Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakwaterowanie i wyżywienie funkcjonariuszy (VI)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050252820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 65
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-003
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakwaterowanie i wyżywienie funkcjonariuszy (VI)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4e3b02f-af00-440c-bca6-fbd29f84771f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537576
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219092/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Zapewnienie noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych dla funkcjonariuszy Policji w związku z sytuacją na Białorusi, na obszarze części woj. podlaskiego - 6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z działaniami hybrydowymi na obszarze Republiki Białorusi powiązanymi z sytuacją na Bliskim Wschodzie,
skierowane zostały pododdziały prewencji Policji, policjanci ruchu drogowego spoza terenu garnizonu podlaskiego w ilości 361 f-szy.
Wsparcie działań w rejonie granicy Państwa przy realizacji operacji policyjnej pk. „ZAPORA”. Z uwagi na konieczność
zapewnienia: zakwaterowania, wyżywienia kierowanych funkcjonariuszy przy zachowaniu wymaganych standardów,
określonych terminów związanych z przyjazdem poszczególnych oddziałów, wymaganej lokalizacji potencjalnych miejsc
zakwaterowania uwzględniających obszar działania poszczególnych pododdziałów czyli ze względu na wyjątkową sytuację
niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie można było przewidzieć, wymagane jest
natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia
zamówienia. udz. zam. art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 43/C/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa polegająca na zapewnieniu noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych dla funkcjonariuszy Policji, skierowanych do realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem porządku publicznego w związku z sytuacją na Białorusi, na obszarze części województwa podlaskiego .4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 365555,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa polegająca na zapewnieniu noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych dla funkcjonariuszy Policji, skierowanych do realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem porządku publicznego w związku z sytuacją na Białorusi, na obszarze części województwa podlaskiego .4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 760861,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa polegająca na zapewnieniu noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych dla funkcjonariuszy Policji, skierowanych do realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem porządku publicznego w związku z sytuacją na Białorusi, na obszarze części województwa podlaskiego .4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 68444,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa polegająca na zapewnieniu noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych dla funkcjonariuszy Policji, skierowanych do realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem porządku publicznego w związku z sytuacją na Białorusi, na obszarze części województwa podlaskiego .4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 347277,78 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa polegająca na zapewnieniu noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych dla funkcjonariuszy Policji, skierowanych do realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem porządku publicznego w związku z sytuacją na Białorusi, na obszarze części województwa podlaskiego .4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 571666,67 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa polegająca na zapewnieniu noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych dla funkcjonariuszy Policji, skierowanych do realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem porządku publicznego w związku z sytuacją na Białorusi, na obszarze części województwa podlaskiego .4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 32666,67 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa polegająca na zapewnieniu noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych dla funkcjonariuszy Policji, skierowanych do realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem porządku publicznego w związku z sytuacją na Białorusi, na obszarze części województwa podlaskiego .4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 178888,89 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa polegająca na zapewnieniu noclegów, wyżywienia całodziennego oraz miejsc parkingowych dla funkcjonariuszy Policji, skierowanych do realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem porządku publicznego w związku z sytuacją na Białorusi, na obszarze części województwa podlaskiego .4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 621250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Sapiołko Dwór Bartnika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200822931
7.3.4) Miejscowość: Narewka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-11 do 2024-10-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 821730,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 821730,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 821730,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EOL Eugeniusz Ostapczuk Bojarski Gościniec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050015132
7.3.4) Miejscowość: Narewka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE EUGENIUSZ OSTAPCZUK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE EUGENIUSZ OSTAPCZUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 821730,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-11 do 2024-10-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hass Wasiluk sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 050812615
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HASS WASILUK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HASS WASILUK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-11 do 2024-10-22Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MNM Serwis Mariusz Strzemiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 200685530
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MNM SERWIS MARIUSZ STRZEMIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
MNM SERWIS MARIUSZ STRZEMIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-11 do 2024-10-22Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 617400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 617400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 617400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Zawistowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 052115760
7.3.4) Miejscowość: Wasilków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE BEATA ZAWISTOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE BEATA ZAWISTOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 617400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-11 do 2024-10-22Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAMP Paweł Sawicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 364941367
7.3.4) Miejscowość: Suchowolce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-11 do 2024-10-22Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198030,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198030,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Suvenirs Joanna Pawluczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 200775918
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JOANNA PAWLUCZUK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JOANNA PAWLUCZUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198030,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-11 do 2024-10-22Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 670950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 670950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 670950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nature Travel Czarny sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 050379510
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NATURE TRAVEL CZARNY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
NATURE TRAVEL CZARNY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 670950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-11 do 2024-10-22INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- DOSTAWA OPAKOWAŃ I TESTÓW DO STERYLIZACJI
- Rozbudowa ekspozycji Epi-Centrum Nauki o nowe stanowiska edukacyjne w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym - dostawa symulatora skoków spadochronowych
- Dostawa wyposażenia teleinformatycznego i środków do konserwacji sprzętu łączności
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy realizowane na rzecz żołnierzy i pracowników wojska w Łomży.
- Przebudowa terenu rekreacyjnego na osiedlu Leśna Dolina (boisko przy ul. Jana Pawła II) w zakresie wymiany siatki ochronnej na nową oraz wymiany oświetlenia i kamer dozorujących.
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Białostockiego Ośrodka Kultury w 2025 roku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Białostockiego Ośrodka Kultury w 2025 roku
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej podczas X Kujawsko-Pomorskiego Forum Turystyki Wiejskiej.
- Catering z dowozem i obsługą podczas dwóch konferencji na potrzeby realizacji operacji pn. "Dobre praktyki i innowacyjne rozwiązania w sektorze rolnym" w ramach planu operacyjnego na rok 2025 - KSOW+
- "Organizacja wycieczki na Maltę dla osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Sądu Rejonowego w Białogardzie"
- Usługa cateringowa
- Usługi organizacji wyjazdu
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.