eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JakubówSporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Jakubów wraz z niezbędnymi opracowaniami



Ogłoszenie z dnia 2024-10-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Jakubów wraz z niezbędnymi opracowaniami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jakubów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582718

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 15

1.5.2.) Miejscowość: Jakubów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-306

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jakubow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Jakubów wraz z niezbędnymi opracowaniami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82d794b9-2c74-463e-84f6-8c4eca852770

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538065

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057348/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Jakubów wraz z niezbędnymi opracowaniami

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82d794b9-2c74-463e-84f6-8c4eca852770

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Oświadczenie RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BiF.271.18.2024.AW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Jakubów wraz z niezbędnymi opracowaniami wymaganymi przepisami szczególnymi.
2. Zakres prac zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. Sporządzenie planu ogólnego zgodnie wraz z niezbędnymi opracowaniami wymaganymi przepisami szczególnymi zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r., rozporządzeniami wykonawczymi oraz przepisami szczególnymi.
2.2. Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia projektu planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę, w tym ponowienie procedury w niezbędnym zakresie.
2.3. Przygotowanie wzoru uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego.
2.4. Przygotowanie zbiorów danych przestrzennych, o których mowa w art. 67a-67c pkt 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r.
3. W ramach zadania do obowiązków Wykonawcy zamówienia należeć będzie (w zależności od potrzeb):
3.1. Opracowanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością oraz aktualnymi przepisami prawa.
3.2. Wykonanie innych czynności niewymienionych w umowie, a przewidzianych przepisami prawa w celu
uchwalenia ogólnego planu wraz z niezbędną dokumentacją zgodnie z przepisami prawa.
3.3. Pozyskanie własnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy, w tym niezbędnych kopii map pochodzących z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w tym działając w imieniu Gminy Jakubów na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
3.4. Przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych oraz projektów pism zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r., rozporządzeń wykonawczych oraz przepisów odrębnych, w tym w szczególności obwieszczeń, ogłoszeń, zawiadomień, wystąpień o opinie i uzgodnienia do organów opiniujących i uzgadniających, wystąpień o zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze i nieleśne (wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji papierowej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury) oraz ich składanie w imieniu zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
3.5. Analiza złożonych wniosków do planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego wraz z propozycją ich rozpatrzenia.
3.6. Opracowanie koncepcji planu ogólnego i przedstawienie jej Urzędowi Gminy Jakubów.
3.7. Sporządzenie projektu planu ogólnego gminy wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko.
3.8. Czynne uczestnictwo w posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej, na którym opiniowany będzie projekt uchwały dotyczący planu ogólnego oraz uzyskanie pozytywnej opinii komisji urbanistyczno-architektonicznej,
3.9. Wprowadzenie niezbędnych zmian i korekt do projektu planu ogólnego wynikających z uzyskania
opinii i dokonanych uzgodnień.
3.10. Ustalenie z Zamawiającym formy i terminu przeprowadzenia konsultacji społecznych i ich
przeprowadzenie.
3.11. Przygotowanie ogłoszeń, obwieszczeń o sposobie, miejscu i terminie prowadzenia konsultacji
społecznych, udział w spotkaniach dotyczących konsultacji społecznych, uzgodnień i opinii.
3.12. Sporządzenie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych.
3.13.Wprowadzenie zmian do projektu planu ogólnego wynikających z rozpatrzenia uwag
z konsultacji społecznych.
3.14.Przygotowanie i przekazanie projektu planu ogólnego, w wersji gotowej do przedstawienia Radzie Gminy (w tym: projekt uchwały, uzasadnienie oraz rozstrzygnięcie o sposobie rozpatrzenia uwag wraz z uzasadnieniem).
3.15. Uczestniczenie w sesji Rady Gminy, na której podejmowany będzie projekt uchwały dotyczący planu ogólnego.
3.16. Opracowanie ostatecznego projektu planu ogólnego oraz przekazanie go w formie i liczbie egzemplarzy określonej w umowie, celem przekazania go do oceny zgodności z prawem przez Wojewodę.
3.17. Sporządzenie projektu uzasadnienia oraz podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust. 3 oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z
2023 r. poz. 1094).
3.18. Kontakt z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (w tym osobiste stawiennictwo
w siedzibie urzędu na prośbę zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu).
3.19. Usunięcia wad, naniesienia poprawek i uzupełnień w przedmiocie zamówienia wynikających z winy
Wykonawcy.
3.20. Składanie pisemnych wyjaśnień na wezwanie zamawiającego.
3.21. Wprowadzenie korekt i uzupełnień wykonanego przedmiotu zamówienia stosownie do rozstrzygnięć
organów odwoławczych na koszt własny.
3.22. Sporządzenie planu w formie cyfrowej w następujących standardach: tekst w formacie doc. i pdf,
rysunki i plan w formacie jpg i pdf, oraz w postaci wektorowej shp, a także dane przestrzenne w postaci gml – dla każdego etapu prac, zgodnie z rozporządzeniem Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów
3.23. Nadzór nad całością procedury planistycznej.
4. Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot umowy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót na okres 3 lat + dodatkowy okres gwarancji zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy wskazanym w formularzu ofertowym.
5. Forma przekazania przedmiotu zamówienia:
5.1. opracowania tekstowe w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy,
5.2. opracowania graficzne w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy,
5.3. dane przestrzenne w wersji elektronicznej lub innej formie i ilości uzgodnionej z Zamawiającym
6. Zadanie należy wykonać etapowo tj:
6.1. ETAP 1 – czynności (zakres i chronologia zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. i rozporządzeniami wykonawczymi) od ogłaszania o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego do sporządzenia projekt planu ogólnego wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko, o ile jest wymagana i uzyskaniu pozytywnej opinii gminnej komisji architektoniczno-urbanistycznej;
6.2. ETAP 2 – czynności (zakres i chronologia zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. i rozporządzeniami wykonawczymi) od wystąpienia o opinie i uzgodnienia o projekcie planu ogólnego do wprowadzenia zmian do projektu planu ogólnego wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień;
6.3. ETAP 3 – czynności (zakres i chronologia zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. i rozporządzeniami wykonawczymi) od ogłoszenia o rozpoczęciu konsultacji społecznych do przedstawienia radzie gminy projekt planu ogólnego wraz z raportem z konsultacji społecznych,
6.4. ETAP 4 – czynności (zakres i chronologia zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. i rozporządzeniami wykonawczymi) od podjęcia uchwały przez radę gminy do opublikowania przedmiotu zamówienia w dzienniku urzędowym województwa mazowieckiego.

7. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie
stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj:
wykonywanie czynności związanych z przedmiotem zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności
będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów
art.22 § 1 kodeksu pracy.
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego
zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku,
o którym mowa w ust. 7, na miejscu realizacji zamówienia.
9. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę przy czynnościach o których mowa w ust. 7
10. W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa w ust. 7-9, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.
11.Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
12.Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następujących względów:
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE ). Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:
a) przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sobą związanych, rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót wykonywanych przez różnych wykonawców,

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy prawo zamówień publicznych

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę
punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.

Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści
złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w zakresie sporządzania planów

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w zakresie sporządzania studium

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
• nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp.,
• spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu
o zamówieniu i SWZ;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt.4 ustawy jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.109 ust.1 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż
3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz
z zaświadczeniem Wykonawca składa dokument potwierdzający, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz
z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
4. Zaświadczenie albo inny dokument właściwego oddziału regionalnego lub właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
i zdrowotne, w zakresie art.109 ust.1 pkt.1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż
3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z zaświadczeniem Wykonawca składa dokument potwierdzający, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane , a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy , w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy .
W tym celu należy wykazać, iż Wykonawca wykonał co najmniej co najmniej 1 miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obejmujący obszar minimum 500 ha, a także dodatkowo, minimum 3 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego i co najmniej 2 studia uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmiany studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Za opracowane plany należy rozumieć plany uchwalone i ogłoszone w Dzienniku Urzędowym.
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W tym celu należy wykazać, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
- jednym głównym projektantem, który spełnia co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.) i posiada minimum 5 letnie doświadczenie w zakresie sporządzania/opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian,
- 2 osobami uczestniczącymi i mającymi doświadczenie w opracowaniu minimum 2 studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, uchwalonych i ogłoszonych w Dzienniku Urzędowym,
- 1 osobą uczestniczącą i mającą doświadczenie w opracowaniu, minimum 1 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar minimum 500 ha uchwalonego i ogłoszonych
w Dzienniku Urzędowym, a także dodatkowo, minimum 3 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, uchwalonych i opublikowanych w dzienniku urzędowym.
Zamawiający dopuszcza posiadanie w/w uprawień i kwalifikacji przez te same osoby.
Podpisany projekt umowy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty wspólnie Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika, który będzie upoważniony do:
• reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub
• reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy
z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy stanowi załącznik do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy prawo zamówień publicznych oraz wskazanym we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
3. Zamawiający przewiduje zmiany w wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy,
w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
e) waloryzacji wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub
kosztów związanych z realizacją zamówienia zgodnie z art. 439 prawa zamówień publicznych
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w zakresie:
a) terminu zakończenia realizacji robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem,
że zmiana ta nie wynika z winy Wykonawcy oraz których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty,
b) innych istotnych zmian wynikających ze zmiany przepisów prawa, jeżeli będą miały wpływ na przedmiot zamówienia.
5. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zmawiającego o zmianie siedziby lub nazwy firmy, zmianie osób reprezentujących, ogłoszeniu upadłości, ogłoszeniu likwidacji, zawieszenia działalności, wszczęcia postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z dokumentami, opatrzonymi kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, o których mowa w rozdziale X pkt. 1 należy złożyć na Platformie e-Zamówienia .

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-17 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferta musi zawierać:
1. Wypełniony formularz oferty, załącznik do niniejszej specyfikacji.
2. Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych – Załączniki do niniejszej specyfikacji.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy
z wykonawców.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy) oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia
z postępowania.
5. Wykaz podwykonawców, w przypadku gdy wykonawca powierzy część zamówienia podwykonawcom. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału
w postępowaniu, przedstawia oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia.
6. Oświadczenie RODO.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.