Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00402105/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00421693/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00436931/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-30
- 2024/BZP 00441317/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipinki Łużyckie
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lipinki Łużyckie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770623
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 9
1.5.2.) Miejscowość: Lipinki Łużyckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-213
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 362 62 30
1.5.8.) Numer faksu: 68 362 62 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipinki-luzyckie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lipinki-luzyckie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c50ca9d4-c59d-429f-994f-60927ec235991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c50ca9d4-c59d-429f-994f-60927ec23599
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066291/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402105
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KRO/271/5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich” polegające na: remoncie i przebudowie budynku urzędu gminy wraz z przebudową i zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na poddasze użytkowe w budynku użyteczności publicznej, przebudowie, nadbudowie i rozbudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia gospodarczego na budynekużyteczności publicznej oraz przebudowie polegająca na częściowej rozbiórce budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą techniczną.
Inwestycja jest współfinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych. Promesa wstępna Edycja8/2023/8960/PolskiLad.
Budynek administracji publicznej z trzema kondygnacjami nadziemnymi oraz poddaszem, częściowo podpiwniczony, dach dwuspadowy z dwiema lukarnami. Plan budynku oparty jest na kształcie litery T.
Przewidziana rozbudowa budynku po obrysie, istniejących zewnętrznych ścianach budynków gospodarczych. Przewidziana jest nadbudowa części budynków gospodarczych.
Również przewidziana jest przebudowa części budynku gospodarczego polegająca na częściowej rozbiórce. Z zachowaniem ściany zlokalizowanej przy granicy działki. Układ przestrzenny wewnątrz budynku został objęty opracowaniem. Projektowane jest drugie wejście do budynku umożliwiając wjazd/wejście do obiektu przez osoby niepełnosprawne, zaprojektowano podjazd. Przy wejściu do budynku zlokalizowany jest włącznik do wezwania i obsługi osoby niepełnoprawnej. Sygnał zostanie przekierowany do sekretariatu.
W parterze rozbudowy przewidziane są pomieszczenia biurowe wraz z archiwum oraz pomieszczeniem do obsługi osoby niepełnosprawnej. W części istniejącej przewidziano, że istniejące wejście do budynku zostanie zachowane. Układ komunikacyjny zostanie zmieniony rozebrane zostaną schody wewnętrzne. Przejścia do pomieszczeń zostaną wydzielone korytarzami wewnętrznymi, które będą wentylowane grawitacyjnie z istniejących kominów murowanych. W prawej części budynku, przewidziana jest serwerownia oraz pomieszczenie dla informatyka. Również wydzielone są pomieszczenia pod kasę oraz pomieszczenie biurowe. Z uwagi na bezpieczeństwo, kasę należy wydzielić ścianą z drzwiami z zamknięciem, w celach bezpieczeństwa. Lewa strona budynku istniejącego będzie posiadała pomieszczenia biurowe. Przebudowane zostaną pomieszczenia higieniczno-sanitarne z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych oraz łazienka ogólnodostępna. Również przewidziano pomieszczenie socjalne jak i gospodarczo-socjalne dla osoby porządkującej obiekt. W tylnej części przebudowanego oraz rozbudowanego obiektu przewidziano pomieszczenia przeznaczone dla pracowników gospodarczych.
Na piętro budynku dostaniemy sie nowoprojektowaną klatką schodową. W projektowanej części obiektu, przewidziana jest sala konferencyjna do max.46osób. Przy sali konferencyjnej zlokalizowane zostanie pomieszczenie pełniące funkcję aneksu kuchennego. W pozostałej części projektuje się pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno- sanitarne.
Z korytarza zaprojektowano schody na poddasze użytkowe. Cześć istniejąca z przystosowaniem do pełnienia funkcji od lewej strony; cześć biurowa do obsługi petentów. Z prawej strony budynku; pomieszczenia przeznaczone pod sekretariat, pomieszczenia biurowe z przeznaczeniem dla wójta i jego zastępcy. Na poddaszu pomieszczenia strychowe oraz pomieszczenia biurowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11. Na opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja projektowa oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna sporządzona przez Biuro Projektowe PROJEKT-BUD Andrzej Wesoły, ul. Podchorążych 39, 68-200 Żary.
Obiekty objęte opracowaniem znajdują się w miejscowości Lipinki Łużyckie przy ul. Główna 9, gmina Lipinki Łużyckie, powiat żarski.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45431200-9 - Kładzenie glazury
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261320-3 - Kładzenie rynien
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
42511110-5 - Pompy grzewcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7300050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10332000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7300050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane "PRO-Q" Piotr Handzlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241415753
7.3.4) Miejscowość: Łaz 41c
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część dotycząca instalacji elektrycznej, wentylacyjnej i sanitarnej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO OGÓLNOBUDOWLANE "PRO-Q" PIOTR HANDZLIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO OGÓLNOBUDOWLANE "PRO-Q" PIOTR HANDZLIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7300050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI LIPINKI ŁUŻYCKIE
więcej: przetargi LIPINKI ŁUŻYCKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.