razie gdy upust brutto w PLN za 1 litr oleju napędowego nie będzie identyczny dla dostaw objętych zamówieniem podstawowym jak i dostaw objętych prawem opcji.
11)
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
1.2.
Dodatkowe obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia
1)
wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach (składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających polskiej normie lub normie równoważnej,
2)
Dostawa oleju napędowego przez Wykonawcę zostanie każdorazowo potwierdzona dokumentem (dowodem wydania) wystawionym w punkcie sprzedaży (stacji) paliwa Wykonawcy przekazanym do rąk pracownika kierującego pojazdem należącym do Zamawiającego. Dokument będzie zawierał następujące dane: rodzaj oraz ilość pobranego paliwa, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu, nr karty na którą była dokonywana transakcja, miejscowość oraz datę i godzinę dokonania zakupu paliwa a także nazwę oraz ilość w przypadku zakupu dodatkowych produktów .
1.3.
Sposób realizacji dostaw:
1) Wykonawca umożliwi dostawę i zakup paliwa stanowiącego przedmiot zamówienia poprzez transakcje bezgotówkowe przy pomocy identyfikacyjnych kart paliwowych oraz kodów PIN wystawionych przez Wykonawcę i przypisanych do pojazdów Zamawiającego wg pisemnego wykazu dostarczonego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, aby PINy do kart paliwowych były nadawane samodzielnie przez Zamawiającego na dedykowanym portalu internetowym, do którego Zamawiający otrzyma dostęp po podpisaniu umowy.
2) Karty paliwowe wystawione przez Wykonawcę winny być aktywne oraz gotowe do użycia od 01.01.2025r. i dostarczone do Zamawiającego wraz z PIN najpóźniej do dnia 30.12.2024r. Zamawiający dopuszcza, aby PINy do kart paliwowych były nadawane samodzielnie przez Zamawiającego na dedykowanym portalu internetowym, do którego Zamawiający otrzyma dostęp po podpisaniu umowy.
3)
Karty paliwowe wydane Zamawiającemu przez Wykonawcę wystawione winny być bez jakichkolwiek limitów zakupu, zarówno wartościowych jak i ilościowych.
4)
Karty paliwowe winny umożliwiać co najmniej na dokonywanie transakcji, o których mowa w pkt 1) powyżej. Zamawiający dopuszcza, aby umożliwiały dokonywanie innych dodatkowych, pojedynczych transakcji bezgotówkowych np. zakupów AdBlue, olejów i płynów eksploatacyjnych.
5) Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego pojazdu Wykonawca nie pobierze żadnych opłat. Zamawiający wyraża zgodę na naliczanie opłat za kartę wymienną (na skutek zagubienia, kradzieży, zmiany dotychczasowych danych etc.), z zachowaniem zapisów rozdziału II ust. 12 niniejszej części SWZ.
6)
Wykonawca zobowiązany będzie do wystawiania dodatkowych kart paliwowych lub zamiennych w przypadku zwiększenia ilości posiadanych pojazdów, wymiany floty bądź w przypadkach zagubienia, zniszczenia bądź zablokowania kart.
7) W trakcie obowiązywania umowy Identyfikacyjne karty paliwowe wraz z PIN winny być wydawane w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych od przedłożenia wniosku/zamówienia dot. wystawienia karty.
12
8)
Wnioski/zamówienia dot. wydania karty paliwowej mogą być składane poprzez dedykowaną do zgłoszeń skrzynkę mailową lub poprzez portal internetowy Wykonawcy.
1.4.
Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat.
1.5.
Wykonawca zobowiązuje się do cotygodniowego wystawienia faktur VAT za pobrane paliwo wraz z przedstawieniem zestawienia dostaw (tankowań).
1.6.
Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia rozliczeń z Wykonawcą przy zastosowaniu faktur wystawianych w formie elektronicznej tzw. e-faktur.
1.7.
Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktur VAT będzie dostarczony i wlany do zbiorników pojazdów Zamawiającego olej napędowy.
1.8.
Zmiana cen jednostkowych oleju napędowego może nastąpić między innymi w przypadku zmiany przepisów prawnych regulujących obrót paliwami płynnymi, w tym rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego.
1.9.
W przypadku podwyżki cen paliw płynnych na rynku krajowym jak i w przypadku ich obniżki, Wykonawca ma obowiązek podnieść lub obniżyć cenę. Podstawą do rozliczeń transakcji zakupu będą ceny brutto w PLN za 1 litr oleju napędowego obowiązujące na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w Środzie Wielkopolskiej.
1.10.
Zamawiający dostarczy Wykonawcy przed podpisaniem umowy pisemny wykaz swoich pojazdów wskazujący markę lub nazwę pojazdu oraz numer rejestracyjny pojazdu Zamawiającego.
1.11 Przedmiot zamówienia precyzują:
SWZ III – Projektowane postanowienia umowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-14 10:00
Po zmianie:
2024-10-15 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-14 11:00
Po zmianie:
2024-10-15 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-12
Po zmianie:
2024-11-13
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu i materiałów zużywalnych do Pracowni Endoskopii Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej oraz ułożenie infrastruktury niezbędnej do doprowadzenia światłowodu do budynku bursy i Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Środzie Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego oraz paliw płynnych w postaci oleju napędowego do zbiorników zlokalizowanych na terenie bazy transportowej Eco Pułtusk Sp. z o.o."
- "Dostawa oleju napędowego do zbiornika naziemnego umiejscowionego na terenie Zakładu Usług Komunalnych w Lipsku sp. z o.o. przeznaczonego dla pojazdów i urządzeń Zakładu ."
- DOSTAWA PALIWA - TANKOWANIE POJAZDÓW I SPRZĘTU PUK sp. z o. o w Ełku
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego i opałowego dla RZD w Żelisławkach w podziale na dwie części zamówienia
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla RZD Wierzbno
- Hurtowe dostawy oleju napędowego dla MPGK sp. z o.o. w Mogilnie - 2025
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.