eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipinki ŁużyckieRemont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipinki Łużyckie

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lipinki Łużyckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 9

1.5.2.) Miejscowość: Lipinki Łużyckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-213

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 362 62 30

1.5.8.) Numer faksu: 68 362 62 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipinki-luzyckie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lipinki-luzyckie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c50ca9d4-c59d-429f-994f-60927ec23599

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c50ca9d4-c59d-429f-994f-60927ec23599

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066291/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402105

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KRO/271/5/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich” polegające na: remoncie i przebudowie budynku urzędu gminy wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na poddasze użytkowe w budynku użyteczności publicznej, przebudowie, nadbudowie i rozbudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia gospodarczego na budynekużyteczności publicznej oraz przebudowie polegająca na częściowej rozbiórce budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą techniczną.

Inwestycja jest współfinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych. Promesa wstępna Edycja8/2023/8960/PolskiLad.

Budynek administracji publicznej z trzema kondygnacjami nadziemnymi oraz poddaszem, częściowo podpiwniczony, dach dwuspadowy z dwiema lukarnami. Plan budynku oparty jest na kształcie litery T.
Przewidziana rozbudowa budynku po obrysie, istniejących zewnętrznych ścianach budynków gospodarczych. Przewidziana jest nadbudowa części budynków gospodarczych.
Również przewidziana jest przebudowa części budynku gospodarczego polegająca na częściowej rozbiórce. Z zachowaniem ściany zlokalizowanej przy granicy działki. Układ przestrzenny wewnątrz budynku został objęty opracowaniem. Projektowane jest drugie wejście do budynku umożliwiając wjazd/wejście do obiektu przez osoby niepełnosprawne, zaprojektowano podjazd. Przy wejściu do budynku zlokalizowany jest włącznik do wezwania i obsługi osoby niepełnoprawnej. Sygnał zostanie przekierowany do sekretariatu.
W parterze rozbudowy przewidziane są pomieszczenia biurowe wraz z archiwum oraz pomieszczeniem do obsługi osoby niepełnosprawnej. W części istniejącej przewidziano, że istniejące wejście do budynku zostanie zachowane. Układ komunikacyjny zostanie zmieniony rozebrane zostaną schody wewnętrzne. Przejścia do pomieszczeń zostaną wydzielone korytarzami wewnętrznymi, które będą wentylowane grawitacyjnie z istniejących kominów murowanych. W prawej części budynku, przewidziana jest serwerownia oraz pomieszczenie dla informatyka. Również wydzielone są pomieszczenia pod kasę oraz pomieszczenie biurowe. Z uwagi na bezpieczeństwo, kasę należy wydzielić ścianą z drzwiami z zamknięciem, w celach bezpieczeństwa. Lewa strona budynku istniejącego będzie posiadała pomieszczenia biurowe. Przebudowane zostaną pomieszczenia higieniczno-sanitarne z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych oraz łazienka ogólnodostępna. Również przewidziano pomieszczenie socjalne jak i gospodarczo-socjalne dla osoby porządkującej obiekt. W tylnej części przebudowanego oraz rozbudowanego obiektu przewidziano pomieszczenia przeznaczone dla pracowników gospodarczych.
Na piętro budynku dostaniemy sie nowoprojektowaną klatką schodową. W projektowanej części obiektu, przewidziana jest sala konferencyjna do max.46osób. Przy sali konferencyjnej zlokalizowane zostanie pomieszczenie pełniące funkcję aneksu kuchennego. W pozostałej części projektuje się pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno- sanitarne.
Z korytarza zaprojektowano schody na poddasze użytkowe. Cześć istniejąca z przystosowaniem do pełnienia funkcji od lewej strony; cześć biurowa do obsługi petentów. Z prawej strony budynku; pomieszczenia przeznaczone pod sekretariat, pomieszczenia biurowe z przeznaczeniem dla wójta i jego zastępcy. Na poddaszu pomieszczenia strychowe oraz pomieszczenia biurowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11. Na opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja projektowa oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna sporządzona przez Biuro Projektowe PROJEKT-BUD Andrzej Wesoły, ul. Podchorążych 39, 68-200 Żary.
Obiekty objęte opracowaniem znajdują się w miejscowości Lipinki Łużyckie przy ul. Główna 9, gmina Lipinki Łużyckie, powiat żarski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45431200-9 - Kładzenie glazury

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261320-3 - Kładzenie rynien

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

42511110-5 - Pompy grzewcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7300050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10332000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7300050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane "PRO-Q" Piotr Handzlik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241415753

7.3.4) Miejscowość: Łaz 41c

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część dotycząca instalacji elektrycznej, wentylacyjnej i sanitarnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7300050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.